Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
ببخشید یه سوال دارم هنگامی مدفوع زور زیاد بزنی آسیبی به پرده بکارت نمیرسه ؟ بعد من هنگام مدفوع زور زیادی زدم یه سوراخی دیدم که داره باز میشه ممکنه به پرده بکارتم آسیب رسیده باشه ؟
- زیگیل
خانم دکتر مهربون سلام میخواستم بدونم زیگیل تناسلی ممکنه به جاهای دیگه پخش بشه بر عکس
- تداخل دارویی
باتشکر از خانم دکتر.استفاده همزمان از آمپول دیفرلین وقرص کابرلین مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- مشکل هورمونی
سلام 27 سالمه و مجردم.سوال من ممکنه کمی عجیب باشه.چند سالی هست که اختلال هورمونی دارم ریزش موی بسیار زیاد که الان یک شیشم موهام مونده و جلوی موهام خالی شده موهای زائد که هر چند وقت یکبار بیشتر هم میشه پریود نامنظم کلفت شدن صدا جوش صورت و قارچ و تیرگی پوست کل بدن ،داغ شدن بدن و تعریق بیش از حد.براساس آزمایش متوجه شدم مشکل هورمونی دارم اما به دلیل مشکلات نتونستم برای درمان اقدام کنم. اما من زیادی هم لاغرم با اینکه یک دوره غذای زیادی میخوردم اما وزنم تغییری نکرد 3ماه قبل تیروییدم کم کار شد که زود متوجه شدم و بادارو درمان شدم با اینکه کمی وزن اضافه کردم اما صورتم لاغرتر هم شد.سوال من اینه که آیا مشکل هورمونی شدیه میتونه باعث بشه صفات پدرم در من ظاهر بشه چون موهام مثل اوم فر شده که قبلا صاف بود صورتم مثل اون لاغر شده و همه میگن شبیه پدرت شدی که در کل شبیه مادرم بودم باور کنید عکس شناسنامم با قیافه الانم خیلی فرق داره و اغراق نمیکنم و عین واقعیتو گفتم.و دیگران هم اینو میگن.لطفا جواب بدین ممنون.
- زنان
سلام من سه ماهه سز شدم از اون موقع تاالان همش شرتم قهوه ای کمرنگه و بو میدم سفکسیم هم مصرف کردم
- هاله سینه
باسلام من ۳۱ سالمه پسرمم ۳ سالشه یک ساله از شیر گرفتمش ولی هاله درو سینه چپم چند ساله بزرگتر از سینه راستم هست بچمم بیشتر از این سینه ام شیر میخورد به نظر شما هاله های دوسینه شبیه هم نباشه مسکلی داره؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من چند ماهی هست ک قرص جلو گیری دروسبلا مصرف میکنم اخرین بسته ای ک مصرف کردم همین ماه بود وسط مصرفش دچار ترشحات خونی شدم تازمانی ک پریود شدم الان دوروزی پریودی تموم شد وقرص جلوگیریم تموم شد امروز متوجه لکه های خونی شدم یا میشه گفت خونریزی کم میتونه از چی باشه درضمن چن روز پیش پیش متخصص بودم وسونو داخلی شدم خداروشکر گفت هیچ مشکلی نداری
- قطع خونریزی پریودی
در دوران شیردهی واسه کم شدن خونریزی میشه از مفنامیک اسید استفاده کرد؟
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- سزارین
سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر بسیار ارجمند که صبورانه پاسخ کسانی مثل من که دچار استرس از زایمان سزارین هستند را می دهند. خانم دکتر شما در پاسخ سوالم درخصوص چنددقیقه زمان سزارین فرمودید از نیم ساعت تا یک ساعت متغییر است چرا برای بعضی ها نیم ساعت و برای بعضی ها یک ساعت خانم دکتر برای افراد فشارپایین توصیه شما زایمان با بیحسی است یا بیهوشی کامل
- اینترنال اکو در مثانه چیه؟
قبلا گفتن پلی کیستیک داری و یه مدت خوب شدم .دوباره دو ماهه پریود نشدم الان رفتم سونو گفتن اینترنال اکو.یعنی چی؟ خطرناکه؟ 21سالمه مجرد درد هم ندارم
- پرده بکارت
سلام من یک ماهه ازدواج کردم تو این یک ماه دوبار سعی کردیم پرده بکارت زده بشه ولی نشده ولی درد و سوزش دارم هنگام دخول فکر میکنم پرده من خیلی عقب هست که اینطور میشه خانمدکتر این میتونه اتفاق بیفته که پرده خیلی عقب باشه ما باید چیکار کنیم
- سلام خانم دکتر ببخشید من چهار روز هست خیلی استخوان واژنم درد می کند بار دار نیستم اما افتادهگی دارم خیلی سخته برام خیلی درد دارد
- تزریق واریوپپتیل
سلام. من به تجویز پزشک زنانم روز اول پریود اولین دوز واریوپپتیل ۳/۷۵ را تزریق کردم و الان بعد از ۱۲ روز مجدد پریود شدم. این طبیعی هست؟ آیا میتونم دوز بعدی رو که ۱۶ اسفند هست تزریق کنم؟
- انتقال زگیل تناسلی
با سلام و خسته نباشی،
من بدلیل موقعیت شغلی ام،یکماه در میان منزل نیستم.
همسرم به تازگی متوجه وجود زگیل تناسلی در خود شده؛به پزشک زنان،مراجعه کرده و دکتر فرمودند به زگیل تازگی ایجاد شده.
آیا ممکن است با توجه به اینکه ما یکماه است که نزدیکی نداشته ایم؛آیا ممکن است به من نیز انتقال داده باشد؟البته هیچ علامتی ظاهری در من مشاهده نشده است - تنظیم قاعدگی
دختر ۱۸ ساله مجرد برای تنظیم قاعدگی قرص ال دی میخورم تا چند وقت باید خورد؟عوارض دارد یا نه؟
- لکهبینی
سلاممنششماههکهاززایمانمگذشتهوپریودیمخیلیمنظمهولیایندوماههکهپریودیمازپنچروزبهدهروزرسیدهحالااینمشکلهیچولیچرابعدازنزدیکیلکهبینیمیشه
- پرده بکارت
من دوران پریودی خیلی دردناکی دارم و لخته خون و تکه های شبیه گوشت که شبیه لخته بزرگ خون هستند گاهی اندازه ۲ بند انگشت خارج می شوند...می خواستم بدونم خارج شدن این تکه گوشت ها به پرده بکارت آسیب نمی زنه؟
- بارداری
سلام من ۲۲ سالمه تا ب الان ۲۶بسته قرص سیبل خوردم برا منظم شدن دوران قاعدگی آیا بازم احتمال بارداری هست؟
- دیر پریودی
سلام خسته نباشید من 14 سالمه ولی هنوز پریود نشدم و علائم پریودی هم ندارم


