Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نتیجه سونوگرافی من چیست
سلام وقت بخیر .من دچار پریود نامنظم شدم و سونو گرافی انجام دادم.اندازه رحم رفرتی رسه در حد طبیعی است می متر اوکی پارانشیمال مختصر هتروژن داشته تغییرات خفیف فیبروماتوزیس. تصویری میومتراکویپارانشیمال اینترامورال-ساب سروزال50*42 در فوندا قدامی رحم دیده می شود که واضحا آندوران خلف جابه جا نموده است
- کسیت درموئید
سلام من رفتم سونو بهم گفتن تخمدان سمت راست حاوی کانون کییتیک به دیامتر 32بامحتوای اکوژن مطرح کننده چربی دز کیست درموئید؟؟ میشه راهنمایی کنید ممنونم
- خونریزی واژن بعد از پماد واژینال
- سلام ۳۰ساله
سلام قرص سیپروتین کامپاد جلوگیری ازبارداریه.من دوره دوم استفاده میکنم پنج روزه هنوز پریود نشده
- پرده بکارت
سلام خانم دکترخسته نباشید.آیاپرده بکارت حلزونی بادخول پاره میشه وخونریزی داره؟با تشکر
- بارداری
سلام آزمایش گلوکز بارداری را میتوانم در ۲۴ هفته و ۳ روز انجام بدم ؟؟
- سینال اف عزولانی تزریق بشه جواب نمیده یعنی باید دوباره تزریق کنم
- نازایی
سلام من از وقتی ازدواز کردم پرویدم نامنظم شده یعنی اگه قرص نخورم یا امپول نزنم تا ۹ ماه پرو نمیشم باردار هم نمیشم خیلی هم رفتم دکتر الان دکتر برام آی یو آی نوشته انجام بدم نتیجه میکیرم تورا خدا کمکم کنید
- عقب افتادن پریود
سلام'من ۳۷سالمه وتقریبا۳هفته اس بخاطره مشکلات پوستی وتجویزنسخه ی اشتباه و تزریق دوتا امپول ضدحساسیت و کورتون پریودم یکماهه عقب افتاده ' درحالیکه تا حالا اصلا امکان نداشته پریودم نامنظم بشه چندتا امپول پروژسترون تزریق کنم برای پریود؟؟
- باردارشدن
سلام خانم دکتر من 28سالمه دوتا پسر دارم پسر دوم 4سالشه و 9ماه پیش فهمیدم تنبلی تخمدان دارم و برای مرتب شدن ماهیانم قرص ال دی استفاده کردم و الان میخوام باردار شم رفتم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت از 14پریودی به مدت 10شب بخور اگه من شب های که قرص رو مصرف میکنم و جلوگیری نکنم همراه قرص خوردن باردارمیشم؟؟؟
- تیرویید
باسلام. خانم دکتر مریض شما هستم برای پرولاکتین بالا(666) که حداکثرش باید 555 باسه دارو تجویز کردین برای 2 ماه و نیم و TSH هم 5.1 بود که آزمایش تکمیلی تیروئید هم نوشتید که پیش دکتر حق کردار برم. من شهرستان هستم اگه جواب آزمایش تیروئید آماده بشه میتونم شهر خودم متخصص داخلی برم و نشون بدم و دارو تجویز کنن چون راههم دوره ممنون از شما.
- پریود دوم بعد قرص اورژانس
سلام من ۴ فروردین کاندوم سوراخ ریز داشت قرص خوردم ۷ فروردین پریود شدن تا ۱۴ فروردین پریود اسفند بهم ریخته بود اردیبشهت نهم پریود شدم ۶ روز.۵ روز بعد از پاکی باز کاندوم سوراخ ریز داشت و قرص خوردم حدود ۷ روز بعد پریود شدم یعنی ۲۶ اردیبهشت و خونریزی زیاد بود و ۶ روز طول کشید.الان دهم خرداد هنوز پریود نشدم آیا بخاطر مصرف قرصه یا باردارم؟قاطی کردم الان باید ۹خرداد یا ۲۶ خرداد پریود بشم؟
- آمنیوسنتز
خانم دکتر در غربالگری اول ان تی نرمال بود ولی آزمایش با ریسک بنیابینی بود،آمنیو شدم جواب نرمال بود،باید سونوی آنومالی و اکوی قلب برم،اگه همه ی اینا نرمال باشه ممکنه باز بچه که دنیا بیاد مشکل داشته باشه؟اگه همه ی اینا خوب باشه پس دلیل اون ریسک بینابینی چی بوده؟
- یبوست
خانم دکتر من یبوست شدید داشتم موقع دفع خیلی بهم فشار اومد الان درد و سوزش دارم و مقعدم از داخل زخم شده لطفا راهنمایی کنید واقعا موقع دفع عذاب میکشم
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر ببخشید من یه جواب پاتولوژی دارم میخواستم ببینم چیه و مشکلی هست واسم؟سپتوم رحم داشتم پولیپم تو عمل مشاهده کردنو برداشتن میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم اینم ازمایشه endometrial curettage:proliferative cndometrium و
- رحم دارای ابعاد 7339mm و اکوی میومتریال هتروژن میباشد یعنی چی ؟
داخل سونوی من اینو نوشته رحم دارای ابعاد 7339mm و اکوی میومتریال هتروژن میباشد
- خونریزی
خانم دکتر من خونریزی دارم دو دز از واریو پپتبل زدم همچنان ادامه دارد ایا طبیعی هست دز سوم بزنم قطع میشه؟یاخیر
- کیست تخمدان
سلام کیست تخمدان راست باابعاد 28در38بدون جز سالید دارم آیا بدون قرص با پریودی برطرف می گردد ؟
- قرص Utrogestan
با سلام و خسته نباشيد من در هفته ی ششم بارداری دچار لکه بینی شدم و پزشک قرص Utrogestan 200 را برایم تجویز کردند.روزی یک عدد.از زمانی که این قرص را میخورم حدود یکساعت بعد از آن دچار سرگیجه ی شدید میشوم.به تازگی اطراف ران هایم نیز قرمز شده و مانند گرمک جوش های ریز قرمز زده است. آیا از عوارض قرص است؟ باید مصرف آن را ادامه بدهم یا اینکه دارویی جایگزین مصرف کنم؟البته لکه بینی ام کاملا قطع شده است. و فقط سه عدد از این قرص را تا به امروز مصرف نموده ام. باتشکر
- درباره زایمان
سلام من 37 هفته جنین 3660گرم بود ولی سونو زده بود 38هفته و2روز الان دکترم میگه تا دردت نگرفته بیمارستان نرو داخل برگه بیمارستان نوشته احتمال ماکروزومی تاریخ زایمانم 18 اردیبهشته احتمال است وزنش بالای 4 کیلو بشه اگه تا 18 صبر کنم احتمال است بگه برو برای سزارین یا نه بچه مشکلی نداره اگه وزنش بالی 4 بشه


