Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
با سلام و خسته نباشید ما ۱۸ شهریور جمعه عازم کربلا خواهیم شد و من باتوجه به اینکه نزدیک پریودم بود از روز چهارده شهریور قرص ضد بارداری استفاده میکنم برای جلوگیری از پریود و لکه بینی ولی امروز لکه های خون مشاهده کردم لطفا راهنمایی کنید که من از چه چیز استفاده کنم تا کامل لکه بینی قطع شود ممنونم اگه پاسخ بدید چون سخت نیاز دارم و نگرانم لطفا کمکم کنید اجرتون با امام حسین
- در مورد سونوگرافی
با سلام در سونوی من نوشته بقایای بافت گلاندولار در نواحی آگزیلری پستان طرف چپ مشهود است یعنی چی؟ خطرناکه؟
- زایمان
سلام من هفته ۳۶ بارداری هستم ، زایمان اولم توسط شما انجام شد در سال ۹۶، سال ۹۸ یه سقط داشتم ، و الان در هفته ۳۶ هستم ، تحت نظر دکتر نویری بودم ، میخواستم بدونم میشه زایمانمو پیش شما بیام
- کرونا در بارداری
سلامببخشیدمن 34بارداریم هستم و مبتلا به کروناشدم چکارکنم
- توده هایپواکو
توده هاپواکوبه ابعاد۳*۵درسینه سمت چپ خطرناک است؟
- متخصص زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ، من حدود ی ک ماه از عمل سزارین میگذره و زایمان سزارین دومم هست ، اما در ناحیه سمت چپم احساس درد دارم ، نه همیشه بعضی اوقات ، ب حالت تیره ، از جای بخیه ها نه بالاتر از آن علتش چی میتونه باشه ، بنظر شما آیا فتق است . خیلی میترسم
- قرص تنسی۱.۵
من دفعه اول که این قرص رومصرف کردم میخواستم بدونم که باید پریود بشم که امکان بارداربودنم ازبین بره.
- زنان
روفولیک اسید با فولیک اسید یکی
- بارداری
سلام.آیا واکسن انفلوانزا برای بارداری حتما باید بزنیم؟حدود دوماه باردارم....والبته هرسال هم خودم واکسن رو نمیزنم..
- درد سزارین
دوسال پیش سزارین کردم الان جای عمل بی حس شده درد دداره وسفت شده
- درد زیر شکم
ازنرده بام افتادم زیر شکمم درد میکنه چون شکمم ضربه خورد تو شکمم میسوزه دردبه کشاله پاهام میکشه نیاز به پزشک مراجعه کنم
- عکس رنگی
سلام من روز ۱۰ پریود عکس رنگی دادم یکی از لوله بسته بود باز کردن ولی الان ۸ روزع لکه بینی دارم و تموم نمیشه خسته شدم ایا خطرناگه باید معاینه بشم؟
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
دل پیچه میگیرم و بخیه های سزارین از داخل خیلی میسوزه و درد می کنه و از بیرون هم متورم شده
- فوری
سلام .علت سوزش کلیه ها و پهلو و احساس سنگینی میتونه از عفونت ادرار باشه هیچ علائم دیگه که مربوط به عفونت باشه ندارم مثل خارش و سوزش، یا ممکنه کیست داشته باشم؟لطف میکنین میگین که بیشتر مربوط به عفونت میشه یا کیست ؟میخواستم مطمئن بشم که بیام مطب شما واسه ویزیت
- کیست تخمدان
سلام من 27سالمه.10ساله لوپوس دارم.دوماه پیش لتروزول خوردم باردارنشدم درسونوی کیست 42م م باره وخونریزی کرده بودماه بعد سونودادم کیست47م م ساده بدون خونریزی بود باثوجه ب بیماری لوپوس قرص ال دی نمیتونم مصرف کنم .درد تخمدان دارم برای درمان کیست چکار کنم؟
- عفونت قارچی مزمن و عود کننده
سلام من سالهاست ازعفونت زنان رنج میبرم انواع واقسام پمادهاوانتی بیوتیک وحتی ی اسپری خارجی و داروی واژینال خارجی که الان اسمشون یادم نیست لطفا بفرمایید چکارباید کنم
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- اندومتریوز
سلام، ببخشید نرمال بودن ca125 آندومتریوز را قطعا رد میکند؟
- خونریزی رحمی
سلام خانم دکتر. من 24 سالمه و بعداز نزدیکی با همسرم الان دو روزه دچار خونریزی شده ام. میخواسنم علت رو بدونم تشکر
- پرولاکتین
باسلام من چند روزی هست که به دلیل بالا بودن پرولاکتینم دکتر قرص بروموکریپتین به من تجویز کردن ودرست یک روز میخواست به پریودم این قرص رومصرف کردم والان که یک هفته ای میگذره پریودنشدم دلیلش چیه خیلی نگرانم .آیا به خاطر قرص هستش ؟وکی پریود میشم ،ممنونم که زودترجوابمو بدید .


