Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ******بارداری****
سلام خانم دکتر من به بارداری اقدام کردم یک هفته از قاعدگی میگذره بی بی چکم زدم منفی بود الان نمیدونم چی کار کنم به نظرتون از چه چیزی میتونه باشه سونو گرافی رفتم گفت هیچ مشکلی نداری اولین باره یک هفته پریودم عقب می افته خوب اگه باردار بودم بی بی چک مثبت میشد همش منفی نشون میده از چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- رحم رترنژن با اکوژنیسبته میومتریال هتروژن چیه
سلام من لکه بینی قطع نمیشد بخاطر مدروکسی دکتر او دی داد تازه قطع شده است پاپیل خوبه سونو امروزم رده ادنومیوز خفیف هست رحم آنته پرند رتروفلمی با اکوزنیسسته میومتریال هتروژن و رحم ابعاد ۷۰ ۵۰و تجمع مقادیری مایع حاوی تکوهای داخلی پنج سی سی هست تخمدان طبیعی مایع آزاد نیست در لگن
- ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم بعد از دو دوره پریود برای پیشگیری از بارداری از ال دی استفاده کردم اوایل پریودهایم شدید بود ولی بعد کم شد قبلا پریودهام تا ۷ روز نهایت ۸ روز طول میکشید بعد مصرف ال دی معمولا تا۳ روز پریود معمولی دارم بعد تا روز ۱۰ پریود لکه بینی دارم خصوصا موقع اجابت مزاج خون غلیظ دفع میکنم .بعد از ۱۰ روز رفع میشه علت چیه؟قبلا اینطور نبودم
- ناباروی
با سلام.من ۵سال اقدام بارداری دارم که ۴ بار انتقال ناموفق و بدون سقط الان دکتر بهم قرص متفورمین داده برای ۳ماه دوماه استفاده کردم حقیقتش من از دوره درمان آی وی اف خسته شدم من تمخمدانم پلی کیست هستش ومیخوام کمک داروی با متفورمین که میخورم استفاده کنم آیا میتونم از کلومفین یا استرادیول استفاده کنم؟ امکانش وجود داره؟ خواهشا راهنمایی کنید اگه شده یه دوره داروی کمک باروری استفاده کنم یک بار دیگه امتحان کنم کدام قرص بهتر هستش؟
- ژل
سلام ،میشه لطف کنین یه پماد یا ژل بهم معرفی کنین که بیحس کننده باشه هنگام رابطه برای پاره شدن بکارت ،ونحوه استفادشو لطف کنین ممنون میشم
- پریودی بعد از جراحی
سلام وقت بخیر دو هفته پیش عمل خارج کردن پولیپ رحم داشتم هر روز ترشحات قهوه ای رنگ داشتم بعد از دو هفته ازعمل که الان زمانه پریودیمم هست درد کمر و شکم دارم ولی خونریزی عادت ماهانه نشدم همچنان ترشحات قهوه ای هست فقط مقدارش یک کم بیشتر شده میترسم چسبندگی رحم گرفته باشم لطفا راهنماییم کنید
- پرویدی
سلام خسته نباشید من دختری 20 ساله هستم مجردم دوتا سه ماهی پروید بودم قرص خوردم از چند روز که قرص شروع کردم تا آخرش خونریزی داشتم قرص که تموم شد پروید شدم نوار میگذاشتم ۵ دقیقه نمیشد که باید عوض میکردم بعدش خوب شدم الان درد شکم لگن کمر دارم مادرمم مثل من بود فیبرم داشت ممکنه منم داشته باشم
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام خانم دکتر. من 27 سالمه و مجردم. حدود یکسال پیش به دلیل اینکه بعد از اتمام پریودم هر دو ماه در میون خون تیره همراه باترشحاتم از من خارج میشد به پزشک مراجعه کردم ٍ بعد از آزمایش و سونوگرافی چیزی مشخص نشد و پزشکم گفتن که در این جور مواقع تست واژینال تجویز میشه که برای من قابل اجرا نیست تا زمانیکه ازدواج کنم. بعد از ان هر چند ماه یکبار این اتفاق خیلی کوتاه تکرار میشد. تا اینکه بعد از آخرین دوره پریودم دوباره این اتفاق واسم تکرار شده. البته به همراه کمی خارش در ناحیه مهبل که با مصرف پماد تریا مسینولون ان. ان تا حد زیادی خارشم بر طرف شده. ولی موضوع اصلی واقعا نگرانم کرده. به نظرتون مشکل چی میتونه باشه؟؟؟ در ضمن هنگام سونو گرافی پزشک بهم گفت که رحم من به صورت برعکس قرار گرفته و گفتن که مشکلی ایجاد نمیکنه. آیا نظر شما هم چنین است؟؟؟؟؟
خیلی ممنون میشم که به سوالاتم پاسخ بدهید
تشکر از زمانی که برایم میگذارید. - نتیجه سونوگرافی
سلام نتیجه سونوگرافی مادرم گفته توده اکوژن به ابعاد ۲۸*۲۸ در واژن با احتمال فیبروم یا پولیپ پرو لاپس شده مشهوده ، این خطرناکه
- درد معقد موقع پریود
سلام خانوم دکتر من دو سه باره وقتی پریود میشم معقدم درد میگیره بعد وقتی پریودم تموم شد خوب میشم
- سرکلاژ شکمی
سلام طاعات قبول تا حالا بیماری بوده که از سرکلاژ شکمی جواب نگرفته باشه؟علتش چی بوده و چه داروهایی باید استفاده کنیم تا جواب بگیریم؟
- بارداری
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- More Help
navigate to these guys https://web-jaxx.com/
- سونو
سلام دکتر سونوگراف خوب میخواستم معرفی کنین که دقیق باشه برام مهمه برای تعیین فولیکول غالب برام سونوی واژینال نوشتین ،ممنون میشم
- یائسگی
سلام من ۲۸سالمه و سه ماهه پریود نشدم طبق آزمایشات هورمونی متوجه شدم یائسه شدم آیا یائسگی زود رس درمان داره؟؟از طریق طب سوزنی میتونه کمکم کنه که درمان شم؟
- لکه بینی
سلام خسته نباشید . برای رفع مشکل آندومتریوز ، پزشک معالجم قرص دوفاستون تجویز کرد . بعد از مصرف آن دردهای پریود هم کاهش پیدا کرد ولی احساس درد در سینه هام میکنم مانند زمان شروع پریود و احساس میکنم که بزرگتر شده اند .آیا این مسیله عادی و مربوط به قرص است یا چیز دیگری؟
- اقدام به بارداری
سلام من 29 سالمه و 5 سال هست که ازدواج کردم پزیودم هر ماه با دو سه روز عقب و جلو شروع میشه و خیلی شدید نیست .الان حدود 4 ماهه که برای بارداری اقدام کردم که نتیجه ای نگرفتم آزمایشات پیش از بارداری رو دادم مشکلی نداشتم و عفونت هم ندارم . سونوی 13 سیکل هم دادم که دوتا فولیکول به ابعاد 19 و21 داشتم ولی داخل سونو نوشته دارای تعداد متعددی فولیکول با ابعاد مختلف و مایع مختصر لگن. همچنین من موقع پریود کلا لخته خون دفع میکنم این میتونه نشونه تنبلی تخمدان باشه؟ و اینکه نیاز هست که عکس رنگی از رحم بگیرم؟
- ضربه به تخمدان
سلام من به خاطر لذت یه مدتی میشه که به ناحیه زیر شکمم ضربه میزنم وخب الان گذاشتمش کنار ولی خیلی درد میکنه اصلا نمیتونم تکون بخورم هر وقت استرس میگیرم از اون موقع سریع درد میگیره باید چیکار کنمیکم به خودم فشار میارم یا چیز سنگین بلند میکنم درد میگیره خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید
- ایامیوم به اندازه ۲۴ و ۳۵ میلیمتر باعثنازای میشود
- بارداری
سلام خسته نباشید خانومه من ماه اخر بارداریه سنگ کلیه داره سمت چپ و راست الان زیر سینه سمت راست چند روز تیر کشید بعد الان دو روزه خیلی ورم میکنه درد میکه بعد ورمش میخوابه تو یه روز هم ورم میکنه هم خوب میشه


