Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هماتوم و هتروژن خلفی در بارداری
سلام من طی سال قبل دوبار حامله شدم ک هر دو بار سقط شدن ازمایشات نرمال بودن بعد گذشت سه ماه الان باز بازدارم اما لخته قهوه ای دارم سونو هماتوم نشون داد و نوشته بود جفت خلفی و هتروژن . منظورش چیه آیا بازم سقط میشه . هشت هفته بودم ضربان هم داشت تو سونو الان ده هفتم یکم لخته قهوه ای دارم . ایا این هماتوم ربطی ب هتروژن داره یان خطر سقط دارم . سه ماه قبل قبل حاملگی سنو گرفته بودم نرمال بود هیچی نداشتم . این هماتوم خطرناکه هتروژن تو سه ماه تشکیل میشن چرا ؟ چطور درمانش کنم
- سوال
سلام خانم دکتر من قبلا بهتون گفته بودم که دوساله حجم خونریزی پریودم نسبت به قبل کم شده یعنی قبلا چهار روز بود و الان دوروز یاسه روز و شما گفتین اگه بطور پیشرونده درحال کمترشدن باشه باید ازمایشهای هورمونی انجام بدم و من الان دو ماهه که پریودم یه روزو نصفی شده و یه کمم لکه بینی دارم من ازمایشهای پرولاکتین،ویتامین دی،کم خونی و tshانجام دادم میشه بگین دیگه چه ازمابشاتی باید انجام بدم؟یعنی من ذخیره تخمدانم کم شده و دیگه هیچوقت نمیتونم مادر بشم؟من هنوز مجردم و تازه۲۰سالمه میگن کم شدن حجم پریود نشانه کاهش ذخیره تخمدانه ببخشید طولانی شد ممنون
- اف اس اچ
سلام اف اس اچ خیلی پایین (زیر یک) یعنی چی؟چه دارویی مصرف کنم که بره بالا؟ ال اچ ۷ هستش.
- بارداری، طول سرویکس
در هفته دوازده در سونوی آن تی طول سرویکس ۳۰ اعلام شد، آیا باید سرکلاژ کرد؟و احتمال دارد پایین تر یا بالاتر برود؟
- درموردآمپول سینال اف
- سلام خسته نباشید می خواستم بدونم بعد سقط جنین یک ماهه از کی باید شروع کنم به قرص جلو گیری خوردن
- فراموشی قرص رکین
انتهای بسته بودم ۴تا مونده بود تموم بشه ک ۲ شب فراموش کردم و دیشب ۲تا با هم خوردم مونده ۲ تای دیگه تا پایان بسته و امروز لک دیدم نمیدونم امشبم ۲تا رو بخورم یا بیخیال بشم اجازه بدم پرید بشم
- مهم ازدواج و بارداری
سلام خانوم دکتر یک پسر 35ساله وگر با یک دختر40ساله ازدواج کند ایا میتوانند بچه دار بشوند یا خیر ؟ ایا مشکلی در بچه دار شدنشان ایجاد نمیشود ؟
- بارداری
سلام من چهار سال ازدواج کردم و الان 23 سالمه و هنوز قصد بچه دار شدن ندارم از افرادی شنیدم چون رابطه داشتم و طولانی مدت و ممکن چند سال بعد بچه دار نشم یا با مشکل روبه رو بشم ایا درسته این موضوع
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۲۱سالمه دوروزه پریودنشدم بعداینکه هیچ گونه علائمی ندارم فقط دهانم تلخ تلخ است ودلشوره بی بی چک هم زدم منفی شد
- ناباروری
سلام من 2ساله که اقدام به بارداری کردم وسایل ازدواج کردم کیست وعفونت داشتم رفع شده وپرولاکتی هم تنظیم شده سونورفتم گفتن حاوی اکوژنیک 22*27 میلیمتردرادنکس راست دیده شد میخواهیم بدونم چیه اگه میشه سریع جوابموبدیدممنونتون میشم
- پریدی
یکشنبه ساعت 12شب پریدشدم پریدی من ازدوشنبه حساب میشود یایکشنبه ؟؟؟میخوام قرص لتروزول لتراکس بخورم از3قاعدگی تا5روز برای حاملگی میخوام اقدام کنم ؟؟؟ممنون
- تشکیل نشدن ساک بارداری و عدد بالای بتا
سلام وقت بخیر در آزمایش بتا که دادم عدد بتا بالای سه هزار بود و در سونوگرافی نوشته شده ایجاد ناحیه ی اکوفری کوچک در حفره آندومتر فوندوس ایجاد شده خواستم بدونم باردار هستم یا علت دیگه ای داره ممکنه دقلو باشه
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- سقط جنین
سلام من خود به خود سقط صورت گرفته دکتر رفتم دارو داده میخاستم بدونم تا چه زمانی خونریزی ادامه داره ؟
- بارداری
با سلام وخستهنباشیدببخشید من از بارداری سوالی داشتم لطفن اگ شد بامن تماس بگیرید ۰۹۹۳۱۲۳۰۰۳۵
- واریوپپتیل
سلام خسته نباشید، ببخشید اگه امپول واریوپپتیل رو تزریق کنم یک هفته مونده به پریودم اگه باردار باشم برای جنین ضرر داره؟
- سرماخوردگی
با سلام . من آی وی اف انجام داده ام و شش هفته و سه روز است که باردارم . سرماخورده ام . آیا میتوانم از استامینوفن آنتی هیستامین و یا ادالت کولد استفاده کنم ؟
- پریود
سلام. من درد خیلی زیادی تو دوران پریودی دارم و رفتم دکتر و دکت قرص فلوکونازول۱۰۰ داد و این این قرص رو توی دوران پریود بخورم درد کمتر میشه و بهتر میشم یا خیر؟
- زیبایی
سلام
خسته نباشید. شما تزریق چربی به واژن انجام میدید؟ هزینه اش رو میفرمایید؟


