Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تکمیل سوال قبلم برا خشکی واژن
فشارم هم بالاس ادامه سوال قبلی ممنونم که پاسخ بدین
- درد مقعد در دوران پریود
درد مقعد در دوران پریود دارم..به حدی ک در دو روز اول نمیتوانم زیاد بنشینم و یا عمل دفع را به راحتی انجام دهم.در بعضی مواقع هم خارج از زمان پریود این درد را بصورت چند ثانیه دارم. مدت زمان درد حدود 3 سال.. 1سال پیش دکتر عمومی رفتم و دارو داد که شامل: پودر روان کننده مدفوع بود و کرم ام جی
- آزمایش اسپرم
سلام. من شش ماه ازدواج کردم. من و شوهرم تصمیم داریم که بچه داشته باشیم. ولی تا الآن هرچی تلاش کردیم نشده.. رفتیم آزمایش اسپرم. دکتر به شوهرم گفتم اسپرم های سالم هستند ولی میزان اسپرم در حجم کل مایع منی تو کم هست. و باید تقویت و درمان بشه. حالا سوال من اینه مگه نمیگن بارداری با یک اسپرم هم امکان پذیره و میتونه با یک قطره منی هم بارداری اتفاق بیفته.. پس چرا الآن بحث تعداد اسپرم مطرح شده
- درد مقعد در پریود
سلام
زمان پریودی زیر شکمم تا پشتم ،تا در مقعدم درد مگیره یعنی تا حدی درد میگره که سمت چپم هم درد میگیره تا به پشتم درد میگیره شیاف رکتاملیس و کرم نیواشا رو هم استفاده کردم اما الان که نوبت دوم پریودم شده دوباره همین دردها به سراغم آمده ،سنو ازم گرفت دکتر گفت مشکلی از لحاظ تخمدان نداری حالا نمیدونم.که چکار کنم
من در زمان پریودیم مقعدم بشدت درد میگیره دردش خیلی زیاده که یااز شیاف استفاده میکنم ویا از قرص نوافن
- بارداری
باسلام من کیت تخمکگذاری مرتب گذاشتم دوروزخط دوم پررنگترازخط کنترل هست این یعنی تخمکگزاری انجام شده خط اول کمرنگ هستش
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام من قبلا کورتاژ تشخیصی انجام دادم برای فیلم که جواب پاتولوژی که اومد ضخیم بودن رحمو نشون داد بعد مدتی قرص پروستروژن مصرف کردم ۳ ماه حالا دو با سونو انجام دادم دومی سونو که انجام دادم اینه رحم به ابعاد 96#58#47م م است اکوی تخمدان هاطبیعی است کیست و توده دیده نشد میومتر هتروژن است ضخامت اندومتر 9 م م میشه جوابشوبرام توضیح بدید ممنون.
- سونو واژینال
سلام من سونو واژینال دادم و داخل جواب نوشته ((هر تخمدان حدود پنج فولیکول به دیامتر ۴ الی ۹ م م دارد)) میخواستم بدونم این نرماله؟ و البته من ۱۸ سالمه و نزدیک ۴ روز از اتمام پریودیم میگذره
- گیاه ترنجبین برای باردار شدن
سلام خانم دکتر خواستم بگم گیاه ترنجبین برای باردار شدن مفید است؟ و بهترین زمان برای مصرف این گیاه زمان قاعدگی باشد و یا در زمان عادی؟
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- قرص ال دی
سلام خانم دکتر خوب هستین؟ میخواستم سوال کنم من به دلیل اینکه کیست 36 میل داشتم و در حال اقدام به بارداری بودم دکتر یک بسته فعلا به من قرص ال دی داد گفتن بخور که کیست کوچیک شه بعد دوباره بیا چک کنم که کیست کوچک شده باشه بعد مجددا اقدام به بارداری کن. به نظر شما من بعد از قطع ال دی امکان داره تخمک گذاری کنم و بارداری رخ بده یا نه؟ آخه من شنیدم بعد از مصرف ال دی تخمک گذاری برای یک مدت صورت نمی گیره.ممنونم از پاسخ گویی شما
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقتتون بخير من هميشه پريودام ٢٨ روزه بود و منظم دو ماه پيش شد ٢٦ روزه كه براي بارداري اقدام مردم دكتر قرص كلومفين داد ٥ تا خوردم فوليكول هام سه تا شد ولي اين ماه الان روز ٢٩ هستم ولي هنوز پريود نشدم علتش ميتونه خوردن قرص باشه؟ چقدر بايد صبر كنم؟
- سلام برای عفونت شدید واژن تا شکم.(زخم و عفونت)از چه قرصی باید استفاده کرد
- درد زیرشکم
سلام علت درد زیر شکم بعد از پایان پریود چیه؟مدام نیستش یه درد خفیفی هستش،نه سوزش دارم نه خارش نه بوی بد
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- Pco
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من یه سونو انجام دادم دکتر گفت که pcoدارید میخواستم بپرسم باید چی مصرف کنم ؟
- آمپول دکاپتید
آیا با تزریق آمپول دکاپتیل ممکنه فیبرنوری بزرگتر بشه الان من با تزریق این آمپول خونریزیهام بیشتر و طولانی مدت شده لطف کنید پاسخم را بفرستین سپاس
- حاملگی
سلام خانم دکتر من این ماه پریود نشدم ازمایش دادم حامله هستم عدد بتا ۸۴۳۶.۰است این عدد خیلی بالاست میترسم توروخدا راهنماییم کنید
- سلام ابا میشود با خوردن قرص استروژن و پروژسترون رحم کوچک را درمان کرد
- کانون هیپراکو منطبق بر آدنکس راست چیه؟ لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- آمپول دیفرلین
با سلام من سال ۹۶ کورتاژ تشخیصی به خاطر پریود طولانی و لکه بینی داشتم مدتی بهتر شدم مجددا بازهم پریود طولانی داشتم طی سونو ضخامت اندومتر بالا بود یه دوره مجسترول مصرف کردم بعد از مصرف مشکل قطع نشدن پریود وجودداشت یه دوره اچ دی و سه دوره مارولین مصرف کردم که به خاطر سردردهای شدید طبق نظر دکتر قطع کردم منتهی دکترم گفت باید آمپول دیفرلین تزریق بشه چند جا خوندم که عوارض زیاد داره من جمله لکه بینی و خونریزی شدید خواستم بدونم آمپول تزریق بشه یا نه ؟تشکر


