Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص لایس
سلام.من قرص لایسترنول رو جابه جامصرف کردم مثلاقرص روز چهارشنبه را روز شنبه خوردم.چن بارهم نیم ساعت دیرترقرص رومصرف کردم.ممکنه قرص اثرنداشته باشه و بارداربشم؟
- پرده بکارت
سلام من الان پریود هستم و این هفته هم عروسیم معاینه پرده بکارت انجام ندادم الان اگر برم پیش دکتر برام معاینه انجام میده یا باید بشینم تا دوره قائدگی ایم تمام میشه
- سرکلاژ شکمی
من ۴۰ سالمه و ۷ بار سقط کردم من ۸ ما پیش با وجود استراحت مطلق و سر کلاژ باز ۵ ماهه سقط کردم الان هم ۳۵ روزه حاملم می خوام بچه را سقط کنم چون اگه نگه دارم باز بچه می افته می خوام اول سرکلاز شکمی کنم منو راهنمایی کنید خواهش می کنم
- خود ارضایی
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم خودارضایی میکردم با بالش کامل شلوار داشتم و یه لکه خون کوچیک مشاهده کردم پرده بکارتم پاره شده؟؟ ممنون میشم جواب بدیدد
- سلام من یک خانم 25ساله ام 5روز هست پریود هستم میخواهم پریودتم قطع بشه آیا قرض پیام استفاده کنم
- سلام من یه توده هیپو اکو دارم ایا میتوانم باردارشوم
من چند سال پیش سونوگرافی دادم سمن چپ رحمم توده هیپو هست آیا میتوانم باردار شوم
- بارداری
با سلام خدمت خانم دكتر عزيز... ٣٠ سالمه تازه عقد كردم ، حدود ١٥ روز پيش نزديكي كه داشتم جلوگيري نكردم قبل از ١٢ ساعت كه بگذره قرص اورژانس اوسيز ٧٥/ دوتا با هم خوردم .\\\\\\\' مجددا فرداش باز هم همينجور شد و جلوگيري نتونستم كنم بعد دوباره قرص اورژانس خوردم دوتا باهم ... البته خيلي اذيت شدم و تمام عوارض قرص داشتم ... ١٥ هر ماه پريود ميشدم ولي تا امروز ٦ روز از موعدم گذشته و هنوز پريود نشدم يكم بيحالي و درد زير شكم و كمردرد هم دارم چه زماني آزمايش بتا انجام بدم كه حاملگي نشون بده ؟ احتمال داره پريود بشم ؟ نميخوام باردار بشم ممنون از لطفتون ميشم اگه جوابم رو بديد
- درد معده
سلام وقت بخیر چهارمین ماهه که برای جلوگیری از بارداری از مارلین استفاده میکنم.درد قفسه سینه و سنگینی و سوزش معده دارم از عوارض این قرصه؟ طبیعیه؟
- یلدا
سلام دکترمیخواستم بدونم عمل ترمیم بکارت انجام میدین
- دارو
سلام خانم دکتر... آیا داروهایی که میتواند باعث جواب منفی کاذب بشوند در آزمایش بارداری، فقط در آزمایش ادرار تاثیر میگذارند یا در آزمایش خون هم تاثیر گذارند؟..
- بارداری
سلام من دو سقط داشتم الان دوباره باردارم چیکارباید بکنم ک سقط نشه حاملگی دومم براثر پیاده روی سقط شد
- نازایی
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز ودوست داشتنی ببخشید برای کسی که میخواد رحم اجاره بگیره ایا باید گروه خونی کسی که رحمشو اجاره میده با گروه خونی مادر یکی باشه ؟
- تیرویید
سلام خانم دکتر، هفته شش بارداری هستم تازه متوجه شدم پرکاری تیروئید دارم، چه کار کنم آیا خطرناک هستش؟ ممنون
- فکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید،مجرد هستم سنوشدم نوشته توسنوگرافی که فکوس اکوژن در میانی رحم دیده شده،راهنماییم کنیدلطفا
- لقاح
سلام و ادب..خانم دکتر این مطلب که در سونوگرافی سن جنین را 15 روز بیشتر از تاریخ لقاح حساب میکنند درست است؟.. یعنی اگه از تاریخ لقاح و تشکیل نطفه 15 روز گذشته باشد میگویند جنین یکماهه است؟
- کیست بارتولن
سلام ببخشین من باردارم قبل بارداری یه کیست بارتولن داشتم خیلی بزرگ نبود ولی الان خیلی بزرگ شده وبین پاهام اومده خیلی اذیت میشم هفته 33هستم به نظرشماچیکارکنم؟
- نازایی
سلام خسته نباشید ۶ساله بچه دار نمیشم ذخیره تخمدانم ۱/۵۷هست شوهرم تحرک اسپرمش ضعیفه دکتر این ماه قرص مترونیدازول و آمپول سینال اف ۷۵ تجویز کرده من نمیخوام آی وی اف کنم میخوام با دارو بچه دار بشم آیا امکانش هست
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم دکتر برای من لتروزول و کلومیفن تجویز کردن ماه پیش خوردم جواب نداد این ماه دوباره گفتن مصرف کنم از هر کدوم دو تا اینا رو من باید همزمان مصرف کنم یا چطوری ماه پیش صبح یکی از هر کدوم و شبی هم یکی از هر کدوم خوردم ولی جواب نداد ؟؟
- رحم
سلام معاینه جسم رحم چگونه انجام میشود؟
- مصرف قرص و بارداری
سلام من زخم معده دادم و هر روز ناشتا ۲تا قرص ازونیوم ۲۰ میخورم. برای اقدام به بارداری باید چیکار کنم؟


