Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری زنان
با سلام من حدود ۱۰سال هست ک عمل سزارین دوم انجام دادم و الان برای بار سوم باردار هستم تو هفته ۳۰ بارداری هستم یه هفته میشه ک جای سزارین قبلی یه نقطه هست ک گز گز میکنه ب طوری ک اذیت میشم لطفا بگین علت چی هست وچیکار کنم
- سونورحم وتخمدان
سلام من سونوگرافی رحم وتخمدان انجام دادم هسته های میومی کوچک متعدددرجسم رحم دارم هردوتخمدانم تعدادناحیه اکوفری وکیستیک کوچک است با نمای فولیکولهای متعددچیکاربایدبکنم این یعنی سونوم مشکلی داره یانه؟
- زنان
سلام خسته نباشید ببخشید رو الت تناسلیم یه غده هست که مثل جوش زیرپوستیه..یه کوچولو درد داره خیلی کم ۱۴ سالمه مشکل خاصیه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر برای تنبلی تخمدان مصرف اووژن و گلوکوفاژ و لتروزول با هم تداخل و مشکلی ندارند؟؟؟
- سلام من قرص ال دی میخورم الان یک هفته است که کپسول آموکسی سیلین با کوریزان میخورم اثر ال دی را ازبین میبره
- سوال از دکتر زنان
سلام خانم دکتر من دوماه است که پریودم و خونریزیمقطع نمیشه به دکتر مراجعه کردم و گفتن کیست و ضخامت آندومتر داری بعد برام آمپول استروژن و پروژسترون تجویزکردن مبخواستم ببینم عوارض نداره منتزریق کنم چون کیست غیرسرطانیه سینه هم دارم و غیراز آمپول قرص های استرادیول و دزوسپتیو تجویزکردن آیا مشکلی نیس منمصرف کنماینارو؟؟
- اقدام به بارداری
سلام. ببخشید استفاده از کرم واژینال کلوتریمازول حین اقدام به بارداری مشکلی به وجود نمیاره؟؟؟
- ازمایش
سلام برای دادن ازمایش پرولاکتین باید ناشتا بود؟
- سرکلاژی
با سلام در خصوص سرکلاژی سوال پرسیدم فرمودیدمحل زندگی را بگم در استان اردبیل شهرستان پارس آباد
- لخته خون در پریود
من پریودم عقب میفته موقه پریودم خون لخته میبینم که موقعه نزدیکی درد دارم
- بارداری
من برای خارش و حساسیت قرمز شدن از قرص پردنیزولون استفاده میکنم آیا برای باردار شدن مضرهست
- سلام باردارم میخوام سقطش کنم لطفان راهنمایم کنین
- سلام میخوام حامله بشم
پنج ماهه اقدام کردم به بارداری ولی حامله نمیشم ازمایش تخمدان دادم عالی بودولی تیروئیدداشتم الانم قرص تیروئیدمیخورم وکیستهای ریزیم دارم یعنی پلی کیستیک .وسونوم دادم وقت تخمک گذاریم داشتم ینی بایدنزدیکی میکردم ولی نمی دونم چراحامله نمیشم
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟
- قرص استرادیول
سلام خسته نباشیدمن پارسال سابقه هیپرپلازی کمپلکس اتی پی داشتم باسه مصرف مجسترول رفع شد. خرداد میکرو شدم نگرفت، الان دو تا جنین فریز دارم قرص میگه اینسری باید استردیول بهت بدم روزی ۶ میلیگرم از روز سه پریود گفت بایدم تعهد بدین اگه مشکل تون عود کرد به پای خودتون. دکترم فلوشیپ نازایی هستن بنظرتون آیا میشه با جون مریض بازی کرد؟ آیا اگر امکان دارد با این دارو سرطان اندومتر بگیرم چرا باید ریسک میکرو روبه جان بخرم وقتی دکتر درباره دارویی که میده تعهد امضا اثر انگشت میگه یعنی چه؟ بنطرتون استرادیول برای من خطرناکه؟ واقعا موندم چی کارکنم بدون قرصم میگن سیکل کنسل میشه جنین فریز احتمال موفقیتش بیشتره چنین ریسکی کنم تو رو خدا شما با تجربه تون راهنماییم کنید چه کنم
- سلام من چهار بار سزارین شدم حالا باردارم آیا سزارین پنجم برام خطر داره
- آندومتریوز
سلام من آندومتریوزدارم دکتربرام آمپول لوپرومرنوشته بایدچه روزی تزریق بکنم پریودباشم یافرق نداره واینکه باعث یائسگی زودرسمنمیشه۳۹سالمه
- واریوپیتیل امپول ۳.۷۵
سلام،با مصرف این آمپول دیگه نیازی به جلوگیری نیست؟
- نامنظم بودن پریودی
من در ماه فقط ۴تا۷روز پاک هستم ۱۲روز کامل خونربزی دارم وبعد از آن هر روز لکه بینی دارم بطوری که هر روز باید از پد بهداشتی استفاده کنم قرص مدروکسی پروژسترن هم ۳دوره استفاده کردم فایده ای نداشت لطفا راهنمایی کنید
- شیردهی
سلام خانم دکتر . شما دکتر زایمان من بودید. پسرم الان حدود ۲سالشه میخوام شیرشو قطع کنم ولی دچار درد سینه و لرز میشم اگه شیر ندم شنیدم برای قطع شیر دارویی وجو داره برای این موضوع پیش شما بیام یا باید به پزشک دیگری مراجعه کنم ؟


