Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قطع خونریزی سقط بعداز۵ روز
بعداز سقط تا۵روز خونریزی ضعیف داشتم وبعداز۵روز قطع شد ایاطبیعیه
- قاعدگی
سلام خسته نیاشید خانم 18ساله هستم این ماه 10روز پریودیم عقب افتاده درد پریودی داشتم ولی پریود نشدم تست و ازمایش منفی لطفا پاسخ گو باشد و جواب کاملی بدید
- غربالگری اول ادامه سوال قبل
FBHCG 2.61 mom PAPP-A 0.53 mom
- با سلام آیا کیست پلی کیستیک روی باردار نشدن تاثیر میگذارد
- جلوگیری از بارداری
سلام وقت بخیر ۴۳ ساله هستم روز سوم قاعدگیم نزدیکی داشتم گفتم چون پریودهستم منی داخل واژن ریخته شد ولی زود شستم ومتاسفانه قرص اورژانس رو بخاطر استرس روزی نزدیکی خوردم دوتا باهم حالا خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید احتمال خطر بارداری هست؟۴ روز بعد پاک شدم چون دوران سیکل بنده ۷ روز هستش وقتی قرص رو مصرف کردم تغریبا ۳ روز یا ۴ روز پاک شده بودم حالا باید چیکار گنم
- س
سلام خانم دکترمن توهفته ۱۲ طول سرویکسم ۳۰ بوده نرماله یانه سونوشکمی بود
- آمپول
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر آیا میتونم. آمپول هیدروکسی پروژستورون روهمراه بتامتازون تو یه روز تزریق کنم ممنونم
- چ روزی باردارشدم
خسته نباشیدمن ۲۴فروردین اخرین پریودیم بودرفتم سونوزده ۱۷خرداد۸هفته و سه روزدقیقا چه روزی باردارشدم
- زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر. ۳۲ هفته باردارم. به خاطر انقباضات رحمی به دکتر مراجعه کردم برا تشکیل ریه ی جنین بتامتازون داد. برای انقباضاتم پروتولون داد سه تا هفته ای یه عدد. دیشب پروتولون رو تزریق کردم امروز نسبت به دیروز که هر ساعت چهار بار یا سه بار انقباض داشتم کمتر شده مثلا یکی دوبار ساعت و یکی هم وقتی سرپا می ایستم غذا درست میکنم انقباضاتم زیاد میشه . سوال من اینه چقدر این امپول پروتولون میتونه کمک کنه و جلوی انقباضات منوبگیره وچقدر شانس به تعویق افتادن زایمان زودرسم هست؟داروی دیگه ای لازمه به نظرتون؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان و6ابان پریدشدم هنوزنشدم ودوست دارم یه بچه بیارم وقرص مدروکسی پروژسترون شبی دوعدد خوردم به مدت 10شب ولی پریدنشدم امروز یک روزه قرصه قطع شده وهنوزپریدنشدم میشم بنظرتون مشکل ازچیه ؟؟؟ممنون
- بارداری
سلام من ماه سوم باردارهستم.به خاطردرد شدیدمعده قرص پنتوپرازول یکی صبح ناشتا استفاده می کنم. و برای تهوع هم صبح و شب قرص دمیترون میخورم ..میخواستم بپرسم تداخل ندارن و اشکالی نداره ک هردوش وباهم میخورم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز... من کیست اندو دارم و تازه فهمیدم که یک ماهه باردارم... ایا با وجود این کیست میتوانم حاملگی را طی کنم و خطرساز نمیشود.و بیام مطب شما برای زایمان ایا شما موقع زایمان کیست هارا میتوانید جدا کنید و شکمم را تمییز کنید ... تورو خدا اگه میشه بهم بگین بیام مطبتون .. من همیشه ازتون نتیجه گرفتم . توروخدا کمکم کنید
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 23 ابان ماه اولین روز پریودیم بود 4 اذر ماه نزدیکی داشتم ولی چون از روشهای پیشگیری استفاده نکردم ترسیدم پیش اب وارد واژنم بشه و حامله بشم قرص اورژانسی خوردم دقیقا یک ساعت بعد از نزدیکی و 12 ساعت بعد دومین رو خوردم 13 اذرر هم با شوهرم نزدیکی داشتم و طبق ترس قبلی 4 عدد ال دی خوردم 12 ساعت بعد 4 عدد دیگه الان میترسم حامله بشم امکان داره حاملگی؟ممنون میشم جوابمو بدید
- سرکلاژ شکمی
سلام بنده قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم و در اقدام هستم بعضی از دکتر ها به خاطر احتمال عفونت پنهان به بیمارانی که مثل من زایمان زودرس داشتند قبل از بارداری انتی بیوتیک های مختلف میدهند به نظرتون نیاز هست بنده هم قبل از بارداری استفاده کنم و در کیفیت تخمک تاثیر بدی نمیذارد؟
- نوزاد پسر
سلام خسته نباشید بچه من ۴ ماهشه امروز صبح روی پام میخواستم بخوابونمش از دستم افتاد فاصله کم یود افتاد رویی فرش و شروع به گریه کردن کرد بعد چن ثانیه ارام ارام شد چیکار کنم خطرناک هستش باید ویش پزشک ببرمش؟؟
- امپول سینال اف وقرص لتروزل
سلام خانم دکترعزیز من وهمسرم سالمیم فقطمن یه کیست فولیکولار کوچیک دارم این ماه لتروزل گرفتم بعد روزدهم سونوفولیکول ۲۰ ۱۳ نشون داد دکتر سینال اف ۳تا داد ایابعدش اچ سی جی لازمه وروزچندم تخمک ازاد میشه اقدام کنم ممنونم از لطفتون
- واکسن آنفلونزا
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من تو هفته 10 بارداری هستم و قصد زدن واکسن آنفلونزا رو دارم به دلیل اینکه الان یه سرمای خفیف دارم ابته تب ندارم سوزش گلو و آبریزش بینی گذاشتم 3-4 روز دیگه یعنی 2 آبان بزنم آیا مشکلی ایجاد می کنه؟
- سقط جنین
من ۲۳ مهر سقط جنین داشتم از اون قضیه سقط حدود سه هفته میگذره ولی همچنان شکم و زیر شکمم ورم داره و حس میکنم هی بیشتر میشه سونوگرافی رحم انجام دادم و سقط جنین کامل بوده و چیزی داخل رحمم وحود نداشته دلیل ورم شکم و زیر شکمم چیست؟
- هیدروکینون
سلام خوبین خانم دکتر تو ماه های اول بارداری جوش میزنم.از پماد دابسوژل موضعی و هیدروکینون موضعی ۴ درصد استفاده میکنم.ممکنه مشکلی میش بیارن؟
- حرکات جنیت
سلام هفته ۳۳ حرکات جنین خوب باش شرایط داخل رحم خوب حونرسانی ایناخیالم راحت باش


