Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام من برای منظمی پریودیم رفتم دکتر بهم قرص ال دی دادن از روز دوم پریودیم شروع کردم حالمو بد میکرد بعد پریودیم چند روزخوردم بعد دیگه نخوردم ی ورقشم تموم نشده که ولش کردم الان ۲۵روزه که خونریزی دارم میشه راهنماییم کنید ممنون
- رحم
سلام من ۱۷ ساله بعد از رابطه لکه خون های قرمز رنگ در دهانه رحم میبینم نشانه چی هستش خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنید
- بارداری
سلام دو فرزند دختر دارم برای بارداری سوم در حال اقدامم و دوست دارم پسر باشه کپسول اوابوست میخورم به نظر شما با این کپسول نتیجه میگیرم
- زگیل تناسلی
از چه راههایی به زگیل تناسلی مبتلا میشیم من و شوهرم هر دومون داریم ولی به غیر با هم با کسه دیگه ای رابطه نداشتیم
- لاغری
سلام خانم دکتر خسته نباشید با رژیم غذایی که علاوه بر کاهش وزن با ورزش کم باعث میشود سینه ها هم آب شوند؟
- پارگی بخیه سزارین
سلام،بعداز۲۰سال درقسمت راست بخیه های داخلی احساس دردوسوزش شدیددارم آیاممکنه بخیه هام بازشده باشن؟البته که این دردبعدازفشارشدیدی که به شکمم واردشدشروع شد
- نامنظم شدن پریودی
<span;>سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیز <span;>خاستم بپرسم که من به مدت یک سال از زمان ازدواجم تاالان ک یک سال گذشته قرص ال دی میخوردم خیلی وقتا منظم وبعضی موقعها نامنظم.
<span;>۲۲ هرماه پریود میشدم و پریودیهام ۵ روزه بودنه....مصرف قرص را ک قطع کردم ۲۸ شدم.....از آبان ک ۲۸ شدم...آذر ۲۶ شدم بهمن۴ شدم اسفند ۹ شدم و الانم ک ۲۸ فروردین شدم.....خاستم بپرسم ک مشکلی ک ب وجود نیامده برای من؟؟؟ یا روال طبیعی عوارض قرصها بوده....۲۸ فروردین چندروز پیش ک شدم پریودیم خونریزی کمی داشتم ۳ روز بود....ینی فقط روز اول کمی شدید بود دیگ روز دوم خیلی کم شد وروز سوم خیلی خیلی کم شد روز ۴ ک الانه دیگ تموم شد. <span;>خاستم نظرشما رو بدونم و راهنماییم کنید.ممنونم🌹 - کیست
سلام دکترمن کیست ۵۵*۴۰ میلیمترازنوع هموراژیک درسمت تخمدان چپم دارم.درحال اقدام ب بارداری هستم.دکترقرص روکین تجویزکرده.آیاباین قرص کیستم ازبین میره.یانیازب عمل داره؟
- سلام ایاقرص ترنسید برای خونریزی طولتنی موصل است
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سرکلاژ شکمی انجام دادم چندروز پیش اجبارا درحد چند ثانیه باری حدود بیست وپنج سی کیلو برداشتم بنظرتون نخ آسیبی ندیده؟
- مایع مختصر در سمت محل انسزیون
با سلام و خسته نباشید بعد از سقط بعد سه ماه که بقایا دفع شدن سونو دادم نوشته ، مایع مختصر در محل انسزیون cs به دیامتر ۳ در ۲ میلی متر به نفع Cs niche رویت شد آیا این مورد خطرناکه برای بارداری بعدی !؟ من سزارین قبلی ده سال پیش بوده... با تشکر از پاسخگوییتون
- بارداری
سلام حدود سه روز پیش باید پریود میشدم اما هنوز خبری نیست امروز با بی بی چک تست گرفتم مثبت بود ولی درد شدیدی دارم آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- مصرف مترژن برای دفع بقایا
باسلام من یک ماه پیش سقط کردم رفتم سونو گفت بقایا دارم،خونریزی ندارم دکتر بهم مترژن داد آیا استفاده کنم ؟مترژن جلوی خونریزی رو نمیگیره؟
- قطع شیردهی
با سلام.دخترم بیست و سه ماهشه چهار روزه که تغذیه با شیر مادرش رو قطع کردم.سینه هام به شدت درد می کنه و پر از شیره.آیا دارویی یا قرصی برای خشک شدن شیر سینه هست یا اینکه صبور باشم تا خشک بشه؟باید چیکار کنم؟
- سلام وقت بخیر ببخشید اگر زمانی که قرص پرژستوران استفاده میکنیم نزدیکی هم داشته باشیم ولی جلو گیری نداشته باشیم باردار میشویم
- قط نشدن خونریزی
سلام خانم دکتر من بیماری کولیت زخمی دارم چون دارو زیاد مصرف میکنم رحمم مدام خونریزی داره قرص دینوژیست استفاده میکنم تا خونریزیم بند بیاد حالا قصد بارداری دارم میشه با خوردن این قرص باردار شد اگه ن چ داروی استفاده کنم ک هم پریود نشم هم بتونم باردار بشم ۳۰ سالمه ممنون
- دیفرلین
سلام خانم دکترعزیزطاعاتتون قبول درگاه حق، ۴۹ساله هستم ،بدلیل ضخامت رحم و پولیپ کورتاژشدم دکترم گفتند ۶ماه بعدازکورتاژمراجعه کنم بعدازمراجعه مجسترول تجویزکردند ازروز اول پریود مصرف کردم تا۱۴روز ۶روز بعدازقطع قرص پریودشدم به دکترمراجعه کردم که چطورقرص رامصرف کنم گفتند قرص به بدنت جواب نداده یاامپول دیفرلین بزن که یائسه بشی یارحم رابرداریم الان یه نوبت امپول دیفرلین زدند می خواستم نظرشماروبدونم
- پرده بکارت
سلام خانم دکترخسته نباشید.آیاپرده بکارت حلزونی بادخول پاره میشه وخونریزی داره؟با تشکر
- پریودی بعد ابله
سلام من یک ماه پیش ابله گرفتم پریود نشدم الان هم یک ماه و خوردهای است گذشته بازم پریود نشدم سنم ۴۲ ساله چکار کنم خواهشا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام من دیروز سونو دادم دکتر کفت تخمدانی ضعیف و سست ....و میوم ۳. هم دارم ۴۸ و .. سالمه آیا نمیتونم بچه دار بشم ؟یعنی الان یائسه شدم؟؟


