Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من یی مدت میشه تنبلی تخم دان پیدا کردم و پریو نامنظم دارم پیش دکتر مراجعه کردم برام قرص مدروکس پروژسترون برای چهار ماه داد گفت اینا باید مصرف کنی برای چهار ما الان ماه سوم است میتوانم حمل بگیرم مشکل نداره یا صبر کنم تا تمام بشه
- سلام و عرض خسته نباشید بر شما.
ببخشید من با مراجعه به دکتر زنان ایشون تشخ دادن یکم پاره گی رحیم دارم و پرسیدم چکارکنم ایشون گفتن پاره گی کم است اگر مشکلی در رابطه ندارید چیزه مهمی نیست میخواستم سوال کنم از شما مشکلی برای من ایجاد میکند درمانی دارد ممنون با تشکر
- بارداری
سلام من ۱۷ متاهل هستم و میخوام قرص ضد بارداری ال دی استفاده کنم وهم زمان قرص راکوتان و ازیتروماسین مصرف کنم؟ عوارض جانبی نداره
- بارداری با دست الوده به پیشاب
سلام من ۸ روز به پریودم باقی مونده ک یه رابطه ی بدون دتول با نامزدم داشتم ک دستمو زدم به التش یکم میشاب اومد بیرون و دستم یکم خیس شد حدودا یه دقیقه بعد یا کمتر از یه دقیقه دستمو زدم به واژنم ایا احتمال بارداری هست و قرص مصرف کنم خیلی نگرانم توروخدا سریع جواب بدین خانوم دکتر
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هیستروسکپی پولیپ داشتم جواب پاتولوژی پولیپ هیپرپلازی و اندومتر هیپرپلازی بدون آتیپی بود دکتر قرص دوفامد واسه سه ماه داده از ۱۵ پریود ۱۰ روز استفاده کنم یک ماهه استفاده کردم. میتونم همزمان با مصرف دوفامد اقدام به بارداری کنم ؟؟؟
- خوردن قرص نورم اسکین در پریودی
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ در پریودی ضرر دارد
- آیا خوردن عرق نعناع برای ماه آخر مشکل دارد
- بیماری زنان
باسلام ووقت بخیر خدمت دکتر عزیز...من حدود چن ماهیست که مبتلا به یه کیست ۵ سانت..درتخمدان..وفیبروم ۲ سانت در جدار رحم شدم...براکیستم قرص ضد بارداری تجویز شد....که اصلا نمیتونم قرصو بخورم..بع علت میگرن..سردردای شدیدی میگیریم...راهکار شما چیست..سن ۳۷ سال..ضمنا فیبرومم ساب سروزال هستش
- خونریزی
انتهای تحتانی بررویint osینی چی؟
- راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- درمورد توده هایپواکو
با سلام . مادرم سونوگرافی و ماموگرافی پستان دادن و در سینه راست ایشان دو توده هایپواکو با حدود نامنظم حاوی قلوب عروقی یکی به ابعاد8*15 و دیگری به ابعاد 7*10 دیده شده آیا این علائم خطرناک است؟؟؟
- ترمیم پرده بکارت
خسته نباشید من دوسال پیش با نامزدم رابطه داشتم و غیر عمد بکارتمو از دست دادم و فورا به بعدش ترمیم کردم ولی بعد از دوسال و نیم که رابطه داشتم بدون هیچ دخولی ازم خون اومد و قرص مدروفم ۵ هم مصرف کردم ۱ هفته دکتر تجویز کرده ایا ممکنه از اون قرص ها باشه؟ که فورا به دکتر مراجعه کردم که گفتن سالمه پردتون و حلقوی ارتجاعی هستش میخاستم درصورتی ک من دفه اول خون اومد ازم وقتی به دکتر گفتم گفتن چون دوسال و نیم از ترمیمم گذشته و خوب ترمیم شده پرده شما حلقوی ارتجاعی هس میخاستم بدونم این امکان داره؟ ایا من بعد از اولین نزدیکیم خون میاد ازم؟
ممنون میشم جوابمو بدین - ناباروری
- خونریزی
سلام خانوم دکتر عزیز. من اسفند آی وی اف کردم ولی منفی شد. اردیبهشت بعلت تاخیر در پریود 18 ام آزمایش دادم که مثبت شد و بتا 200 بود . دکتر دیروز شیاف واژینال و فولیک اسید برایم تجویز کرده و با معاینه شکمی گفت همه چی خوب است ولی امروز از صبح خونریزی کرده ام مانند پریود. از مقدار خونریزی کم نشده با اینکه استراحت کرده ام. لطفاً راهنمایی بفرمایید
- بارداری
سلام من ۲۳ سالمه و۱۷ هفته است در شبکه کوروئید پلکسوس بطن جانبی راست یک کیست به قطر ۱۴mmودر سمت مقابل یک کیست به قطر ۱۰mm مشاهده شد ایا خطری برا نوزاد داره یا باید تست NIPT رو انجام بدم
- بارداری
سلام وقت بخیر من اولین بارداریم هست و ۱۲ هفته هستم در سونوگرافی ان تی من نوشته شده funnelingدیده نشد و نوشته شده کنترل طول سرویکس ترانس واژینال توصیه میشود منظور چیه؟؟؟ آیا خطر داره؟خیلی نگرانم
- بارداری
سلام من دوروز پیش عکس برداری از رحم انجام دادم این ماه میتونم بارداربشم یا باید جلوگیری کنم
- مخفی
سلام دختری ۲۰ساله هستم در قسمت واژن احساس درد می کنم نشانه عفونته ؟ چه دارویی مصرف کنم؟
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام
وقت بخیر
تو سونوگرافی من نوشته شده توده اکوژن دیده میشود و در تخمدان راست درموئیک کیست هست، یعنی چی؟ - سلام خانمی ۲۴ ساله هستم یه پسر دارم
سلام وقت بخیر من هفته قبل دوعدد قرص اورژانسی۵/ ۱ خوردم قصد بارداری ندارم بعد یه هفته پرید شدید همراه با لخته دارم این دارو هارو مصرف میکنم دزوسپیتیو- مفنامیک اسید-ترنسید- شربت فربولین


