حس میکنم عفونت یا قارچ است اما زیر پوست است و داخلی و بیرونی نیست خیلی نگرانم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- جای بخیه عمل سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من تقریبا یک سال هست عمل سزارین انجام دادم اما جای عمل به صورت گوشت اضافه مانده و بعضی مواقع می خارد و یا سوز دارد و تیر می کشد. آیا با کرم سیکاستیم می توان گوشت اضافه را تا حد زیادی کم کرد یا بهتر است چه کاری انجام دهم؟ ممنون از راهنمایی شما.
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشین من سال پیش یک سقط در هفته ۱۸داشتم به دلیل نارسایی دهانه رحم پزشک تشخیص دادن که من باید سرکلاژ مک دونالد شوم بدون دریافت پروژسترون که دکتر تجویز نکردند و استراحت نسبی دوباره در هفته ۲۳ با درد های زایمانی دچار زایمان زودرس شدم این دفعه گفتن سرکلاژ شکمی گفتم ببینم من چقدر میتوانم به این راه امیدوارم باشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- لابیپلاستی
آیا عمل لابیپلاستی نیاز به همراه داره برا انجام عمل و همچنین سفید کردن واژن
- لابیاپلاستی
سلام من آذر ماه پیش شما عمل لابیا انجام دادم و الان بعد از سه ماه جای بخیه ها مونده.انگار نخش همونقدر سفت و محکم سرجاشه..نرماله؟
- قاعدگی زود هنگام
سلام خسته نباشید من دوماه زود پریود میشم واینکه داخل رحمم یه چیزی مثل غده است میتونه به خاطر اون باشه اگه میشه راهنماییم کنین ممنونم
- لابیا پلاستی
میخواستم بدونم هزینه لابیا پلاستی چنده؟
- کانون اکو فریحاوی اینترنال در ساعت پنج
کانون اکو فری حاوی اینترنال اکو در ساعت پنج امبلیکال رویت شد یعنی چی
- وجود خون در مدفوع
سلام ببخشید من مدتی است که بعد از پریودی ترشحاتی همراه با مقدار بسیار کمی خون از ناحیه مقعد دارم ودارای ناراحتی معده نیز هستم واز قرص های مسکن زیاد مصرف میکنم آیا من به بیماری آندرو متروزیوس مبتلا هستم ودر آینده در زمینه بارداری برای من مشکل به وجود می آید؟
- خونریزی رحمی
سلام خانم دکتر. من 24 سالمه و بعداز نزدیکی با همسرم الان دو روزه دچار خونریزی شده ام. میخواسنم علت رو بدونم تشکر
- چوشیدن سینه
- درباره رحم
من ۶۱ سالم هست و فقط برای جماپ سونو انجام دادم که این جمله نکرانم کرده Endometrial thickness is 6mm and it's echogenicity represent secretory phase اکه ممکنه برام توضیح بدین که مشکلی هست یا نه. ممنون از وقتی که میگذارید
- سنوگرافی
سلام من چندروز پیش جواب سنوگرافیم رو براتون فرستادم گفتید که خوبه و ازمایش ادرار و کشت ادرار بدم. من یه سمت زیر شکمم التهاب داره. سنو که دادم بهم گفتن مشکلی نداری. یعنی احتمالش هست تو سنو معلوم نبوده باشه؟ باید پاپ اسمیر بدم؟ وقتی زور بدم یا رو پای راستم بمونم التهابش بیشتر مشخص میشه گاهی از روی پوست میخواره و مثل شکم که صدا میده گاهی صدا میده و با اینکه گتن مشکلی نیست اما من بازم خیالم راحت نمیشه.
- تنگ کردن واژن
سلام .خسته نباشی.۸ماه هسیت ک زایمان کردم.بطور طبیعی.الان احتیاج به تنگ کردن واژن دارم.میخواستم بدونم عمل جراحی بهتر هست یا لابیاپلاستی؟واینکه هزینش چقدر هست؟دربیمازستان انجام میشه یا مطب؟مرسی
- بارداری با وجود کیست درمویید تخمدان
سلام خسته نباشید .من کیست درمویید سه سانتی در تخمدان راست دارم سالی میشه ولی همچنان اندازه اش ثابت مونده .قصدم باردار شدن هست ولی میترسم .ایا میشود باردار بشم و موقع سزارین کیست را هم خارج کنن بارداری اولم هشت سال پیش بود و طبیعی .سنم هم ۳۰ هست .ممنون راهنمایی کنید
- پرولاکتین بالا
با سلام.خانمی چهل ساله هستم به علت خونریزی شدیدوطولانی آزمایش دادم که گفتن پرولاکتین بالا دارم ۷۸۰ وقرص کابرین تجویزکردن که هفته ای یک عدد بخورم.تا الان سه تا قرص خوردم.ولی بازم خونریزیم شدیده.وخوب نشدم.
- کیست تخمدان
سلام وقتتون بخیر . ۴۷ ساله هستم چند ماهی است پرید نامنظم دارم رفتم سونوگرافی داخلی نشون داده یه کیست با جدار نازک و محتویات اکوفری به دیامتر ۳۴/۲۸ در تخمدان راست و یه کیست حاوی سپتا نازک و لومن حاوی دبری به دیامتر ۵۱/۳۰ در تخمدان چپ رویت شده. آیا خطرناکه و نیاز به ارزیابی تومور مارکر و ام آر آی لگن هست؟
- با سلام و احترام. بنده در سونو هیسترو وجود یک فیبروم ساب سروزال پدانکوله به اندازه حدود۷ سانت و همچنین پولیپ به اندازه ۱۴ میلی متر و نیچ اسکار سزارین که بعد از اتساع کاویته ابعاد ان به ۱۶*۷ میلینتر افزایش یافته خواستم ره درمان رو بدونم . بنده ۴۴ سال دارم ومیخواستم باردار بشم
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- توده در سینه
سلام و عرض ادب ببخشید ۳۶ سالمه و در سونوگرافی نوشته یک ضایعه کیستیک به ابعاد ۷/۵در۵ در سینه چپ با حدود نامنظم و جدار ضخیم حاوی دبری اکوژن داخلی در ساعت ۶ پستان چپ و تعدادی لنف نود در هر دو پستان مشاهده شد. میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید.ممنون


