Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- میوم 11سانتی ساب سروز
سلام من باردارم وی میوم ساب سروز 11سانتی دژنره کلسیفیه دارم والان 19هفته دارم و خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا شما مریض داشتی ک با سرکلاژ شکمی جواب گرفته باشه آیا هم پاشید ک با سرکلاژ شکمی جواب نگرفته باشه
- دکاپپتیل
سلام. چیکار کنیم که اثر آمپول دکاپپتیل از بدن خارج بشه؟ و هورمون ها به حالت نرمال برگردند؟
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من در هفته 16 بارداری هستم چند روزه مداوم لرزش و ویبره در واژن احساس میکنم.دلیلش چیه ؟ ایا خطر دارد؟
- اقدام به با داری
تا چند وقت بعد سزارین اگر حامله نشدیم باید مراجعه کرد
- بارداری
سلام من دوماه پیش به علت بارداری خارج رحم لاپاروسکپی شدم لوله سمت چپ برداشته شده این دوماهه هم پری ۲۸ روز یک بار اومده نزدیکی محافظت نشده داشتم به علت تنبلی تخمدان حامله نمیشدم با آمپول که اونم این جوری خارج رحمی آیا الان با داشتن پری منظم این دوما امکان بارداری مجدد وجود داره وعلت منظم شدن پری چی میتونه باشه؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۲۵ سالمه قبل ازیک ماه عمل امبولیزاسیون بستن شریان رحمی انجام دادم خوب شدم بعد الان دوباره خونریزی کردم دلیلش چیه
- آی وی اف
سلام من آی وی اف انجام دادم روز یازدهم هستم ی ذره لکه بینی داشتم و انگشتای پام درد میکنه دلدرد و کمر درد هم دارم ایا خطرناکه یا امکان منفی شدن هست؟
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- ضربه به شکم
من یک هفته به پریود شدنم مونده اما دوروزه خونریزی خیلی جزئی داشتم بخاطر اینکه به شکمم ضربه خورده.ایا میتونه مشکل ساز باشه یا خیر.
- سقط جنین
هزینه کورتاژ چقدر هست؟؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام وقت بخیر آیا توده هایپر اکو رحمی و میوم با سینه های فیبروکیست با هم ارتباط دارند
- مارولین ۲
سلام وقت بخیر برای پیشگیری از بارداری دکتر مارولین تجویز کردن. همزمان از کاندوم هم استفاده کردیم. من هر ماه ترشح تخمک گذاری داشتم الان بعد از یک هفته از مصرف قرص ترشحاتم کم و غلیظه .برعکس ماه های قبل که بعد از اتمام پریودم سریع تخمک گذاری داشتم.سوالم اینه که ممکنه در مصرف ماه اول هم از تخمک گذاری جلوگیری کنه و احتمال بارداری چقدره؟از روز پنجم و هرشب سر ساعت معین مصرف میکنم.ممنونم
- سلام می خواهم بروم حج به مدت یک ماه وآمپول پریوپپتیل تجویز کردند که این یک ماه پریود نشدم ،آیا پریود نمیشم،ویا لکه بینی پیدا نمی کنم،
سلام می خواهم یک سفر یک ماهه بروم وآمپول پریوپپتیل راتجویز کردد،آیا با زدن این آمپول این یک ماه پریود نمیشم؟ویا لکه بینی پیدا نمی کنم؟ویا عوارض دیگری ندارد؟ باتشکر
- لابیاپلاستی
با سلام خانم دکتر میشه درباره لابیا پلاستی و دوره درمان و هزینه جراحی این عمل بنده رو در جریان بزارید با سپاس
- سوال از دکتر زنان
سلام من چند ماه هست که اقدام به بارداری دارم و دارو مصرف کردم این ماه هم چند تا آمپول با متفورمین مصرف کردم ولی پریود شدم و دکتر همراه داروهای بارداری بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده آیا ممکنه دلیل پریود شدنم این قرص باشه؟ این قرص از باردار شدن جلوگیری میکنه؟
- عقب انداختن پریودی
با سلام. بعلت مسافرت به مشهد در تعطیلات عید میخواستم پریودم رو عقب بندازم. چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید؟ با توجه به اینکه تا پریود بعدیم حدودا یک هفته مونده. با تشکر
- هیدروکسی کلروکین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من به تازگی متوجه شدم ک باردارم و چون سقط داشتم آزمایش ایمنی و انعقادی دادم ک پروتیین اس پایین بود و آسپرین و آمپول انوکسا استفاده میکنم و همچنین tpo بالا عددش۱۵۹ و آنتی تروگلوبولین هم بالا عددش ۱۰۴ و دکتر ایمونولوژیست گفت ک باید قرص هیدروکسی کلروکین استفاده کنم ولی میترسم ضرر داشته باشه چون داخل بروشور نوشته به جنین آسیب میزنه نظر شما چیه خانم دکتر؟
- قرص راکوتان وسقط جنین
سلام من راکوتان مصرف میکنم و ناخواسته باردار شدم پریشب قرص سایتوتک یکی زیر زبان و یکی واژن استفاده کردم ولی صبح فقط کمی کمر درد و دل درد داشتم و خونریزی خیلی کم بعد چند ساعت خونریزی قطع شده یعنی سقط نشده و امکان آیا امکان داره سقط بشه؟


