Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی نامنظم
سلام من ۱۷ سالمه، ببخشید من بعد از ۲۸ روز که باید عادت ماهیانه بشم نمیشم و فقط به مدت ۷ روز در مایع سفید رنگی که از رحمم خارج میشود لخته هایی کم از خون مشاهده میشود، و بعد از ۷ روز قطع میشود. و ۲ هفته بعدش پریود میشوم. یعنی من هر ۵۰ روز پریود میشوم. مادرم میگن که اشکال نداره چون عمه هایم هم نامنظم مریض میشدن و شاید من هم مثله انها هستم. میخواستم بدونم که علت چیست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید مادرم میگن که
- بارداری
سلام وقت بخیر .من یه سقط یکماهه داشتم .ساک بارداری دفع شدولی بقایا دوسانت مونده .امروز بعداز ده روز گذشتن از سقط یه تیکه گوشت قهوه ای ازم افتاد.ایا میتونه بقایا باشه؟
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام من ۳۹ سالمه و متاهلم ، دو ساله که پرولاکتین دارم و همینطور پریودی های نامنظم الان تاریخ اخرین پریودیم ۳ مهر بوده و دیگه نشدم ازمایش دادم پرولاکتینم ۴۰ شده و بتا هم ۹ و بعد از ۴۸ ساعت مجدد ازمایش رو تکرار کردم همون بتا ۹ مونده بوده و سونو هم دادم بارداری مشاهده نشده اما یک کیست ۵ سانتی توی تخمدان راستم هست خب با این تفاسیر الان بارداری محسوب میشه یا نه ؟؟ این در صورتیه که من اصلا قصد بارداری نداشتم و ندارم .
- چک کردن سونوگرافی
با سلام من باردارم هفته ۳۵ و۳ روز سونوگرافی انجام دادم که نوشته بود اندکس مایع امنیوتیک نزدیک به حداکثر اندازه طبیعی است AFI=192mm وقتی به بهداشت نشون دادم گفتند که باید به متخصص زنان نشون بدی وببینه که ایا نیاز به تکرار سونو هست یاخیر؟ باتشکر
- وزن جنبن
سلام خسته نباشید من هفته ۳۶بارداری هستم رفتم سونو هفته ۳۵ نشون دادن وزن جنین هم اومده پایین هر بار که میرم سونو مشکل از چیه بعدش مایع دور جنینو گفتن کمتر از هفت ساتنی متر . مشکل چیه
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی
- مشکلهستخانمدکتر
یککانوناکوژنیکintracardiacدرونبطنچپمشاهدهمیشودیعنیچی
- درموردآمپول سینال اف
اگه خونریزی ماهانه قطع نشده باشه میشه آمپول تزریق کرد
- بارداری
سلام خانم دکتر خوبین ، من در حوالی تخمک گزاری نزدیکی داشتم از طرف شب، الانم زیر شکمم درد میکنه احساس درد پریودی میکنم ممکنه از چی باشه دیروز تست تخمک گذاری دادم پررنگ بود اما الان تست دادم خیلی کم رنگ بود راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید 5 روزه پرپود نشدم و اصلا علایم بارداری ندارم حتی سینه هام هم شل است میخواستم بدانم امکان دارد باردار باشم
- آمپول واریو پپتیل
سلام ببخشید دختر من ۹سال وده ماه دارد والان یکبار پریود شده ودکتر غدد براش آمپولواریوپپتیل تجویز کرده آیا برای بارداری در آینده ضرر ندارد عوارضش چیهپ
- پارگی کیسه اب
بعد از پاره شدن كيسه اب در هفته ٣٨به بعد چقدر زمان داريم تا به بيمارستان مراجعه كنيم؟
- سلام سونوگرافی گرفتم 10/25بودایاباردارهستم
سلام آزمایش خون دادم توی آزمایش 10/25بودایااین نشانه چیه
- اقدام به بارداری
سلام میشه وقتی دوز دوم واکسن سینوفارم را زدم یکی دوهفته بعد اقدام کنم برا بارداری .چون چهل روز دیگه نمیتونم صبر کنم
- بارداری دوم بعدازعمل سزارین
سلام خانم دکترعزیزم من سزارین شدم و بعداز سزارین ۳ماه باردارشدم یعنی ماه سوم رو تموم کردم و درماه چهارم اقدام کردم باردارشدم خواهش میکنم همه میگن خطر داره منم باردارشدم چیکارکنم که باخطر مواجه نشم هم خودم هم فرزندم خواش میکنم راهکارهای کامل رو بفرمایین
- سقط
سلام من در هفته ۶ شقط داشتم قلب جنین تشکیل نشده بود یک هفته بعد سقط مراجعه کردم خانم دکتر فرمودند کنی بقایا مونده که ممکنه با پریود بعدی دفع بشه بهم قرص سفکسیم ۴۰۰ دادند یک ورقه و ده عدد قرص متیل ارگونوین مینو دادند که تو سه روز تموم شد و بهم گفتند دوماه دیگه بیام پیششون. اما من نه لکه بینی دارم نه بعد قرص چیزی دفع کردم میخواستم بدونم طبیعیه؟؟؟من ۲۰ ام تیر سقط کردم تا کی اگه پریود نشدم بیام ؟؟؟
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام دکتر جان ۴۸ ساعت بعد از رابطه قرص با همسرم اورژانسی با دوز ۱.۵ خوردم تقریبا ۴ تا ۵ روز بعد یعنی به فاصله یک هفته از پریود قبلی خونریزی داشتم بمدت ۷ روز همراه با لکه های قهوه ای و گاهی خون قرمز اما الان حدود ۴۵ روز گذشته و من پریود نشدم و خیلی نگرانم
- باردارم
با عرض سلام و درود من هفته ۹ بارداری ام و قبلاً مشکل روده داشتم و خو ایمنی دکتر گوارش مزالازین واورسوفار و ازارام ۵۰ پردنیزولون داده با دوز پایین
- سوال مهم بارداری
سلام خانوم دکتر میشه لطفا بگید که وقتی تو بارداری مثلا وارد هفته ۱۲ میشم مثلا ۱ شهریور من وارد ۱۲ هفته شدم روز ۱۲ هم باید حساب کنم یعنی ۱۲ هفته رو هفت روز باید بگذره تا ۱۳ هفته برم منظورم اینکه اولین روز هفت روزم از همون ۱۲ شروع میشه حساب میشه یا نه فرداش که ۲ شهریور هست حساب میشع؟؟؟؟؟
- سنوگرافی
سلام من سنوگرافی آنومالی دادم بعد داخل سنوگرافی نوشته با توجه به رویت روده اکوژن و اندازه nfدر حداکثر محدوده نرمال انجام مشاوره پریناتالوژی توصیه میگردد میخواستم بدونم مشکل داره سنو و علتش چیه


