Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز. من 56 روز پیش عمل میکرو انجام دادم که متاسفانه جواب آزمایشم منفی شد و برای تکرار میکرو باید بعد از دوماه مراجعه میکردم. ماه پیش پریود شدم . ولی این ماه حدود 7 روز از موعدم گذشته ولی هنوز پریود نشده ام. تقریبا یک هفته است که دردی شبیه پریود دارم . تا دو روز پیش حالت تهوع داشتم و چشمهایم سیاهی میرفت . ترشح دارم که ابتدا بی رنگ بود ولی الان مقدرش کم شده و کمی مایل به سفید است. این پریود نشدن بخاطره عفونت است یا باردارم ؟
- مورد عفونت واژینال
سلام ایا اگر سوزش و خارش نداشته باشیم و رنگ و بوی واژن تغییر نکنه باز هم امکان وجود عفونت پنهان در واژن وجود دارد که بافت واژنو تغییر بده و باعث زایمان زودرس بشه؟
- بارداری سوال مهم
سلام من در ماه چهارم بارداری هستم رابطه پهلو دارم ولی الت به داخل واژن اصلا نکردم همنجوری همسرم لایی میزنه و اب میاد ایا اینم به شکم فشار میاره مشکلی هس
- بارداری و پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و 6 روز از عادت ماهانه ام رد شده(در طول این دوره جلوگیری هم کردیم) امکانش هست باردار باشم ؟ یا از تاثیر قرص ال دی هست ضمنا باتست بی بی چک منفی در آمده است.
- میزان قند نرمال در بارداری
سلام خانوم دکتر. میزان نرمال قند خون یک ساعت بعد از ناهار یا شام تو بارداری هفته بیست و هفتم چقدر باید باشه؟
- تیتر بارداری
سلام من سه روز بعد از تاخیر در پریودی آزمایش بارداری انجام دادم و عدد بتای من ۲۵۷ بود آیا این عدددر این هفته از بارداری طبیعی هست؟
- پودر اکتی اید
سلام خانوم دکتر خسته نباشید .من تو اقدام هستم .شما مولتی ویتامین برای من پودر اکتی اید تجویز کردید .میخواستم بپرسم وقتی باردار شدم باز میتونم استفاده کنم یا باید قطع بشه و داروی دیگه ای تجویز بشه ؟
- زونا و اقدام برای بارداری
سلام خانمی ۳۹ ساله هستم. متاسفانه بعد از تزریق واکسن کرونا به زونا مبتلا شده ام .الان از زونا سه هفته میگذرد که دردهایم نسبت به روزهای اول کاهش پیدا کرده ولی هنوز هست. میخواستم برای بارداری اقدام کنم که مبتلا به زونا شدم. چه زمانی میتوانم برای بارداری اقدام کنم و دوره درمان کامل چه مدت است؟ ممنونم از شما
- بارداری
سلام ۲۴سالمه سه ماه عروسی گرفتیم توی اردیبهشت ماه سه تاچهاربار اقدام به بارداری داشتم ازبارداریم ۶روز میگذره دیروز لکه خون کمرنگ دیدم وامروز قهوه ای بی بی چک هم ۵ روز بعد تاخیر زدم منفی بود
- افتادگی رحم
سلام خسته نباشید ۴ ماهه ازدواج کردم قبل ازدواجم یه گوله گوشتی جلو دهانه رحمم وجود داشت الان اون گوله داره بزرگتر میشه ولی نه درد داره نه سوزش نه ترشح خاصی احساس میکنم بدنم داره بیرون میزنه میشه کمکم کنید من ۴ ماهه باردارم
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۲۰ بارداری هستم و چند روزیه رنگ مدفوع تیره دارم و دو بار طی این یکی دو روز صبحا حالت دل پیچه بهم دست داده ایا ممکنه به خاطر مصرف قرص اهن در صبح باشه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
- بدن درد
سلام خسته نباشی ببخشید پریودی نامنظم هست او برجی بعد۲۳روز پریود شدم برج قبلیش ۲۸روز شدم چند ماهی هم دارم برای بارداری اقدام میکنم الان ۲۸روز گذشته خبری از پریود نیست پهلو و پاهام درد گرفتن چند روزی هست به نظر شما کی پریود میشم از انتظار کشیدن خسته شدم خانمی ۳۶ساله هستم
- بارداری
یکماهه مصرف ال دی قطع کردم پریود شدم خونریزی زیاد دارم طبیعیه ۴۷ سالمه وقصد بارداری دارم
- توضیح در باره پرولاکتین بالا H643
- زایمان طبیعی
:احتمال زایمان طبیعی ، بعد از دو سزارین چقدره ؟آیا میشه طبیعی زایمان کرد ؟
- بارداری
سلام وقت بخیر .از اتمام آخرین پریود من 3 روز میگذره و من در روز سوم بعد از تمام شدن پریودم رابطه محافظت نشده داشتم. الان سوالم این هستش که اگر احتمال بارداری وجود داره قرص مصرف کنم .وبا توجه به سیکل قاعدگیم (28روزه) در زمان تخمک گذاری نبوده .ممنون راهنمایی کنین
- کیست تخمدان
کیست ساده تخمدان به تعداد دوتا بااندازه 20 و25میلیمتر در ماه دوم بارداری چه بابد کرد
- عقب افتادن عادت ماهیانه
سلام خانم دکتر وقت خوش
من یه سوالی داشتم ممنون میشم جواب برید و راهنماییم کنید .
تقریبا ۱۱ روز هست که عادت ماهیانه من عقب افتاده ، ۳ شب قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم . یه شب نخوردم و فرداش ازمایش بتا دادم که منفی بود . آیا مصرف این ۳ عدد قرص ، تاثیری روی جواب آزمایش میتونه داشته باشه؟ چون هیچ علایمی ندارم مبنی بر عادت ماهیانه شدن. ۳۵ ساله هستم متاهل و دارای یک فرزند. - قرص پردنیزولون
سلام من هفته ۳۰ بارداری هستم شما برایم قرص پردنیزولون تجویز کردید. من از پرسیدم گفتید برای ریه هست . گفتیدتا ۳هفته تا ۳روز اول بخور. اما تو اینترنت زدم این قرص در بارداری انگار مناسب نیس میترسم شاید داروخانه اشتباه داده باشد. اما دوباره تماس گرفتم گفتید درسته . حالا این قرصو مصرف کنم بدون نگرانی؟؟
- بارداری
سلام خانمی ۳۰ ساله هستم که در حال اقدام به بارداری هستم ولی یک پولیپ ۷ میلی آندومتریال رحم دارم بدون علائم و بدون خونریزی و دوره هام هم منظمه. بارداری من با این پولیپ مشکلی داره یا نه .ممنون


