Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دو فاستون
با عرض سلام . امکان بارداری در زمان مصرف دوفاستون وجود دارد ؟ با تشکر از پاسخ شما.
- بارداری دوم بعدازعمل سزارین
سلام خانم دکترعزیزم من سزارین شدم و بعداز سزارین ۳ماه باردارشدم یعنی ماه سوم رو تموم کردم و درماه چهارم اقدام کردم باردارشدم خواهش میکنم همه میگن خطر داره منم باردارشدم چیکارکنم که باخطر مواجه نشم هم خودم هم فرزندم خواش میکنم راهکارهای کامل رو بفرمایین
- آیاقرص مدروفم مانع بارداریه؟
باسلام خانم ۲۵ ساله هستم یکساله اقدام کردم برای بارداری ولی نتیجه نداشته و کیست هم در هردو تخمدان هام دارم به اندازه ۵۷میلی و ۴۷ میلی و هرماه باید قرص مدروفم بخورم تا پری بشم بغیر کیست مشکل دیگ نداشتم همسرمم مشکلی نداره .سوالی ک داشتم اینه ک آیاباید قرص رو قطع کنم تا باردار بشم ؟و چه روزایی باید اقدام داشته باشم؟واینکه این قرص ها بهم نمیسازه بشدت دچار افسردگی و عصبانیت شده بودم
- سلام خانم دکترمن فتق ناف دارم الان قصدبارداری دارم پیش جراح عمومی ومتخصص زنان هم رفتم ولی جواب قطعی نگرفتممیشه راهنمایی کنید؟؟؟سوال بعدفتق نافم سونوگرافی رفتم ۷میلیمتر
- عفونت زخم عمل تخلیه رحم
بعد از هفت ا رواز عمل تخلیه رحمم ترشحات زیادی ااز محل زخم دارم برای درمان عفونت در خانه چیکار کنم
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- طول سرویکس کوتاه
باسلام و وقت بخیر،من ۳۲ هفته به دلیل انقباضهایی که داشتم سونو طول سرویکس واژینال دادم ۲۲ میلیمتر بود،الان هر۱۲ساعت شیاف پروژسترون میزارم انقباضهام کنترل شده،میخاستم بدونم احتمال زایمان وجود داره؟؟یا ممکنه بچه بمونه تا حداقل ۳۶ هفته باتشکر
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من از سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم میخوام شکمی انجام بدم ولی شما گفتید ممکنه سرکلاز شکمی هم جواب نده میخواستم بدونم در چه شرایطی سرکلاژ شکمی موثر نیست؟چه راهی برای تاثیرش وجود داره؟
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من 22سالمه تنبلی تخمدان دارم ودکتر برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویزکرد آیا اقدام به بارداری کنم میتونم این قرص هاروهم مصرف کنم یا اصلا میتونم باردارشم؟
- در مورد گین اپ
سلام خانم دکتر من نزدیک عروسيمه چن وقته از قرص گین آپ میخورم یکم پر بشم بنظر شما رو بارداري مشکل نداره
- جواب پاتولوژی رحم proliferative endometrium
- قطع پریود
سلام یک سال ودوماهه زایمان طبیعی کردمه شیر خودم را به کودک میدم مدام سینه ام را میمکه اما هنوز پریودهام بر نگشتنه در صورتی که قبل بارداری سر موقع اتفاق میافتاد وبعضی وقتها درد پریودی دارم اگر میشه راهنماییم بفرمایید
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر تنبلی تخمدان دارم دکتر برام قرص سیبل تجویز کرده ولی من اشتباها از هفت قرص سفید رنگ شروع کردم الان موندم چطوری ادامه بدم این بسته رو بخورم یا منتظر بشم ماه دیگه دوباره پریود بشم شروع کنم
- خوردن قرص امی تریپلین ۱۰
سلام ببخشید من باردارم ولی سردرد دارم و بیخوابی و استرس دکتر اعصاب قرص امی تریپلین نوشت شبا بخورم از هفته 17 تا 25که الان هستم دارم میخورم بعد دکتر زنان گفت نخور 1روز نخوردم سردرد اومد سراغم تو نت گفتن خوب نیست قرص نخورم ولی با سردرد چیکار کنم میزنم به چشمم دکتر معاینه کرد گفت مال استرس و خوابه حالا نظر شما چیه ؟؟؟؟
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم قرص لتروزول لتراکس خوردم از3قاعدگی تا5روزخوردم. دیروز پاک شدم اقدام کنیم برای بارداری ؟؟؟راستی خانوم دکتر مدروکسی پروژسترون 6ماه دارم میخورم اگه این ماه هم حامله نشدم تاکی قرص پروژسترون بخورم؟؟؟ برای نامنظمی پریدم میخورم
- دفع پروتئین
با سلام از حضورتون يه سوال داشتم خانوم دکتر من تو هفته 35و يک روز هستم سه روز پيش آزمايش دادم که مشخص شد دفع پروتئين دارم امرور اين آزمايش دوباره تکرار شد و مشخص شد که من به مقدار کم دفع پروتئين دارم با توجه به اين موضوع ميخواستم بدونم آيا دفع پروتئين باعث به دنيا اومدن جنين نارس ميشه يا فقط باعث ميشه که جنين وزن نگيره و کوچکتر از حد معمول دنيا بياد؟ با توجه به اينکه فشار خون طبيعي دارم احتمال افزاىش فشار خون ناگهاني چقدره؟ من هميشه فشار خونم حداکثر 12هست آيا ممکنه يکباره اين فشار خيلي بالا بره؟
- سلام من قصد باردار شدن دارم اما الان که زمان پریودیم هست در سه روز کلا دوقطره خون دیدم احتمال داره حامله باشم یا اینکه عفونت پنهان دارم که خونریزی ندارم چون زیر دلمم درد میکنه ؟ ممنونم از پاسخگوییتون .
- نامنظم بودن
من مدتی پریودی نامنظم دارم سونو هم انجام دادم موردی ندارم دارو برای هورمون هم خوردم
- دوره قاعدگی
سه ماه از دوره قاعدگی میگذرد هنوز عادت نشدم
- timor, markers cea, ca19-9 یعنی چی


