Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل گشادی رحم
میخوام تنگش کنم شوهرم همش میگه تنگ دوس دارم
- قرص Utrogestan
با سلام و خسته نباشيد من در هفته ی ششم بارداری دچار لکه بینی شدم و پزشک قرص Utrogestan 200 را برایم تجویز کردند.روزی یک عدد.از زمانی که این قرص را میخورم حدود یکساعت بعد از آن دچار سرگیجه ی شدید میشوم.به تازگی اطراف ران هایم نیز قرمز شده و مانند گرمک جوش های ریز قرمز زده است. آیا از عوارض قرص است؟ باید مصرف آن را ادامه بدهم یا اینکه دارویی جایگزین مصرف کنم؟البته لکه بینی ام کاملا قطع شده است. و فقط سه عدد از این قرص را تا به امروز مصرف نموده ام. باتشکر
- لوپرومر
سلام وقت بخیر برای اندومترم این امپول لوپرمر رو زدم الان دو هفته گذشته نوشته از عوارضش قراره دوماه بعد سیکل عادت ماهیانم متوقف بشه میخواستم بگم من پریودام دوباره منظم میشه نگرانم پریود نشم تخمدان ها بهم بریزع لطفا جواب بدین و اینکه این امپول تو رابطه ها اثر میزاره
- خونریزی شدید و طولانی
سلام مدت ۵۵روز است خونریزی شدید دارم تشخیص دکترم در آوردن رحم است سنم ۴۵ سال است دارای میوم های زیادی هستم که یکی از آنها۶سانت است.آیا باخوردن قرصترنسید خونریزیم قطع میشه تا بتونم بادکترم تماس بگیرم
- من باردارهستم 😍😍
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من 35سالمه دختر 15ساله دارم والان 9هفته بارداریمه لک قهوایی مثل اخرپریدی دسشویی میرفتم معذرت میخوام وقتی خودمه خیلی فشارمیداد م ازجلوم لک قهوایی میمود مثل اخرپریدی که ادم میشه اینجوری که رفتم دکتر برام شیاف پروژسترون نوشت مقعدی خوب شدم زدم وخانوم دکتر،،، من یکماه ازکرونام گذشته اون موقع دکترعفونی رفتم هیچ دارویی به من ندادن برای کروناجزاستامنیفون وشیاف میگفت مایعات زیادبخور حالا یکماه گذشته ازکرونام ،،، متخصص زنان رفتم برام کرم کلوتریمازول بااپلیکاتور واژن نوشت وشمافرمودین اندازه دوبندانگشت بزنم داخل واینکارمیکنم الان من قرص پنتوپرازول 20میخوردم برای رفلاکس معدم که متخصص زنان لانسوپرازول 30برام نوشت قرص تیرویید لووکسین 50میخورم کم کاری تیروییددارم قرص فولیک اسید نوشتن برام قرص ویتامین د3میخورم ضرر نداره این قرصا که دادن بهم ؟؟خانوم دکتر من یبوست دارم زیرشکمم مدام دردمیکنه وحالت تهوع شدیددارم چه قرصی بخورم ؟؟علتش چیه؟ متخصص زنان رفتم وضعیت جنین خوب بوده فقط این کرم کلوتریمازول که شبامیزنم خارش میگیرم کرم موضعی چه بزنم ؟؟ این فامیلا همش میگن چون یکماه پیش کرونا گرفتم وهیچ قرص آنتی بیوتیک نخوردم میگن بچه ات سقدمیشه اعصابمو بهم میریزن 😢ممنون میشم جواب بدین خداحفظتون کنه
- سلام من سونو دادم اینه یعنی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
سلام این ینی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
- سلام خانم دکترخاستم بپرسم آیاپودر گین اپ و قرص گین آپ روی کیست تخمدان هم تاثیری دارن من مصرف میکنم کیست هم دارم
- بارداری
باسلام کورپوس لوتءوم درطرف راست به قطر17میلی دربارداری خطرناکه؟
- قطع قرص
سلام.من پسرم ۶ماهش شد و قرص لایسترنول رو قطع کردم.سه روز بعدش چن قطره خون دیدم و بعداز اون دوسه روزه لکه بینی قهوه ای دارم میخاستم بدونم علتش چیه؟میتونه از این باشه که قرصارو قطع کردم
- درد حاملگی
سلام من 20 سالمه که باردارم ولی هفته های اولم درد خفیفی شبیه دردپریودی زیرشکمم دارم موقع خواب یا نشستن توماشین دکترم برام شیافی نوشتن که کمیاب هست نتونستم پیداش کنم اگراستفاده نکنم مشکلی پیش میاد؟؟ممنون
- هرمونی
با سلام .. خانم دکتر عزیز من مشکل هرمونی دارم و زیر چانه ام موهای زاید دارد و به دکتر پوست مراجعه کردم و به من دو نوع قرص هرمون داد که پایین بیاید...الان دو ماه است که هر روز درد های شکمی شدید دارم و حالت تهوع .. و دوماه است که عادت نشدم .. ایا مشکلی دارم و لازم است بیام مطبتون.. اگه مهمه حتما بگین بیام پیشتون و درمانم کنین
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۵ سالمه و شش ساله ازدواج کردم و یه پسر سه و نیم ساله دارم. قبل از حاملگی اولم تنبلی تخمدان داشتم و با مصرف دارو و آمپول شش ماهه باردار شدمو بعد از زایمان تا دوماه پیش سیکلم کاملا منظم بود ولی دوماهه که هرماه چندروزی عقب میفته پریودم. ممکنه دوباره تنبلیه برگشته باشه؟ باید چیکار کنم؟
- فیبروم رحمی
فیبروم رحمی من به اندازه یک پرتقال هست.میخاستم حامله بشم که بااین عارضه مواجه شدم.شماچه راه حلی تجویزمیکنین.امپول دیفرولین یالاپروسکوپی
- مایع لزج مقعدی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من۲۸ سالمه وتقریبا۶ماهه ک یه هفته به عادت ماهانه ام ازمقعدم یه مایع لزج سفید خارج میشه ک گاهی اوقات هم رگه خونی داره وبالاخره عادت ماهانه هم ادامه داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- نازایی
سلام من یکبار ای واف کردم بعد تخمک کشی فهمیدم تخمک هام بی کیفیت بوده ۲۰تا تخمک داشتم فقط ۶تا جنین شد جنین ها تامرحله چهارسلولی بیشتر رشد نکردن و قابل فریز نبودن دکترم گفت سه ماه تقویت کن باز دوباره ای واف کن اگه دوباره نشه باید اهدایی بگیرم همسرم سالم خودم مشکلی نداشتم تاالان بنظرتون امیدی هست؟
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرمن تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارم قرص مدروکسی پروژسترون هم میخورم شبی دوعدداز14پریدی تا10شب.مدفورمین هم داده بهم حالا لتراکس لتروزول نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد بخورم حالا 13فروردین شبش پریدشدم واز15شروع کردم قرص لتروزول روخوردم آخه شما گفتین از14باید شروع به قرص لتروزول میکردم ومن الان پیام شمارودیدم مشکلی پیش میاد؟؟ سوال دیگه من خانوم دکتر من از13پریدشدم خیلی کمه پریدیم تواین 3روز همش 5قطره هم نیومده اشکال نداره میخوام بارداربشم ؟؟ازچیه پریدخیلی کمه؟ چکارکنم زیادبشه ممنونم که جواب میدین
- کیست
باسلام من بدلیل داشتم دوتاکیست دکترقرص مرولین برام نوشت گفتند روز پنجم پریودی بسته اول روشروع به خوردن کن حالا بسته اول تمام شده ولی پریود نشدم الان یه روزی میشه پریپود نشدم که بسته دوم شروع کنم جکارکنم
- من فیبرم دارم دکتر بهم قرص بلاژست و مارولین نوشته آیا اینا کیست فیبرم رو بزرگ میکنه
سلام من فیبرم دارم و کیست تخمدان که دکتر برام قرص بلاژست و مارولین نوشته بد من دکترموعوض کردم و به من دکتر دیگه گفتن اینا فیبرمتو بزرگ میکنه آمپول دیفلرین بزن نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی بفرمایید ممنونم
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید، ببخشید من تو این ماه 4.5 بار رابطه جنسی داشتم با همسرم که همشون از کاندوم استفاده شده بود و حتی پیشگیری طبیعی ام انجام دادیم، الان سه روزه که پریودم عقب افتاده اما از یک هفته قبل دردهای کم زیرشکمی و متورم و درد پستان داشتم، ایا اینا نشونه بارداریه؟
- درد واژن و زیر دل
سلام دو باری هست درد از واژن شروع میشه و به زیر دلن میره بعد دو سلهعت خوب میشه و بعد ترشح سفید رنگ ایجاد میشه


