Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیا
باسلام . من دختر 4 ماهه دارم . زمانی که به دنیا آمد لابیاهای تیره داشت . فکر کردم به مرور تغییر میکند ولی نکرد. علتش چیست ؟ آیا به مرور خوب میشود ؟درمانش چیست ؟
- پاورفیت
سلام قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی آیا تاثیری داره؟ و ایا مصرفش باعث ناباروری میشه یا نه ؟ و آیا پریودی رو بهم می ریزه یا نه ؟ لطفا به تمام سوالاتم جواب بدید خیلی نگرانم
- جفت post previa
سلام خانم دکتر وقت بخیر. ببخشید من در هفته 12 بارداری هستم. در سونو ان تی دیده شد جفت در سرراه یعنی previa قرار گرفته.این خیلی خطر دارد؟ و ایا بالا میرود ؟ ممنون میشم بهم بگیید
- سلام خانم بنده چهل ساله است و چهار بار سقط جنین داشته و اکنون دارای کیست میباشد لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی مصرف کنند چون خیلی درد دارد
- سلام من هر۱۰روزبعدازپاکیم دوباره پریودمیشم باوجوداینکه قرص دروسبلین هم دارم استفاده میکنم
سلام من الان حدود۳ماه که هرماه پریودم بعدازاینکه ۱۰روزهست تموم شده باز شروع میکنه به اومدن ومن الان دروسبلین مصرف میکنم امافایده ای نداشته چیکارکنم
- خودارضایی
سلام آیا خودارضایی بصورت مالشی از روی شلوار باعث عفونت میشه؟ )
- طول بارداری
سلام و ادب. خانم دکتر عزیز َطول بارداری در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چقدر میباشد؟.. اصن از چجوری حساب میشه؟
- خارش واژن
سلام و خدا قوت برای خارش شدید واژن چه دارویی میتونم استفاده کنم هم داخلش و هم بیرونش
- قرص مدرکسی پروژسترون
با سلام خانم دکتر عزیز . من پولیپ داشتم جراحی کردم و قرص مدرکسی پروژسترون تجویز نمودید 1ماه مصرف نمودم بعد در ماه ماموگرافی رفتم و و بدلیل مشکوک بودن به بد خیمی بیوپسی انجام دادم که خدای شکر مشکلی نبودیعنی سرطانی نیست ولی با ید هر 6ماه چک کنم دکتر جراح به من گفتند قرص را نخورم .،در ماموگرافی رسوب کلسیم بود و بدلیل اینکه شکل ظاهریش نشان دهنده بدخیم بود نمونه برداری انجام شد که نکروز چربی بود . اما با ید کنترل کنم در پروسه شش ماهه
- پریود پشت سر هم
سلام.مجرد هستم من پریود نامنظم به صورت تاخیر در پریود داشتم دو ماه قرص دیان مصرف کردم .پزشک بهم گفتن دیان رو قطع کنم و بجاش دیفاستون رو از روز ۱۵ پریود به مدت ده روز هر ماه استفاده کنم اما بعد از قطع دیان در ماه بعدش من سه بار پریود شدم و خیلی نگرانم کرده.فاصله بین پریود هام سه چهار روز هست بطوری که اصلن به روز ۱۵ پریود نمیرسم که دیفاستون رو شروع کنم و توی روز ده دوازده پریود قبلی مجدد پریود میشم اینکه پشت سر هم دارم پریود میشم خیلی منو ترسونده. الان درواقع هیچ کدوم از قرصهارو مصرف نمیکنم و منتظرم شاید مثل قبل ماهی یک بار با تاخیر بشه پریودم که بتونم دیفاستون رو شرو کنم لطفا راهنماییم کنید چیکار باید بکنم. این پریودهای پشت سر همخطرناک نیست؟؟ در اینده برای بارداری
- عمل برداشتن رحم ازواژن
میبخشیدچراسوالم محوشد؟
- سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من دختر هستم ۱۹سالمه دوماه پریود نشدم تواین دوماه خیلی مشکلات استرس داشتم الانم کمردرد دارم ولی پریود نمیشم باید چکار کنم یه راهنمایی کنین
- تاخیرافتادن پریود
الان نزدیک ۵هفته است ازپریود عقب افتاده. هیچکدوم ازعلائم بارداری ندارم ولی علائمی که ذکرکردید باعث تاخیر میشه داشتم مث مصرف قرص تیروئیداسترس بدلیل فوت ناگهانی پدرم بهم خوردن وعدهای غذا کم خونی نداشتن اشتها انجام کارهای مراسم. ولی الان ۳ ماهه شروع به خوردن قرص کردم هر ۱۵ روز یکهفته پریود میشدم ماهی ۲ بار ازشما دکترمحترم درخواست راهنمایی دارم
- سلام به دخترم ۴ تا آمپول پروژسترون دادن که ۲ تا شب ۲ تا صبح بزنه ولی دو تا که زدم پریود شد دقیقا یک ساعت بعد از تزریق حالا سوالم اینه که باید ۲ تای بعدی رو هم بزنم فردا صبح یا خیر
سلام دکتر به دخترم ۴ تا پروژسترون دادن که دو تا صبح دو تا شب بزنم حالا بعد از یک ساعت از تزریق پریود شده آیا باید دو تای صبح را بزند یا خیر دستور چیست؟
- عمومی
سلام خسته نباشید علت اینکه بعد از رابطه همون لحظه که منعی ریخته میشه داخل واژن همون لحظه بیرون میریزه چی میتونه باشه من درحال اقدام هستم این برام خیلی سوال شده حتی نمیزاره یک ثانیه بگذره سریع میریزه بیرون ببخشید بی پروا صحبت کردم
- کیست و رسوب کلسیم در سینه
با سلام من ماموگرافی دادم اعلام کردند که من در یک سینه کیست و در سینه دیگر رسوب کلیسیم دیده شده که برای اقدامات تکمیلی بزرگ نمایی نیز انجام دادم . حالا من بدلیل سابقه پولیپ در رحم که جراحی شدم قرص مدرکسی پروژسترون را استفاده کنم یا استفاده نکنم
- عفونت ادراری مادر شیرده
سلام سوزش ادرای شدید دارم و به دختر ۴ماهه ام شیر میدم چه دارویی مناسبه
- برا وایویاف با تخمک اهدایی گیرنده چه دارویی مصرف کنیم
- سلام خانم دکترببخشی خواستم ببینم موقع مصرف قرص دوفامدک خورده میشه موقع درمانه یادرمان میشه
سلام خانم دکترم رفتم دکترقرص دوفامدبهم دادبرابارداری برادو ماه بهم قرص دادمن میخوام ماه بعداقدام کنم برابارداری بایدازماه بعدشروع ب قرص خوردن کنم یاازهمین همهین ماه شروع کنم تااحتمالش بیشترباشه


