Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد سرکلاژ
سلام خانم دکتر من ۱۳ روز پیش سرکلاژ شدم از دیروز ترشحات قهوه ای دارم امروزم خون ریزی دارم اما زیاد نیست کمردرد دارم
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر ببخشید من کمتر از شش ماهه به زگیل تناسلی مبتلا شدم و نوع 16 دارم و پاپ اسمیر خیلی خوبی داشتم بار اول به زگیل تناسلی مبتلا شدم که کرایو کردم و بعد از یک ماه مجدد زگیل برگشت و تعدادی زد بعد از کرایو دو هفته گذشت و رابطه جنسی با همسرم برقرار کردیم گفته بودن اگر شریک جنسی جدید نگیریم دگه عود نمیکنه ولی عود کرد و من داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن هم میخورم از اول درمان ممنونم پاسخ به سوالات شما
- کیست تخمدان
باعرض سلام خانم دکتر من هنوز ازدواج نکردم وکیست تخمدان سمت چپ دارم دکتر برایم قرص دزوسپتیو تجویز کرده این قرصا برای باروری در آینده خطر ناک نیستند لطفا جوابی بدهید.
- اندومترلاین
سلام میخواستم بدونم اندومترلاین با ضخامت mm11*9 طبیعی هست یا نه؟
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
در سونو گردن نوشته شده لوب های تیروییو دارای ابعا کوچکتر از نرمال و حدود لوبوله مشاهده شد. اکوپتذن لوب ها غیر یکنواخت و کاهش یافته میباشد Isthmضخامت کاهش یافته دارد
- علت ورم کردن تخم دانه ها
- عکس رنگی
سلام وقت شما بخیر میشه لطفا عکس رنگی من را تفسیر بفرمایید و من را راهنمایی کنید در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه true pelvis ضایعه ای دیده نمیشود. پس از تزریق ماده ی حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل به چپ قرار گرفته است. اندازه ی کاویته ی رحم در حد طبیعی است. ضایعه فراگیر در کاویته ی رحم و کانال سرویکس دیده نمیشود. لوله های فالوپ دو طرف حاجب شده اند ، لوله ی فالوپ چپ به سوپرولترال کشیده شده، اتساع Mild در بهش آمپولر آن دیده میشود ، spillage آن به داخل حفره ی لگن صورت کرفته است. لوله ی فالوپ راست حاجب شده ، اتساع Mild در بخش آمپولر آن مشهود است، Spillage آن به داخل حفره ی لگن دیده میشود ، تجمع موضعی ماده حاجب در ناحیه ی پری تیوبال دوطرف احتمال درجاتی از peritubal Adhesion را مطرح می کند.
- درد واژن
با سلام من الان یه هفته اس خارش سوزن ورژن دارم و دستشویی زرد هستش خیلی میترسم چی استفاده کنم خوب بشم باتشکر
- پرده بکارت
سلام دکتر ...من پرده بکارت تیغه ای یعنی دو سوراخ و یک تیغه وسطش و خیلی ضخیم دارم طبق گفته ماما ...بعد گفتن موقع ازدواج درد زیادی خواهم داشت و بهتره جراحی بشه ..اگه نخوام جراحی کنم چطوری میشه درد کمتری داشته باشم؟؟ چون خیلی ترس و اضطراب دارم ...واینکه من قسمت فورشت پارگی دارم میخواستم بدونم خودش ترمیم میشه یا باید چیزی استفاده کنم ؟؟...و اخرین سوالم اینه که پرده تیغه ای هم خونریزی دارم یا نه ؟؟
- تاخیر در پریودی و تست منفی
پریود نامنظم دارم کاهی سر دوهفته پریود میشم این سری سر دو ماه علائم پریودی اومد اما نشد دوباره سر سه هفته درد اومد اما نشد سر سه هفته اومد باز نشد سر ۶ هفته هم درد اومد اما پریود نشدم تست بیبی چک بعد گذشت یک ماه از وقتم منفی بود آیا امکان بارداری هست؟
- عفونت
سلام ۱۶اردیبهشت پریود شدم دیگه تا الان نشدم ولی مدام ترشح دارم انگار که پریود شدم میرم نگاه میکنم میبینم نیست،علت ترشح چی میتونه باشه؟چیکارکنم پریود بشم؟اقدامی برای بارداری نداشتم
- آسپرین
بهترین زمان مصرف برای آسپرین چه موقع است؟قبل بارداری برایم آسپرین تجویز کردید
- آمنوره
سلام وقتتون بخیر بعد از چند ماه مصرف دوفاستون طول دوران قاعدگیم از ۱۰ روز به ۶ روز و بعد به ۳ روز تقلیل پیدا کرد ، این طبیعیه؟ یا باید مصرف قرص رو قطع کنم؟
- توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
- سلام،من یازده هقته باردارم،نبض حس میکنم سمت چپ شکمم،ایاربطی به دختریاپسربودن داره؟
- واژینیسموس
آیا برای درمان واژینیسموس از دستگاه RFاستفاده میکنید؟
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- قرص سیبل
ببخشید من تقریبا یه ماه قرص سیبل مصرف میکنم ولی ازروز اول مصرف لک بینی داشتم ولی بامصرف قرصایه سفید پریود شدم ۷ روز جلو انداختم خطرناک نیس البته مجردم ۲۱ سالمه
- تهوع بارداری
سلام. من دو ماه پیش رابطه داشتم با کاندوم ولی ابی داخل نرفت بعد از دوماه پریودم میشم ولی حالت تهوع و سرگیجه دارم.با بیبی چک تست گرفتم ی خط نشون داد با حرفc امکانش هس حامله باشم.لطفا جواب بدین
- آیا جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
سلام آیا برای واژن کوتاه در بیماران راکی تانسکی ،درمانی وجود دارد تا واژن ،به طول عادی برسد؟


