Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای مانده بعدازکورتاژ ۳۰میل
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشین قبلا هم پیام دادم فک کنم پیام ارسال نشده دخترم ۳هفته پیش سقط جنین ۴ماهه داشته ۲۰سالشه اون موقعه کورتاژنکرده دکتر بعد یه هفته به خاطر دردکمر دکترسونو تجویز کرده که معلوم شده خیلی بقایا مونده وکورتاژ شد والان دوباره سونوداده بازدکتر گفته بقایا مونده ۳۰میل نمیدونم میل یا خانم دکترمیشه راهنمایی کنین حالا چه پیشنهادی داری ایابادارو خوب میشه خیلی نگرانیم
- سلام ،من بیست روزه پزیودم قطع نمیشه البته خونریزی خفیف دارم سونو دادم گفت رحمت پاکه،ترنسیدومفنامیک اسید دکتر تجویز کرد خوردم قطع نشد ۴۳ سال دارم
پریودی بیست روز بامفنامسک امیدوارم ترشید قطع نشد سونو رحم همه چیش طبیعی پاک ۴۳ سالمه
- پولیپ اکوژن راچکار باید کرد
پولیپ اکوژن دارای پدیکل عروقی از حدار قدامی رحم به ابعاد ۲۷.۵ در ۱۴ در ۳۴ میلیمتر در کاویته اندومتر را چکار باید کرد
- سقط مکرر
سلام من دوتا سقط ۱۸هفته داشتم بعد دوسال باز باردارشدم چهارده هفته سرکلاژ انجام دادم اما متاسفانه هفته بیست ویک کیسه اب پاره شد سرکلاژ باز کردن سقط اتفاق افتاد::ایا بارداری بعدی باید سرکلاژ شکمی بشنم؟؟
- خارش و التهاب واژن
من اخرای پریودم رابطه داشتیم و از اون موقع بعضا یه خارشی در ورودی واژنم هست که موقع ادرار هم بیشتر میشه و زود به زود نیاز به دسشویی رفتن پیدا میکنم، هر از گاهی هم یه لکه خونی ازم میاد علتش چی میتونه باشه چجوری درمان کنم؟
- تاخیردرپریود
من میخوام ۸شهریوربرم مشهدمیخوام عادت نشم بایدچیکارکنم
- کیست
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز روز ۷ پریودی هستم و از روز سوم درد زیر شکم سمت چپ داشتم و تا الان ادامه داشته و مداوم و شدیدتر شده سونوی شکمی اورژانسی در بیمارستان انجام شد شرح آن :تصویر کیست دفرمه حاوی اکوهای داخلی به سایز ۲۴mm*۲۷mmدر تخمدان چپ به نفع کیست هموراژیک رایچر شده رویت شد لطفا راهنمایی کنید خطرناکه؟ احتمال خونریزی داره ؟دستور سونوی واژینال دادن که متاسفانه هیچ جا نوبت نداشت تا سال جدید و فقط قرص ال دی تجویز کردن
- زنان
سلام خانم دکتر جوابیه کورتاژتشخیصی به این شرح آمده است برش هایی ازاندومتر باغدداندومتریال متعدد کوچک وبزرگ گاه کمی متسع باپوشش تک لایه Tallباپراکندگی نسبتا غیریکنواخت دراسترومایی سلولروادماتونمایان است
- آندومترضخیم وهتروژن
ضخامت اندومتر 30 میلیمتر و هتروژن میباشد یعنی چه ؟
- جراحی زنان
سلام وقت بخیر. خواستم بدونم جراحی ت ن گ کردن و ا ژ ن انجام میدهید؟
- عکس رنگی بعد از سرکلاژ شکمی
سلام خانم دكتر عزيز، من ٨ ماهي ميشه كه به دليل زايمانهاي زودرسم، سركلاژ شكمي كردم. چند ماهي گذشت و باردار نشدم، براي چك كردن لوله هاي فالوپ ديروز عكس رنگي گرفتم ، مسيول عكس رنگي از كاتتر استفاده نكرد، با وسايل فلزي عكس رنگي گرفت، شديدا خونريزي و درد برام ايجاد شد. خانم دكتر نگران بخيه هاي سركلاژ هستم، امكانش هست بخيه ها باز شده باشن؟ يا آسيب ديده باشن؟
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من پریود شدم اما همزمان که از واژنم خونریزی دارم از ناحیه کلیتوریس هم خونریزی دارم علتش چیه
- آندومتریوز
سلام وقتتون بخیر بنده 43 ساله هستم آندومتریوز رحم دارم دکترم قرص دینوژست تجویز کرد یک ماهه دارم میخورمش ولی مدام لکه بینی قهوه ای و قرمز داشتم و قطع نشده هنوز دکترم هم اجازه نداد که قرص روکین مصرف کنم گفت برای سن من ممنوعه حالا موندم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم که لک بینیم قطع بشه ممنونم
- خونریزی شدید و طولانی
سلام وقت بخیر ببخشید من خونریزی شدید دارم سونوگرافی واژینال انجام دادم و خوشبختانه چیزی نبود دکتر گفت در آستانه ی یائسگی هستی آمپول دیفرلین 3ماهه برام تجویز کرد پنجشنبه گذشته زدم ولی هنوز خونریزی دارم میخواستم ببینم علتش چی هست؟
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۷۵ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه.
- سرکلاژ شکمی
سلام سال نو مبارک بنده بعد از، از دست دادن دو فرزند ، سرکلاژ شکمی انجام دادم حدود۳ ماه پیش یک بار اقدام کردم و متاسفانه منجربه بارداری نشد میخواستم بدونم ایا نیاز به عکس رنگی از لوله هام هست؟ و این که ایا یبوست به نخ بخیه های سرکلاژ فشار وارد میکنه؟
- آندومتر ضخیم شده
سلام من چند وقت خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گرافی گفت که آندومتر ضخیم شده باید کورتاژ کنیم تا بفهمیم چی هست من نرفتم کورتاژ کنم اما الان که پریود شدم درد خیلی شدیدی داشتم بعد از داخل واژنم ۳تیکه گوشت سفید بیرون اومد میشه بگین چی بوده که بیرون اومده آیا خطرناکه یا نه باتشکر
- پرده بکارت
۶ ماه ازدواج کردم پرده مسدود داشتم پیش دکتر زنان رفتم برشی رو پرده بکارتم زد یه علت درد زیاد نمیتونم اصلا نزدیکی داشته باشم خوده دکتر هم گفت خیلی بدن تنگی داری میخوام بدونم دکتر زنان میتونه برام کاری انجام بده و داخل اتاق عمل بیشتر باز شه
- درد جای بخیه
سلام وقتتون بخیر ۷ سال پیش زایمان سزارین داشتم و الان دوهفته ست قسمت چپ جای عملم میسوزه و موقع نشست و برخاست خیلی درد میگیره لطفا راهنماییم کنید که به خاطر چیه
- اندومتر
من سونو دادم و ناحیه هایپو اکو هتروژن بروی اندومتر ۲۷×۱۲mm دیده شده و لوله رحمی prominentو کیست اکو سپتای داخلی با ابعاد ۲۲×۱۴ م چکار باید بکنم جراحی نیاز داره یا خیر با توجه به اینکه سابقه چسبندگی هم دارم


