Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کبدچرب بارداری
سلام.منوهفته ۳۵بارداری هستم تشخیص داده شد کبد چرب دکتر من بستری کرد آمپول ریه و سرم آنتی بیوتیک زدپایین اومد آیا درسته این کارارو که دکتر کرد بستری قرص خوردن
- زخم دهانه رحم
سلام ببخشید من زخم دهانه رحم دارم دکتر گفت بیا فریز کن نمیدونم چیکار کنم
- جراحی زیبایی واژن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ⚘ من ۲۳ سالمه، ناحیه تناسلیم شل و بیریخت شده و هم کمی تیره ست. فکر کنم ب علت تغییر مداوم وزنم و نزدیکی زیاده ک اینطور شده. 😟 میخوام تزریق چربی انجام بشه واسه ناحیه ی بیرونی و لبه های کلیتوریس هم کمی بزرگ تر شه. میخواستم بپرسم اگه بخوام خدمتتون واسه عمل برسم، چقدر هزینه ش میشه کلاً؟؟ رفع تیرگی ناحیه با لیزر هزینه ش چطوره؟ بعد اینکه من فعلاً بچه دار نشدم. اگه این جراحی رو انجام بدم، با زایمان طبیعی تموم حالت هاش بهم میخوره؟ قبل از زایمان بهتره یا بعد از زایمان؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید خانوم دکتر ❤
- لطفا نتیجه آزمایش را بیان کنید
معنی MAC:received specimen in formalin in one container consists of 2 bits of creamy brown soft tissue together measuring 0.4 cm in diameter
- بارداری
سلام ببخشید من تو دوران نامزدی ام وباکره هستم ما حتی رابطه مقعدی هم نداشتیم واولین ماهی که بعد از پریود ماه قبلم چند بار رابطه مالشی داشتیم ولی منی نامزدم روم نریخته و فقط پیشاب روی واژنم ریخته.هیچ قرصی ام مصرف نکردم. پریودم هم 5بهمن بود و هنوز چند روز مونده تا پریود بعدیم سوالم اینکه آیا احتمال بارداری در من وجود داره ؟ازتون خواهش میکنم جواب بدین خیلی استرس دارم .
- ناباروری
سلام خوبین سونوی که گرفتم نوشته یک فولیکول بادیامتر۱۴میلیمتردرتخمدان سمت راست مشهوداست وسایرشون ۶
- زنان
سلام خسته نباشید، من پنج ساله که میام پیش خانم دکتر و اندومتریوز دارم، قرص روکین میخوردم و سه ماه پیش دیگه این پیدا نبود و قرص دزولست رو دوماه خوردم، الان پریود شدم و روز چهارمش دور سینه سمت چپم قرمز شد و درد داشتم، الان قرص روکین رو پیدا کردم و همین که شب قرص رو شروع کردم قرمزیش و درد سینه کم شد و با خوردن دومین قرص دردو قرمزی سینه از بین رفت، میخواستم بدونم باید بیام و از سینه معاینات انجام بشه یا بخاطر خوردن داروهه؟
- ارتباط سونوگرافی و زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز.. پزشکم برام سونوی واژینال نوشته.. اما من میترسم انجام بدم. قبلا شنیده بودم که اگر نفر قبل از من زگیل تناسلی داشته باشه، از طریق اون دستگاه سونو به من هم منتقل میشه حتی اگر سرِ دستگاه سونو مجهز به کاندوم لاتکس باشه. آیا این حرف درسته خانم دکتر؟ ممنون میشم جوابمو بدید.
- بارداری
سلام دو فرزند دختر دارم برای بارداری سوم در حال اقدامم و دوست دارم پسر باشه کپسول اوابوست میخورم به نظر شما با این کپسول نتیجه میگیرم
- سنوگرافی مثانه
سلام من رفتم سونا گرفتم جوابش این شده که تصویر یک ساک حاملگی باواکنش دسیدوایی نامنظم در سگمان تحتانی رحم رویت شود. Fetal pole و yolksac رویت نشد. با GA براساس 21mm =MSD حدود 7W+1d میباشد. وساک حاملگی درحال دفع میباشد سونوگرافی فالواپ جهت تایید تشخیص هفته آتی توصیه میشود ضایعه پاتولوژیکدر ادنکسها مشهود نیست
- تاخیر پریودی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من پرولاکتین بالا دارم و دکتر برام قرص داستینکس تجویز کرده هفته ای ۱عدد چند روز است که پریودم عقب افتاده آیا میتونه بخاطر قرص داستینکس باشه
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن الان ۲ماهه باردارم سه تاسزارین داشتم سه سال پیش سومین سزارین وانجام دادن الان روی بخیه هام سوزش داره وقرمز شده لطفا راهنماییم کنین.ممنون
- بارداری
سلام آیا درزمان اقدام به بارداری ...خوردن زعفرون یا ماهی ضرری داره؟زعفران در حد داخل غذا
- سلام من هفته هفتم بارداری هستم .بستن هولتر برای جنینم و قلبش ضرر نداره؟؟؟
- درمورد اکوفری
کانون اکوفری در سینه ب چ معناست
- قارچ
سلام با درمان فلوتیکازون. و کلوتریمازول. قارچم خوب نشد راه حل چیست؟
- بارداری
سلام.خانم دکترمن ۳۳سالمه.از۲۰سالگی دچاریائسگی زودرس شدم.چندروزپیش دچارترشح شدم کیت تخمک گذاری گرفتم مثبت شدچندروزمتوالی مثبت شد.بیبی چک تست کردم ۳بارهاله خیلی کم رنگ مثبت بودآیادریائسگی زودرس مثبت کیت وبی بی چک کاذب هست؟سپاسگزارم
- پریود
سلام. من درد خیلی زیادی تو دوران پریودی دارم و رفتم دکتر و دکت قرص فلوکونازول۱۰۰ داد و این این قرص رو توی دوران پریود بخورم درد کمتر میشه و بهتر میشم یا خیر؟
- لگن درد و کمردرد در بارداری
سلام خانم دکتر.من 18 هفته باردار هستم. کمردرد و لگن درد شدم. دکتر بهم پماد دیکلوفناک و شیاف ایندومتاسین 50 داد. ایا مصرفش خطری برای خودم و جنینم ندارد ؟ و میتوانم مصرف کنم ؟
- درد در بالای مقعد
سلام خانم دکتر،من چند وقته میشینم بالای مقعدم درد میگیره اصلا نمیتونم روی اون قسمت بشینمو بهش فشار بیارم ولی وقتی راه میرم میخوابم هیچ دردی ندارم فقط موقع نشستن درد دارم،علتش چی میتونه باشه؟


