Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر خانوم دکتر، عذر خواهی میکنم ک واضح میپرسم نامزدم موقع ارضا اسپرم رو ریختن توی دستمال کاغذی ولی دستشون هم از اسپرم خیس شد، و بعد دست زدن به باسن و کمر من، ولی به معقد و واژن دست نزدن اصلا، و من روز دوم پریودیم بود پد هم داشتم، از اینکه میگن اسپرم حرکت میکنه آیا امکان بارداری هست؟
- سلام خسته نباشید من دخترم برا هورمون مردانم قرص مصرف کردم اسپیرونولاکتون و ال دی العان ک قعط کردم کلی جوش زدم خاستم بپرسم میتونم خودم هفته ای ۳تا اسپیرونولاکتون ۲۵ بخورم بدون ال دی پری رو تغیر نمیده بخدا پول دکتر ندارم دیگه
- خیلی مهم مشکل پریودی
سلام وقت بخیر من 5روز از پریودی گذشته،فقط یه لکه ریز دیدم،ممکنه باردار باشم،قرص گین آپ و قرص آناهیل استفاده کردم،خواهش میکنم سریعا جواب سوال من رو بدید
- اختلالات قاعدگی
سلام من 15 سالمه ووقتی در دوران قاعدگی قرص آهن مصرف می کنم قاعدگی منظمی دارم وخون ریزی کمتری ولی وقتی مصرف قرص آهن را قطع می کنم در قاعدگی اختلال ایجاد می شه وخون ریزی بیشتراتفاق می افته می خواستم بدونم ممکنه کم خونی داشته باشم؟ممنون می شم راهنمایی کنید
- روزه گرفتن در زمان پریودی
باسلام و عرض ادب آیا روزه گرفتن تاثیر روی پریودی داره ؟اخه دو روزه در زمان پریودی بنده خونریزی قطع میشه بعد چند ساعت راه میوفته و درد شدیدی به همراه داره علت چیه؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- پولیپ رحمیو آندومتر
من سونوگرافی کردم یک کانون به ابعاد 10×16 میلیمتر در قسمت میانی دو لایه آندومتر دیده شد که پولیپ اندومتریال میباشد آیا باعث ناباروری میباشد ممنونم.
- کیست بارتولن
سلام خواهش میکنم سریع پاسخ بدین خیلی ضروریه😣من هفته اینده عروسیمه کیست بارتولن دارم ولی دکتر گفت نمیتونه جراحی کنه چون ممکنه به پرده اسیب بخوره واسه همین بعد بعد از ازواج برم جراحی ایا هنگام نزدیکی ممکن هست کیست بترکه یا صرری کنه؟؟ "سلامت باشید"
- ۲ ماه پریود
سلام
مادر من ۲ ماهه پریوده. بعضی روزا کمتر خون میاد بعضی موقه ها زیاد. ۴۵ سالشه. علتش چیه؟
- نوجوان
من دومین ساله ک عادت ماهانه میشم، ولی آبان ماه اصلا نشدم و الان سیزده روزه ک از تایمش گذشته، رابطه نداشتم تاحالا، عفونت ندارم، قرص هم مصرف نمیکنم، دلیلش چی میتونه باشه؟ خیلی نگران شدم
- توده در سینه
سلام و عرض ادب ببخشید ۳۶ سالمه و در سونوگرافی نوشته یک ضایعه کیستیک به ابعاد ۷/۵در۵ در سینه چپ با حدود نامنظم و جدار ضخیم حاوی دبری اکوژن داخلی در ساعت ۶ پستان چپ و تعدادی لنف نود در هر دو پستان مشاهده شد. میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید.ممنون
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخمدان دارم و این ماه دکتر قرص مدروفم تجویز کرده امکان داره با اینکه این قرص مصرف میکنم حامله بشم؟
- امکان بارداری
اگر با همسر خود رابطه داشته باشی و منی رو از روی لباس زیر روی واژن همسر خود بریزی ایا امکان حامله شدن وجود دارد
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید نه ماهه زایمان کردم برای بار سوم سزارین شدم سونودادم cesarean scar defect به ابعاد۱۰*۲۱میلی متردردیوار قدامی سگمان تحتانی مشاهده میشود سایز رحم 50*97نرمال میباشد سایز وحجم تخمدانهانرمال ودر تخمدانها توده وکیست دیده نشد نگرانم مشکلی دارم توروخدا زود جواب بدین سپاس از شما🙏🙏🙏🙏
- اورولوژی
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ما در شهرمون اورولوژی خانوم نداریم. من خانوم هستم و باید به اورولوژیست مراجعه کنم اشکالی ندارخه برای معاینه پیش اقا برم؟
- سلام خانم دکتر خواهش میکنم زود جوابمرابده خیلی نگرانم من یک ماه پیش رفتم سونو گرافی که تشخیص کیست تخمدان سمت چپ به اندازه ۶ سانتی دادن یک دوره قرص ال دی مصرف کردم بعد دوباره سونو دادم اندازه کیست ۳ سانتیمتر شده البته گفتن کیست اکوفری بدون سپتا میخواستم بدونم خطرناک است یا نه وآیا با دارو رفع میشود
- آبله مرغان
سلام من الان یک هفته است که آبله مرغان گرفتم قبلش دوره پریودم تموم شده بود اما با شروع آبله دوباره خونریزی کوچکی دارم یکم رنگ خون تیره هست این مشکل حادی هست ؟
- چاک ریز روی بکارت
سلام چن روز پیش دختر ۴ سالم با دوستش بازی میکرد دیدم شلوارش و دراورده ولی خدنی فلانی هیچی نبود نگران شوم بردم ماما دونفرمعاینه کردن اولی گف کمی بکارتش کبود شده که چن روزه میره دومی هم گف کمی پرده گشادشده عین کش کع اونم خوب میشه ولی بکارتش سالمه نطرشما چیه
- بکارت
سلام خانوم دكتر، متاسفانه در دوران نامزدی (عقد نه) بكارتمو از دست دادم و به دلایلی جدا شديم الان ميخوام ازدواج كنم، شما ترميم انجام ميدين!؟
- دفع تکه گوشت در زمان پریود
سلام من هر دوماه یکبار موقع پریود دفع یه چیز گوشتی از بدنم دارم میخواستم بدونم مشکلی هست یا نه


