Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خسته نباشید ۳۳ساله هستم میگن هیچ مشکلی نارین برا بار داری ولی ۶ ساله باردار نشدم باید چیکار کنم
- سلام توده اکوژن درمان داره ایا جلو بار داری میگیره
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است روز چندم سیکل اقدام به بارداری کنم .ممنون از شما
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من کاراته کار میکنم چندین بار حریف تمرینی من ضربات محکمی رو به ناحیه شکم بالا تر از بکینی وارد کرد و این اتفاق نه یکبار بلکه به صورت متعدد برام رخ میده بخاطر شدت درد امروز استرس داشتم ک سوال کنم خواستم بدونم که مشکلی پیش نمیاد ؟
- اقدام بارداری
سلام من حدود ۱۵ روز از پریودم میگذشت که دکتر بهم امپولhcgزد الان ۳۱ روز کلا پریود نشدم ایا باردارم
- زخم کشاله ران
سلام کنارهای ران من در اثر گذاشتن پماد موبر زخم شدند الان یکماهه با وجود خوردن انتی بیوتیک و پماد ریکاور و پماد جنتومایسین هنوز قرمز و خارش داره دیابت هم دارم چکار کنم
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- بقایا سقط۳
با سلام ۲۴ روز پیش سقط داشتم ۱۰ روز بعد از سقط سونو انجام دادم که حدود ۲ سانت بقایا بدون واسکولاریته داشتم که دکتر ۳۰ عدد متیل روزی ۳ عدد تجویز کردند که گفتند بعد از اتمام قرص برم سونو.در طول مصرف قرص خونریزیم قطع شد و ترشح سفید داشتم الان یک روز از اتمام قرص گذشته من ترشح قهوه ای خیلی خیلی روشن به همراه رگه های خیلی کوچک قهوه ای روشن دارم.ممکنه باز هم بقایا مونده باشه؟باید بگم هنوز پرزود نشدم.ممنونم
- سلام من برای معاینه عفونت قارچی واژن به پزشک مراجعه کردم و هنگام معاینه ازم پرسیدن جلوگیری با چیه؟ منم گفتم هیچی من هیچ جلوگیری ندارم نه با هیچ وسیله ای نه با دارو و نمیدونم چرا این سوال رو ازم پرسیدن ؟
- سلام خدا قوت من سزارین شدم یک ماه گذشته دوروز پیش دراز کشیده بودم از جا بد بلند شدم الان سمت راست بخیه ها درد داره و همون روز خون حالت لخته ای میو مد و رنگ تیره تر نسبت ب وند روز پیش داشت الانم موقعه بلند میشم درد داره
سلام خدا قوت من سزارین شدم یک ماه گذشته از سزارین دوروز پیش دراز کشیده بودم از جام بلند شد یعنی بد بلند شدم الان سمت راست بخیه تیر میکشه و همون روز هم خون حالت لخته ای میو مد الان هم موقعه بلند شدم درد داره جای بخیه ها خیلی ممنونم میشم جواب سوال منو بدین
- نازایی
سلام من ۳۷ سالمه دوبار باردار شدن ولی ب خاطر شرایطی رفتم سقط کردم الان که میخوام باردار شم دکتر گفت ذخیره تخمدان ۶۰درصد هست و تنبلی تخمدان دارم دکتر عوض کردم ایشون در ماه اول بهم لتروزول وکلومیفن داد از شب اول پری تا ده شب نتیجه نداددور دوم کلومیفن لتروزول و آمپول اچ ام می داد به نظر شما با توجه به اینکه قبلا طبیعی باردار شدم و شرایط الانم با این قرصاباردار میشم قرص کیو ده و اووبوست زودتر نتیجه نمیده ممنون میشم جواب بدید
- سقط جنین
سلام من یه ماه پیش با قرص سقط کردم بعد الان ۱۳ روزه پریود شدم ۴ ،۵ روز اول شدید بود ولی الان کمتر شده ولی قطع نمیشه یعنی مشکلی هست؟ میتونم قرص ال دی استفاده کنم؟
- توده هایپواکو
توده هاپواکوبه ابعاد۳*۵درسینه سمت چپ خطرناک است؟
- سلام من۳۳هفته بارداریم وبوی بدواژن وترشح دارم پمادکلوتریمازول وشیلف لاکتواژهم استفاده کردم چندروزخوب میشه ولی بازبرمیگرده
- بقایای بارداری
باسلام بنده ۲۸ روز پیش سقط با قرص سایکوتیک بدلیل تشکیل نشدن قلب جنین داشتم،که چندروز پیش سونو واژینال رفتم وگفتن ۷سی سی بقایای بارداری هست،قرص متیل وامپول اکسی توسین دکترهم اثری نداشته،ایاباپریود دفع خو
- مارولین۴
سلام وقت بخیر سه ماهه که برای پیشگیری از بارداری از مارولین استفاده میکنم .به همراهش از کاندوم هم استفاده میکنم.چون شرایط بچه دار شدن رو ندارم.هر ماه چند قرص مونده که تموم شه درد سینه ام شروع میشه. طبیعیه؟و اینکه اگه کاندوم پاره شه احتمال بارداری با وجود قرص وجود داره؟ همیشه هم سر ساعت قرصم رو میخورم.خیلی استرس دارم.ممنونم از پاسخگویی تون.
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکترسوالم اینه یه بچه ۶ماهه دارم وشیرده ام وبعداز۶ماه پریودشدم ایا میتوانم ازقرص ضدبارداری بخورم ؟
- سلام من اذر امسال ۱۵ سالم میشه و ی دخترم پریود شدم کم کاری تیرویید دارم برا درمانشم اقدام کردم توی دی ۹۹ درد در لابیا های اندام تناسلی داشتم با درد کمر و زیر شکم البته به حدی نبودند ک منو از کار های روزانه منع کنند. بعد رفتم دکتر زنان پیش پارامیس برومندان برام ازمایش خون و سونو نوش گف هیچی نیس برو پیاده روی بعد اونم تو این چند ماهه دچار درد لابیا میشدم ولی خیلی کم وفقط دو سه بار اتفاق افتاد ولی بدون کمر درد یکم تیر ورزش کروم با خواهرم ک خواهرم مربیه یه حرکت داشت حرکت پل توی ورزش بعد از دو سه روز دوباره دچار درد لابیا شدم ولی ادامه داره تا الان و کمرم هم درد میکنه و خواهرم میگه بخاط اون حرکته ک بهت دادم اون قشمتا رو درگیر کرده ولی ۱۲ روز گذشته شما تجربه داشتین میتونین راهنمایی کنین و قراره شنبه برم دکتر پیش سهیلا نانکلی و بنظرتون بیماریع خاصیه.؟
سلام من اذر امسال ۱۵ سالم میشه و ی دخترم پریود شدم کم کاری تیرویید دارم برا درمانشم اقدام کردم
توی دی ۹۹ درد در لابیا های اندام تناسلی داشتم با درد کمر و زیر شکم البته به حدی نبودند ک منو از کار های روزانه منع کنند. بعد رفتم دکتر زنان پیش پارامیس برومندان برام ازمایش خون و سونو نوش گف هیچی نیس
برو پیاده روی
بعد اونم تو این چند ماهه دچار درد لابیا میشدم ولی خیلی کم وفقط دو سه بار اتفاق افتاد ولی بدون کمر درد
یکم تیر ورزش کروم با خواهرم ک خواهرم مربیه یه حرکت داشت حرکت پل توی ورزش بعد از دو سه روز دوباره دچار درد لابیا شدم ولی ادامه داره تا الان و کمرم هم درد میکنه و خواهرم میگه بخاط اون حرکته ک بهت دادم اون قشمتا رو درگیر کرده
ولی ۱۲ روز گذشته شما تجربه داشتین میتونین راهنمایی کنین و قراره شنبه برم دکتر پیش سهیلا نانکلی و بنظرتون بیماریع خاصیه.؟ - نازایی
من در بارداری اولم پره اکلامپسی شدم و فرزندم را از دست دادم کلیه چپم نارسا است و ای وی اف شدم آیا بهتر نیست این بار از روش ای یو ای که طبیعی تر است استفاده کنم؟
- بارداری
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟


