Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمان کیست
آیاتابحال کسی باخوردن قرص وروژست کیست اندومتروزش درملن شده؟
- در مورد زگیل در واژن
داخل واژنم چن تا دونه حس میکنم خیلی فکرمو مشغول کرده .نظر شما چیه
- ادنکس تخمدان
سلام خسته نباشیدمن پنج هفتگی باردارهستم امروزرفتم سونو که هیچ اثری ازلانه گزینی نبودیعنی ساک نبودتوجواب سونونوشته درآدنکس چپ یک کانون کیستیک باجدارنامنظم حاوی اکوی مختصرداخلی باقطر۲۸میلی مترمشاهده شد.مایع آزاددرکلدوساک خلفی مشهودنمی باشد
- سلام خانم دکتر من سنگ کلیه دارم دارم قرص پورترال میخورم و آفاکسیم میتونم قرص مدروکسی بخورم؟ چون از امشب باید بخورم این سه قرص باهم میتونم بخورم؟
- عدد بتا در آی وی اف
سلام روز نهم انتقال جنین بتام رو 9 بود روز 14 123 ای میتونه یه بارداری موفق به دنبال داشته باشد؟؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام من یازده سال پیش صاحب دختری شدم ک با کلافوت مچ یکی از پاهاش ب دنیا اومد در صورتی ک در تمام سونوهای حاملگی سالم نشون میداد دوست دارم الان صاحب فرزند پسر بشم با چ روشی میتونم اقدام کنم ک هم جنسیت وهم سالم بودن جنین مشخص بشه
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیزخسته نباشید .چندسالی هست که مقعدم دچار درد شده که از داخل زخم میشه که اگر یبوست داشته باشم بهدرد وخونریزی دچار میشم دکترهم رفتم پماد آنتی هموروئید استفاده کردم وهم شیاف .ولی ماهی یکبار بعد از پریودم این جوری میشم میشه کمکم کنید باتشکر
- سوال در مورد عفونت واژینال
بعد بعد آی یو آی پزشکم متوجه عفونت سبز رنگ واژینال من شد قبلا من لکه های سفید پنیری روی لباس زیر دیده بودم اما موقع آی یو آی گفتن سبز رنگ برای درمان چکار باید انجام بدم؟
- عکس رنگی ،لاپراسکوپی
سلام خانمی ۳۳ ساله هستم بعد از ۷ ماه آقدام عکس رنگی گرفتم احتمال انسداد یه لوله رو زده بود و بعد از عکس رنگی همون ماه باردار شدم و جنین در ۸ هفته توقف رشد داشت. سه ماه استراحت رحم دادم. میخوام آقدام کنم امکانش هست دوباره لوله گرفته باشه چون میگفتن باید لاپراسکوپی بشی ،من بعد از سقط هنوز اقدام نکردم
- درد مقعد
سلام خانم دکتر من یک ساله از زایمان سزارینم میگذره الان یه مدته در قسمت بالای مقعد درد دارم نمیتونم بشینم حدود ۴_۵ سال پیش کیست مویی داشتم عمل کرده بودم الان دکتر زنان رفتم معاینه کرد میگن کیست نیست،دیگه دلیل درد چی میتونه باشه؟و اینکه پیش چه متخصصی باید برم برا درمان این درد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- جلوگیری از پریود
- بقایای بارداری
سلام چهار روز پیش سقط داشتم و امروز رفتم سونو چهار هفته بودم البته سونو گفته ۱۶ در ۱۰ میلیمتر ضخامت دارم چیکار کنم
- دختر 12سالم بعد از اولین دوز دیفرلین پریود شد
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - بکارت
صلام بنده ی مدتی با مالش کلوریتوس و بدون دخول خودارضایی میکردم... چند سال پیش هم یک نفر به من تجاوز کرد و دخول کامل از سمت مقعد داشت حدود 7 باری به من تجاوز کرد حدود 9 یا 10 باری هم سکس لاپایی بدون دخول داشتم چند ماه پیش با نامزدم سکس از جلو ولی دخول کامل نبوده حدود 2 یا 3 سانتی دخول داشته که خونریزی نداشتم دقیقن سال 96 در مدرسه مون به ما گفتن که این میز رو بلند کنید به طبقه بالا ببرید که چون خیلی سنگین بود همون لحظه خونریزی داشتم و مارو بردن پزشک قانونی و بررسی کردن اما تازگیا که تحقیق کردم روش بررسی به اون شکلی که پزشک برای من انجام داد نبوده و نیست و بدون دادن نامه به من گفتن مادرزادی ندارم وقتی با یه مشاور چت آنلاین داشتم و قضیه رو بهشون گفتم گفت امکان داره برای لذت و سو استفاده جنسی پر تون زده باشه چون نامه ای بهم ندادن دکتر الان پرده من سالمه یا نه؟ و اینکه راه معاینه و دیدن بکارت برای خود شخص وجود داره میتونم خودم ببینم اگه راهی داره ممنون میشم جواب بدید
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- زگیل تناسلی
سلام. زگیل تناسلی که با دارو خوب شده و کاملا محو شده تو بدن ایا باز قابل برگشته؟احتمال داره دوباره برگرده
- قرص دروسبلین
سلام خسته نباشید من با تجویز پزشک از قرص های دروسبلین استفاده میکنم از سه روز دوران قاعدگی بعد از یک هفته که دوران قاعدگی م تموم شد رابطه داشتم آیا با این قرص ها برای ضد بارداری است؟یعنی لازم نیست قرص اورژانسی بخورم ؟
- قرص سیبل
- عادت ماهانه
سلام خانم دکتر خسته نباشید من کلاس پنجم بودم پریود شدم الان ۱۳ سالمه قدم ۱۵۵ هست میخواستم بدونم آیا قدم رشد میکنه؟یا رشد نمیکنه؟اگر رشد نمیکنه باید چیکار کنم؟
- تکه گوشت در پریودی در دختران مجرد
من 13 سالمه و از اخرای کلاس شیشم نمیدونم یا پنجم پریود میشدم و هنگام پریودی تیکه گوشت میبینم نشونه چیه-مجردم-


