Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بی خوابی شدید
سلام من ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم. به علت خونریزی شدید و آندمیوز ۲ماه پیش جراحی شدم و رحمم و تخمدانها را خارج کردن الان به شدت دچار بی خوابی شدم آیا ربطی به عمل هیسترکتومی دارد ؟علاج دارد؟ آیا بهتر میشم یا همینطوری میمونم تو رو خدا راهنمایی کنید هر شب تا صبح بیدارم. کم خونی هم ندارم
- بی حسی سینه
سلام خسته نباشید من یه بچه ۲۱ ماهه دارم که شیر خودمو میخوره یه مدت پیش فهمیدم اصلا سینه هام حس ندارن نه فقط نوک سینه، تقریبا کل سینه. مثلا پسرم گاز میگیره هیچ دردی احساس نمیکنم میخواستم بدونم از چی میتونه باشه در ضمن دیابت بارداری هم داشتم توی یک سایت دیدم میتونه از علایم دیابت باشه
- علت علایم بعد از مصرف دارو
وقتی از کرم فلوکونازول ۱ درصد داخلی میزنم انگار تو قلبم ویبره گذاشتن و سرگیجه میگیرم آیا ارتباطی دارد؟
- مارولین۵
سلام وقت بخیر از شب چهارمپریود برای جلوگیری از بارداری مارولین مصرف میکنم.هر شب هم سر ساعت مصرف میکنم از چه زمانی میتونم نزدیکی داشته باشم.چون میگن قرص ضد بارداری بعد از دوهفته تاثیرش رو آغاز میکنه.ممنونم از پاسخگویی تون
- در مورد پریودی
من چند مدتی هست پریود نمیشم چیکار کنم
- اقدام به بارداری
سلام من 3فروردین امسال تو 6 هفتگی سقط داشتم البته عدد بتا هم کم بود . حالا میخوام بدونم که چندماه بعد مجدد میتونم اقدام کنم ؟ تو این مدت برم باشگاه ورزشی ؟
- پریود شدن حین مصرف پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من پریود نمیشدم و به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی رفتم و گفتند تنبلی تخمدان دارم برام قرص پروژسترون دادن ۱۰ شب شبی ۲ عدد الان ۱۶ تا مصرف کردم ۲ شب دیگه باید بخورم اما پریود شدم ایا باید قرص رو قطع کنم یا ن؟
- سلام من تو سوال قبلی پرسیدم که من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم وقرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم شما گفتین که اینها طورمعمول استفاده نمیشه یعنی چی این دارو ها خوب نیست برای بارداری میشه توزیع بدین
- لکه بینی
با سلام و عرض ادب من باردار نیستم و جهت تنظیم قاعدگی از شب شانزدهم به مدت ده شب قرص دوفاستون میخورم الان هشت شبه که دارم قرص رو میخورم ولی لکه بینی پیدا کردم میخواستم بدونم آیا پریود شده ام و باید قرص را قطع کنم یا باید ده عدد قرص را کامل بخورم بدون توجه به لکه بینی؟
- واکسن کووید
سلام.من قصد بارداری دارم میتونم واکسن کرونا بزنم ودر ضمن اگه بزنم واسه بارداری مشکلی نداره و بعداً برا جنین مشکل ژنتیکی به وجود نمیاد
- اولین پریودی بعد ۳ دوز کامل آمپول واریوپپتیل
سلام،دکتر به من بعد ۵۰ روز گذشت از کورتاژ بخاطر میوم، ۳ تا آمپول واریوپپتیل دادن که بعد از زدن آخرین دوز( ۲ ماه پیش) ، برای اولین بار این ماه پریودی طبیعی برگشت ولی ۱۵ روز هستش که این قاعده گی قطع نمی شود و ادامه دارد،لطفا اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
- کیست بارتولن
سلام ...من همیشه در قسمت راست غده بارتولن متورم دارم...چند سال پیش آبسه کرد ولی با خوردن چرک خشک کن سر باز کرد و عفونت دفع شد...میخواستم بدونم الان که سمت راست من مدت زیادی هست متورم هست ولی درد نداره اصلا ...توی رابطه هم مشکلی ندارم ....مشکل ساز هست ؟ احتیاج به مراجعه به دکتر هست؟
- پرده بکارت
سلام آیامعاینات زیاد پرده درکودکان وبزرگسالان باعث آسیب پرده بکارت میشه؟هم چنین درسته ک پرده بکارت کودکان آسیب ببینه تابزرگساای ترمیم میشه؟
- بارداری
سلام احتمال داره بعد از مصرف قرص اورژانسی و پریود شدن شخص پریود شود؟
- تغذیه در بارداری
سلام خانم دکتر خدا قوت خانم دکتر در ماه های ابتدایی بارداری هفته ای یکبار میتونم ماهی قزل الا پرورشی مصرف کنم؟ ممنونم از شما
- سلام من واسه پلی کیست و تنبلی تخمدان کپسول گل مغربی میخورم همراه با غذا یکبار در روز.. دو بار مصرف کردم حس میکنم رحمم خیلی نرم و شل شده و کاملا دهانه رحمم رو حس میکنم.ایا خطرناک؟ رحمم پایین میاد؟
- واکسن کزار
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر. میشه بفرمایید دلیل اینکه میفرمایید در بارداری باید واکسن کزاز بزنیم چیست؟ با تشکر
- اکوژن
من سونو دادم و گفتن ی توده اکوژن ۲ سانتی داری...حالام خیلی میترسم ..چه کار کنم..ایا ضرری داره..ازدواجم کردم
- سلام خسته نباشید من با نامزدم ی رابطه داشتم اما منی روی پشگتم ریختن و یریع با دستما پاک کردیم و خودمو شستم و الان سوزش دل دارم و گاهی اوقات حالت تهوع فقط ی چیز دیگه ی دونهدقرص اسپرین خوردم خیلی دارم میترسم ینی ممکنه باردار باشم
سلام خانم دکتر روز ۱۵پریودیم نزدیکی داشتم بخاطر اینکه شوهرم پیشم نبود آیا روز ۱۵پریود احتمال بارداری هست
- هیپرو کوژن چیست


