Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سارا
سلام وقت بخیر من قرص سیبل رو بخاطر تنبلی تخمدان دارم استفاده میکنم وقتی قرص رو از داروخانه تحویل گرفتم بهم گفتن قسمت سفید رنگ رو استفاده نکنم گفتم اشکالی نداره
- زمان خوردن قرص لتروزول
سلام خانم دکتر.من تنبلی تخمدان دارم و شما بهم قرص لتروزول دادین بخورم از روز دوم پریود،میخواستم بدونم لکه بینی جز پریود حساب میشه یا باید از روز دوم خونریزی قرصو بخورم؟و اینکه بعد خوردن قرص چه زمانی نزدیکی باید داشته باشم؟
- زنان
سلام خانم دکتر، خسته نباشید، من ماه پنجم باردار بودم و همه ی ازمایشات و سونوهام خوب بود، یک روز صبح درد و خونریزی پیدا کردم و دکتر که رفتم گفتن که بچه داره سقط میشه و نمیشه هیچ کاری کرد که فردای اون روز سقط شد،میخواستم بپرسم از شما چه علتی داشت که همچنین اتفاقی یکدفعه بیفته؟ من چند روز قبلش دستم رو درب خونه گرفت و ترسیدم، ایا این مورد ممکنه باعث سقط ناگهانی شده باشه یا ربطی نداره به این؟
- بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دیروز امپول تشکیل ریه زدم امروز صبح ناشتا قندمو گرفتم شد ۱۰۴ قبلش قندم همیشه ۸۰ بود الان چیکاری باید بکنم تا بیاد پایین؟ بعد کی نرمال میشه قندم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من تاریخ آخرین پریودم22ابان 93بوده تاریخ زایمان کی میشه آخرین سونو24 مرداد زده
- کیست سرطانی .
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟ آیا سرطان هست ؟؟ لطفا کمکم کنید
- هنگام استفاده قرص دوفاستون اطراف محل ادرا و واژن زخم دیدم به نظرشما چه کاری انجام دهم خیلی قصه میخورم لطفا راهنمایی کنید
سلا م من مجرد هستم 22سالمه رفتم دکتر زنان زایمان ازمایش خون سونوگرافی ازم گرفتن گفت اندومتر 9میلمتر هست قرص دوفاستون بهم داد شب یکی میخورم دراطراف واژن وا جای ادرار دوتا زخم شبیه خون هستن الان چیکا ر کنم خیلی استرس گرفتن
- زایمان طبیعی
خانم دکتر سلام راهی هست که زایمان طبیعیه بی درد و بی خطر باشد همسر من علاقه زیادی به زایمان طبیعی داره چون همه به همسرم می گویند که زایمان طبیعی برای مادر کم خطر و برای نوزاد پر خطر میباشد
- مصرف سالیسلیک اسید در بارداری
سلام وقت بخیر من ۸ هفته باردارم و تازه متوجه شدم در شوینده های صورتم ،سالیسلیک اسید و AHA وجود داره حداقل روزی یکبار استفاده کردم خیلی خیلییی ناراحت و نگرانم آیا خیلی خطرناکه و صد در صد مشکلی به وجود میاد؟؟؟
- سلام من ۷ماه است رحم تخمدان چپم را د ر اورده ام وحالا سمت چپم لو کوله مایع هستش ایا خطر ناک هستش
- پرده بکارتش پاره شد لطفاً کمکم کنین باید چکار کنم
سلام پرده بکارتش پاره شد لطفاً کمکم کنین چکار باید کرد
- تشکیل پرونده بیمارستان
سلام من درهفته 38 بارداری هستم. اموز رفتم بیمارستان برای سزارین تشکیل پرونده دادم. مشاوره بیهوشی هم شدم اما یادم رفت بگم که مینور هستم آیا اشکالی پیش میاد یا روز عمل هم میتونم این موضوع رو بگم؟ آخرین آزمایشم رو خواستن که مشکلی نداشت ولی قبل از عمل یک آزمایش دیگه هم دارم آیا باید اونو با خودم ببرم؟با تشکر.
- عمومی
با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز خانم دکتر آیا مصرف کپسول ویتامین Eباعث بهم خوردگی پریود میشه؟من چند ماه بود پریودی منظمی داشتم از ماه پیش یعنی ۲۲ تا ۲۸ مرداد لکه بینی داشتم و ۲۸ مرداد پریود شدم تا ۳ شهریور پاک شدم .و الان که ۱۶ شهریور هست مجدد لکه بینی ام شروع شده یعنی فقط ۱۳ روز پاک بودم ..آیا این کپسول مؤثره یا خیر ..عفونت و ترشح هم دارم یا بخاطر عفونت هست
- شکم دردموقع زبه دیدن
من ۱۵سالمه وپریودم نامنظمی دارم هروقت کوچکترین زریبه ای به شکمم میخوره پریود میشم این ماه پریود شودبودم به شکمم زربه خورداین ماه دومین باره میشم ودردکمی هم دارم نمیتونم به پزشک مراجعه کنم میشه بدونم مشکلی هست یانه
- …..
سلام بعداز آمپول سینال اف و ام جی چه روزی ازچرخم نزدیکی برای بارداری داشته باشم
- پریودی…
سلام آیا پس ار رفع کیست تخمدان پریودی دوباره منظم میشه ؟
- سلام خسته نباشید قرص اسپیرونولاکتون با دز ۲۵ هفته ای ۳ تا باعث بینظمی پریودی نمیشع درضمن برای جوش هورمونی میخام بخورم بدون قرص ال دی ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من یه دختر باکره ام به تازگی با نامزدم نزدیکی کردم و ایشون ناخواسته منی خودشون رو روی دهانه واژنم ریختن ۶ روزه ام هست که از عادت ماهانه ام میگذره خیلی ميترسم که باردار بشم. این احتمال وجود دارد؟
- لکه بینی
سلام خسته نباشیدمن۱۲روزه جنین انتقال دادم ودیشب ۴ساعت لک قهواه ای وصورتی دیدم وامروزک روز۱۲هست بازم لک قهوه ای روشن دیدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- ورم کردن
سلام وقتتون بخیر،امروز متوجه شدم انگار لابیا داخلی سمت راستم کمی ورم کرده درد و سوزش و خارش ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چیه؟خطرناک هست ایا


