Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایا بارداری بعد کورتاژ
سلام.جنین پنج هفته داشتم که سقط شد.بعد اول آذر کورتاژ شدم ۱هفته بعد کورتاژ خونریزیم بند اومد رفتم سونو ۱۳ میل بقایا داشتم دارو دادن بعد یک هفته خونریزیم شروع شد حدود دو ماه خونریزی داشتم که دو هفته اش خیلی شدید همراه با دفع لخته نسبتا بزرگ بود.ولی بعدش که سونو دادم دیدم کماکان ۱۳ میل هست و دارای فلور عروقیه یه دوره دارو خوردم ولی باز نیومد دوباره دکتر هفته گذشته کورتاژ با ساکشن انجام دادن امروز سونو دادم زده ضخامت اندومتر ۶ و نامنظم است.بقایای کوچک ۹٭۵ میل دارای فلور عروقی هست .امروز بعد یک هفته از کوتاژ دومم خوریزی قطع شده و ترشحات قهوه ایی رنگ دادرم.دکتر گفته بهتر داروی هورمونی نگیری و یک ماه فرصت بدی تا پریود بعدیت.سوالم اینه آیا با پریود بعدی امکان ریزش داره؟ واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم.قبل دومین کورتاژم چهار روز درد شدید زیر شکم داشتم ولی الان اون دردو ندارم.ممنون میشم راهنماییم کنید
- درد بخیه بعد از بک سال
سلام خسته نباشيد من يك سال قبل عمل انجام دادم و الان يك دردي ك خيلي زياده نميتونم تحملش كنم و خيلي ترسيدم و خانم دكتر من الان از دوران زايمان تا 6 بعد پريود شدم و ديگه نشدم دليلش چيست
- میخواهم زود باردارشوم
باعرض سلام و تبریک سال نو خودمت شماپزشک گرامی من18سالمه شوهرم25سالشه..پریود نامنظم دارم ب طوری ک هرماه معمولا7تا10روزعقب میندازم..یک ماهه تحت نظرپزشک قرص برای تنظیم پریودخوردم و این ماه فقط 4روز عقب انداختم..ایاقرص تاثیرخودش را گذاشت؟
- یک سال و نیم است ازدواج کردیم و 6ماهه ک اقدام ب بارداری کردیم اما نتیجه نگرفتیم..یک سال ب صورت طبیعی جلوگیری کردیم..خیلیا میگن اگه جلوگیری کنیدب سختی بارورمیشین..میخواستم بپرسم ک ایا ممکنه ب علت اون یک سال و پریودی نامنظم حاملگیم دیراتفاق بیفته یا خدایی نکرده حامله نشم؟درمورد سنمم لطفا بگید ک ایا با این سن کم میتونم ب باردارشدنم امیدوارباشم..ببخشید سرتونو ب درد اوردم. اخه خیلی نگرانم.لطفاراهنماییم کنید.ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید.من چند ماهه اقدام به بارداری کردم ولی هنوز باردار نشدم هیچ مشکلی هم ندارم الان حدودا ۱۳روز از وقت پریودم گذشته ولی تواین چند روز درد کمر و سینه دارم تست بتا هم انجام دادم منفی بود شما نظرتون چیه
- چهکارکنیم درماه رمضان پریودی ۴روز عقب بیفتد
- چرا دکتر روزی یک عدد کپسول
من خانم ۳۵ساله هستم ،یه زایمان زود راس داشتم ،یک سال بعد از عروسی ،الان ۱۷ سال دیگه بچه ندارم ،الان دکتر این دارو را اوابوست رابرام تجویز کرد روزی یک عدد آیا تاثیر هم دارد ،من پریود هم عقب می اندازم ۳تا ۴ماه بعد هم باید آمپول بزنم تا پریود بشم ،نمیدانم چیکار کنم
- کیست اندومترویما
سلام ببخشید من کیست اندومترویما دارم و برا درمان دکتر قرص ورژست برام تجویز کردن،الان هفتاد روز دارم این قرص مصرف میکنم وشصت روز ک مرتب لکی بینی وخونریزی پراکنده دارم ب دکترم هیچ دسترسی ندارم ،آیا طبیعی هست شصت روز لکه بینی در بیشتر مواقع بیشتر از،لکه بینی هست وکمتر از پریودی
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر،من قرص دوفاستون بهم دادن،الان تازه میخوام شروع کنم ب مصرف قرص،گفتن ۱۴هم پریودی شبی ۱قرص،الان میخوام بدونم ازروزاول پریودم حساب میشه شب ۱۴بایدقرص بخورم؟یاازموقع تمام شدن پریودی ۱۴روزبعد؟ممنون میشم راهنماییم کنین،وتواین دوران رابطه جنسی برای باردارشدن موثره؟؟
- مقداری مایع ازاد درکلدوساک خلفی دیده میشود
- س خسته نباشید
من سه ماه پریودنشدم بعدازسه ماه شدم شدیدرفتم دکترقرص مفنامیک بامگزامیک اسددا براقطع وقطه شدوبعدقرص مدروکسی دادده روزبخورم دوروزمانده بودتمام بشه لکه دیدم وبعدپریودشدیدالانم قطع نمیشه بااین مفنامیک ومگزاقرص مدروکسی بخورم قطع میشه ممنون
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیرمن حدوددوازده روزه سقط کردم اماهنوزخونریزی دارم چیکارکنم تاقطع بشه یاطبیعیه
- ساکشن
سلام.میخاسم بدونم برداشتن چربی روی ناحیه تناسلی جزو همین جراحی زیبایی هست یا با لیپوساکشن هم انجام میشه؟و شما انجام میدین اینکارو؟
- سلام من چندروز پیش سقط کردم رفتم سونو میگ 5mmبقایا داره ایا با پریودیم دفع میشه
- خونریزی بامصرف استرادیول
- ای وی اف
سلام خسته نباشید روز ۱۶انتقال بتام ۱۸۰بود ممکنه باردار باشم.اگه ۲روز بعد ۲برابر بشه چی؟
- سرویکس
- پرده بکارت و بارداری
سلام دکتر زنان به من گفت پردم از نوع حلقوی هست و در سایت هم خوندنم که از طریق پیشاب هم احتمال بارداری وجود داره میخواستم ببینم این احتمال در نوع پرده حلقوی بیشتر میشه؟ اگر مرد به ارگاسم نرسه و منی خارج نشه، مایع شفاف خارج شده به هنگام ملاعبه باز ممکن است حاوی اسپرم باشد ؟
- دندان درد
سلام من یک هفته هست اقدام به بارداری کردم.و دو روز دندان درد شدید گرفتم میتونم برای کشیدن یا پر کردن برم دکتر؟ یا ضرر داره؟
- درد در بالای خط زایمان
درد بالای خط زایمان یه چیز سفت حس میشه که درد داره که با سونوگرافی گفتند که توده هست راه چاره چیست 🙏
- آی وی اف
سلام من امروز ۱۱روزه انتقال انجام دادم روز دهم انتقالم بی بی چک استفاده کردم منفی شداسترس گرفتم میخواستم ببینم امکان داره حامله نشده باشم یاهمونآزمایش بتارو انجام بدم بهتره.من ۵روزقبل انتقالم آمپول پروژسترون،قرص استرادیول،شیاف،کپسول فرتیل سی ام ،دوفامد و استفاده کردبه تجویز پزشک به نظرتون چیکار کنم بهتره


