Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید خانم دکتر اکوی غیرهموژن رحم یعنی چی؟وتغییرات آندومیوز خفیف در رحم مشاهده شد چیست؟
- عمومی پزشک
سلام من اسم نیوشا موسوی ،۲۰سالمه از تهران مجرد من خیلی وقت پریود نشدم می خواستم بدونم علتش چی
- فیبروم وپولیپ
- مصرف قرص نورم اسکین
سلام ببخشید من دخترم و ۱۷ سالمه و حدود ۱ ساله که دارم داروی نورم اسکین مصرف میکنم الان حدود یه دو هفته ای هست که خارش شدید در ناحیه دارم و بوی بدی هم داره ممنون میشم راهنمایی م کنید
- خونریزی کم
سلام خسته نباشید.من هرماه باقرص پروژسترون پریود میشم. این ماه فقط سه روز پریود بودم. خیلی کم، درحد استفاده از یک نوار بهداشتی در روز. دو ماهی هم هست که ایروبیک میرم. آیا مشکلی برام پیش اومده؟ نیازه برم دکتر؟
- بارداری
سلام خسته نباشید احتنال سقط جنین در هفته اول بارداری با خوردن زعفران وجود داره
- آمپول دیفرلین
سلام دختر من ۱۰ سال داره بخاطر بلوغ زودرس آمپول دیفرلین تزریق کرده ولی الان بعد ۱۰ روز به خونریزی افتاده میخواستم بدونم طبیعیه یا خیر ؟ ممنون میشم منو از نگرانی در بیارید
- پریود
سلام من پریود تقریبا منظمی دارم ،اما در تیرماه و موقع تغییر فصل پریودم عقب میوفته و نیاز به تزریق امپول پروژسترون هست این مشکلی نداره؟الان هم حدودا ۳۷روز گذشته،پریود نشدم اما دل درد و گاهی تهوع مثل موقع پریود دارم
- سقط جنین یک ماهه با قرص اورژانسی
با سلام من ۴۰ ساله هستم و ۹ روز پیش که روز یازدهم سیکلم بود چون کاندوم داخل جا ماند و انزال بیرون ان انجام شد و روی بدن و اطراف واژنم شد بلافاصلهشستشو انجام دادم و بعد ۲عدد قرص اورژانسی اووسیز مصرف کردم ولی دیروز متوجه شدم که یک ماه از انقضای قرص گذشته با توجه به شرایط من آیا احتمال بارداری هست یا قرص اثر دارد؟
- توده اکوژن در سینه مرد
سلام وجود توده اکوژن به ابعاد21در 18میلیمتر در سینه مرد چقدر خطرناکه؟؟
- مدروکسی پروژسترون و توده سینه
وقت بخیرر میخواستم سوال بپرسم که قرص مدروکسی پروژسترون برای من که توده و پلی کیستیک سینه هم دارم مضر نیست؟ تجویز این دارو درحال حاضر برای اندرمتریوز هست
- سلام من بی دلیل دلم پر میشه ومیخوام گریه کنم وشب خوابم یاد و همش سردمه شما نظرتون در این باره چیه؟ آیا افسردگی گرفتم یا کم خون نی دارم
- عفونت واژن
سلام وقت بخير در ناحيه واژن احساس سوزش دارم ميتونم براي رفعش از پماد كلوتريمازول استفاده كنم؟
- افزایش سایز سینه
سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم راهی به جز جراحی برای افزایش سایز سینه تا یک سایز هست؟
قرص های دیان -جاسمین و یا مدروکسی پروژسترون باعث افزایش سایز سینه تا یک سایز می شوند؟
کدوم قرص تاثیر بیشتری داشته و دوره مصرف چند ماهه است؟
آیا بعد از ازدواج سایز سینه ها تغییری میکنه؟ و اینکه موم انداختن موهای پرز مانند روی سینه میتونه ضرری داشته باشه؟ استفاده از پماد بتامتازون جهت جلوگیری از التهاب پوست اطراف سینه بعد از اپیلاسیون چه طور ؟ - تنبلی تخمدان؟
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.بنده ۷ ماه هست پریودم نسبت به قبل از ۵ روز شده ۱۰ روز یعنی ۷روز خونریزی و ۳روز لکه بینی دارم و تنبلی تخمدان تو این مدت گرفتم.قرصا روکین دو دوره و سیپروترون کامپاند(فعلا یک دوره)خوردم خوب نشدم دیگه خسته شدم چیکار کنم؟ امکانشه مشکل حادتری باشه؟سونو اردیبهشت دادم تشخیص تنبلی دادن و ازمایشاتمم هر چی دادم خوب بوده و مجرد و ۲۴سالم هست و قد و وزنمم خوبه هیچوقتم مشکل پریود نداشتم جز فقط دل درد میشم که قرص میخوردم خوب میشد فقط این چند ماه تغییر کرده که اوایل این تغییر حتی سونو و ازمایشمم خوب بوده خیلی نگرانم ممکنه مشکل جدیتری باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشم لااقل
- محاسبه روز سوم پریود
سلام من شنبه ۲۹ ام ساعت ۱۶ پریود شدم میخوام آزمایش پرولاکتین بدم گفتن روز سوم پریود اگه امروز رو روز اول حساب کنیم پس دوشنبه ۱ ام میشه روز سوم ولی اگه اینطور حساب کنیم که ساعت ۱۶ یکشنبه ۳۰ ام روز اوله پس روز سوم میشه سه شنبه بالاخره کدام درسته ؟ شنبه ساعت ۱۶ پریود شدم دوشنبه میشه روز سوم پریود یا سه شنبه ؟
- سلام من ماه پیش پریود نمیشدم دوتا آمپول پروژسترون زدم حالا دوباره پریود نمیشم یک ماه میشه باید چیکار کنم تا پریود بشم میشه راهنمایی کنید لطفا
- قطره ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و مجردم تقریبا ۷ ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده ،دوره هام منظمه و ۲۸ روزس ولی حجمش کم شده و از ۵ روز رسیده به دوروز یک و نیم یا دو روز خونریزی دارم و روز سوم قطع میشه و روز چهارم هم یکم لکه بینی دارم همون سالی که این مشکلو پیدا کردم سونوگرافی انجام دادم که نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم ،آزمایش های پرولاکتین، اهن، کمخونی، تیرویید و ویتامین دی هم انجام دادم که همش نرمال بود حالا سوالم اینه میتونم از قطره ویتاگنوس استفاده کنم؟ این قطره کمک میکنه که خونریزیم دوباره مثل قبل بشه و زیاد بشه و اینکه آیا عوارضی داره یا نه؟ ممنون
- جوش صورت
سلام خسته نباشید ازتون پرسیدم که منوبرای جوش های زیر گردنم ۳سال اسپیرولاکتون استفاده کردم ممکنه ک در بیارم دوباره جوش گفتید بله ؟ ازتون یه خاهش دارم یعتی هیچ دارویی برای جوش های هورمونی وجود نداره ک جوش رو خوب کنه بدون اینه جوش صورت بگرده؟باید همیشع تا اخر عمر قرص بخورم ؟من ۱۹ سالمه کیست ندارم آندروژن بالا دارم خوردن این قرص تا اخر عمر نازایی نمیاره ؟ مشگلی برام اینجا نمیکنه ؟
- قرص دزوسپتیو
سلام وقت بخیر من حدودا یک ماه پیش سقط داشتم و الان ۳ روزه قرص دزوسپتو مصرف میکنم لکه بینی دارم دکتر گفت مصرف کن ک قطع بشه حدودا ۵.۶ روزه ک لکه بینی دارم از اول سقط نداشتم.چیکار کنم ک قطع بشه،؟


