Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- داروی خاص
سلام.روزبخیر.یک ساله باتشخیص کانسر برست تحت درمان هستم،پزشکم گفتن یک سال پس از شروع تاموکسیفن بایدویزیت زنان بشم.میشه بفرمایید ویزیت واسه چیه؟وبفرماییدچه آزمایش یاسونوگرافی قبل از ویزیت انجام بدم؟خیلیییییی ممنونم
- *********
سلام خانم دکتر علت درد زیر شکم و سوزش در حین رابطه چی هست
- حالم خوب نیست
سلام خسته نباشید موقع رابطه با دوست پسرم بودم حین کار یهو یه حالتی شدم و تا خواسته ادرار کردم من فکر کردم ادرارم دستم در میره ولی با مثانه خالی هم همین اتفاق افتاد لطفاً بگید این خطر ناکه یا نه خیلی دل شوره دارم
- زنانه
سلام من ۱۸ سالمه و چند روز پیش لبه های داخلی واژنم رو یکم کشیدم و متوجه شدم که کل سطحش پر از برآمدگی های سفیده و یکم انگار گرد هستند و البته از هر دوطرف لبه ها(هم سمت داخل و هم سمت بیرون ) دیده میشه، میخواستم بدونم اینا طبیعی هستند ؟ و درکل چی هستن
- انتقال جنین
وقت بخیر من روز اول انتقال ناخواسته یه چیز یه کیلویی بلند کردم ممکنه انتقال منفی داشته باشم چون تمروز روز سوم انتقالم هست مثل قبل پریودی جوش دراوردم جوش علامت پریود شدنه میخام بدونم دیگه باردار نمیشم ؟
- عفونت
سلام خانم دکتر اواخر شهریور ۹۸ عمل جراحی برداشتن رحم توسط شما انجام دادم مدتی است که درد شدید از ناحیه شکم دارم و عفونت نیز دارم بعلت کرونا نتونستم پیش شما بیام لطفاً راهنمایی فرمایید چکار کنم مطب شما درباره هست بیمار ویزیت می کنید تلفنی دارو تجویز می کنید چکار کنم
- سقط
با سلام وخسته نباشید من درهفته ۱۲ سقط داشتم والان یک تیکه خیلی کوچیک ازاون باقی مونده که دکتر گفت بعد مصرف دارو برطرف میشه علت سقط هم قند خون و تیروئید کم کار بود .الان که ۶روز از سقط گذشته پاهام ورم کرده می خواستم بدونم خطر ناکه
- کیست تخمدان
کیست با دیواره ی ضخیم با ابعاد ۱۲۶ ایا خطرناک است در کودک ۱۲ساله
- زنان
سلام خسته نباشید من رابطه مقعدی داشتم احساس میکنم کمی آب منی داخل واژنم ریخته شده بعدش چهارتا قرص ال دی خوردم و صبح هم دوتا بعدش حالت تهوع گرفتم امکان بارداری هستش؟؟
- لکه بینی و زمان اولین سونوی بارداری
سلام بنده روز شانزده قاعدگیم هست وچرخم ۲۸روزس و لکه بینی مشاهده کردم همراه با لکه های کوچک خون درحد دستمال توالت آیا اگر باردارباشم در این سیکلم اولین زمان سونو وزودترین سونو چه زمانی هست برای موقعیت جنین اینکه کجای رحم قرار دارد
- بلوغ زودرس
سلام دختر من کلاس چهارمه و پریود شده بعدن مراجعه ب پزشک ایشون آمپول دیفرلین تجویز کردند ک قاعدگی برای مدتی عقب بیفته خواستم ببینم برای بارداری در اینده این امپول مشکل ساز نمیشه؟ ایا این امپول عوارض داره و عوارض چیه؟؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید مثل همیشه ممنون از لطف شما
- درباره ای قرص اورژانسی….. من این قرص رو مصرف کردم الان 14روزه پریودم چندروز وسطش متوسط میومد الان قطره ای شده چیکارکنم قطع نمیشه
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
در بررسی سونوگرافی، رحم در ابعاد تقریبی ۴۳*۹۳میلیمتر در موقعیت طبیعی ،اندومتر با ضخامت ۱۴ میلیمتر، اکوی هتروژن مشاهده شد.تصویر endometrial echo complex به ابعاد ۳۳*۱۴*۱۸ میلیمتر و به حجم ۴.۵ سی سی در کاویته اندومتر رویت شد که در بررسی کالر داپلر دارای وسکولاریته کمتر میومتر مجاور می باشد که مطرح کننده RPOCگرید یک می باشد.در کاویته آندومتریال رحم ضایعه ای مشاهده نشد. در کلدوساک خلفی مایع ندارد
- کیست داخل شکم جنین که داخل اعضای شکم نیست خطرناک است
سلام من هفته ۳۳بارداری هستم سونورفتم دکترم گفتن که سه عددکیست در بالای مثانه دیده شده احتمال ۷۰درصدتااخرزایمان جذب میشود خواستم بدونم که اگر جذب نشه خطرناک هست برای بچه ونیازبه جراحی داره؟
- سونوگرافی
سلام۱۸سالمعمجردمسعروزمیشعخیليکلیهدردمامروزرفتمسونوبهمگفتنبایدبرمپیشجراحبمگفتن«تصویرمایعازادخفیفدرفضايسابهپاتیکموریسونپرياسپلنیکاینترلوپشکمیولگنیکلدوساکخلفیوقدامیپريوزیکالرویتمیشه بنظرتونچیکارکنم
- قبل از بارداری
سلام قصد بارداری دارم ولی در حال حاضر قرص سرترالین ۵۰ روزی نصف عدد و ایمی پرامین ۲۵ روزی یک عدد مصرف میکنم ،راهنمایی میخواستم ببینم با خوردن دارو مشکل نداره یا باید اول مصرف داروها را قطع کنم؟
- هموراژی ساب کوریونیک
سلام من هفته ٨ بارداري هستم هفته ٥ سونو دادم خوب بود امروز سونو هفته ٨ دادم گفتن هموراژي ساب كوريونيك به ابعاد 20*8 mm در اطراف ساك رويت شد ميخواستم ببينم خطرناكه ؟ واينكه بايد چيكار كنم ممنون
- جلوگیری از زایمان زودرس
سلام مجدد میخواستم بپرسم شماسرکلاژ شکمیوانجام می دهید واینکه باید زایمان سزارین باشه اگه نارس هم باشه نیازی به سزارین هست ممنون
- بارداری
سلام ۳۴ ساله هستم برای بارداری دوم اقدام میکنم . چندماهی هست که اقدام کردم هرماه نزدیک روزهای لانه گزینی لکه بینی درد سینه ها تهوع حساسیت به بو رو داشتم اما در روزهای ۲۸پریود میشدم اما این ماه بجز لکه بینی بقیه علائم بارداری رو دارم . دوره پریودهای من ۲۸ روزه س این ماه اگه از ۲۸ روز حساب کنم ۵ روز گذشته. سوال من اینه که آیا من الان باردارم ؟ چه موقع آزمایش خون بدم ؟ ممنون
- متخصص زنان
سلام من تقریبا کنار کلیتوریس ی چیز شبیه جوش ماننده نه درد داره نه چرکی ولی برجسته اس دقیقا چیه باید چیکار کنم مشکلی هست


