Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده اکوژن
سلام من ۵۵ روزه زایمان کردم ولی هنوز خونریزی دارم سونو انحام دادم تو سونو نوشته کانون اکوژن در پروگزیمال کاویته اندومتر به ابعاد ۲/۷و۳/۸mmرویت شد ایا این خطرناکه احتنا جراحی داره؟
- جراحی
سلام خانم دکتر روزتون خوش
من توده ای به اندازه 25 در 20 با ضخامت 10 سانت متر تو شکمم دادم که فیبروم تشخیص دادن
سمت چپ خیلی درد دارم اسکن و سونو رو انجام دادم و ازمایشات خون
دکتر خودم گفت باید جراحی بشی
اما من میخوام شما پرونده منو ببینید و نظرتون رو بفرمایید
نگرانم و استرس دارم واتس اپ مطب رو میتونید بزارید ندارم متاسفانه - سزارین
سلام بعداز19سال جای عمل سزارین من درد میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- تود
سلام بنده خانمم ناراحتی سینه داشتند گفتند سرطانه بد خیم است بعد از عمل وشیمی درمانی دکترش فرمودند داخل شکم یک توده بزرگ به اندازه ۲۴ سانتی متر باید عمل شود لطفا بفرماییند این توده بر اثر چیست که ایجاد شد از زحمات شما سپاسگزارم
- دردوسوزش جای بخیه بعداز۱۲سال
باعرض سلام خدمت خانم دکتر من ۱۲سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان به مدت یک هفته جای عمل بنده دارای سوزش ودرد داردچون آلرژی هم دارم موقع صبح که عطسه میزنم بشدت درد میگیردخواهشن یک راهنمای به من کنید متشکرم
- سرکلاژشکمی
سلام خسته نباشیدمن۱۵سال ازدواج کردم ۱۰سال نازایی داشتم بعداز۱۰سال خودبه خودباردارشدم بدون مصرف هیچ دارویی ۴تابارداری داشتم که منجربه سقط شدندآیامیتونم سرکلاژشکمی انجام بدم طول سرویکس من توی باردای زیر۲۰میشه
- درباره رحم
من ۶۱ سالم هست و فقط برای جماپ سونو انجام دادم که این جمله نکرانم کرده Endometrial thickness is 6mm and it's echogenicity represent secretory phase اکه ممکنه برام توضیح بدین که مشکلی هست یا نه. ممنون از وقتی که میگذارید
- فیستول
سلام خانم دکتر من چند ماه پیش زایمان زودرس داشتم طبیعی سرکلاژ دهانه رحم هم انجام دادم که جواب نداد وقتی که باد معده ازم خارج میشه از واژن هم همزمان خارج میشه امکان فیستول هست؟ البته موقعی که کنترلش کنم از واژن خارج نمیشه ولی وقتی بی اختیار باشه و بدون کنترل از واژن هم خارج میشه
- توده هایپواکو
سلام و عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شما.همسرمن خانمی 39ساله میباشد که با علایم قرمزی و گرمی پستان راست ازدو هفته قبل شروع شده و با انجام سونوگرافی و ماموگرافی تصویر توده هایپواکو به ابعاد/22×14و9,×7,5وهمچنین توده دیگه ای به ابعاد 13×11mmدیده شده است ایا خطرناک و بدخیم میباشد
- خونریزی بعد زایمان
سلام من ۴۵ روز که از زایمان طبیعی ام میگذره سه چهار روز بود که خونریزی ام قطع شده بود و فقط تراشح داشتم بازدوباره خونریزی دارم کمی زیاده و تکه ای هم میاد ایا طبیعی است این موضوع
- لابیاپلاستی
سلام دوهفته از عمل لابیاپلاستیم میگذره یه قسمتای سفیدی ایجاد شده، نشانه ی عفونته؟ خانم دکتر پماد تتراسایکلین نوشته بودن ولی من بهش حساسیت دارم چه پمادی میتونم استفاده کنم؟
- به نظرتون رحمم رو بردارم
سلام خسته نباشید مو ضخامت اندومتر داشتم ۴۹ سالمه کرتاژ تشخیصی انجام دادم مشکلی نبود امپول لوپرومر هفت ونیم استفاده کردم امپول استرادیول والرت استفاده کردم جستیران ۴۰استفاده کردم قرص ضد بارداری هم استفاده کردم ولی هنوزم خونریزی دارم الان یک ونیم سال هستش ممنون میشم جوابمو بدید چند دکترها رفتم بهم گفتن رحمتوبردار
- فتق ناف وزایمان
سلام من هشت ماه باردارم دچارفتق ناف شدم زایمان طبیعی باعث پیچ خوردگی روده هام نمیشه میتونم سزارین بشم
- راجب آمپول واریو پپتیل
سلام من برا کیست آندومتریوز دکترم آمپول دکاپپتیل تجویز کردن ولی دارو خانه گفتن واریو پپتیل بهتره. من. واریو پپتیل زدم آیا خوبه عوارض نداره
- پریودهای سنگین
سلام خانم دکتر من ۴۰ سالمه به خاطر پریودهای سنگین وسردرد کفتن آمپول ۳ماهه بزنم بعد زدن آمپول فقط یک بار یریود نشدم الان دوماهه خونریزیم قطع نشده هیچ قرص جلوگیری هم نمی تونم استفاده کنم تورو خدا راهنماییم کنید این خونریزی منو از پا در آورده سونو واژینال هم انجام دادم کفتن همه چی نرماله
- خونریزی از مقعد در زمان پریودی
سلام من دختری ۲۱ ساله هستم .الان برای بار دوم دیدم که در روز دوم پریودی از مقعد چند قطره خون آمد.میخواستم ببینم چه دلایلی میتونه داشته باشه ممنون
- پولیپ رحمی
سلام. خسته نباشید. سونو واژینال دادم گفتن پولیپ دارم. دکترم گفته باید عمل بشم. اگه عمل نشم خطرناکه یا مشکلی بوجور نمیاد؟ باتشکر.
- جراحی زیبایی واژن
هزینه ی جراحی ترمیم زیبای واژن چقدر من نیاز به جراحی دارم
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من حدود یک سال هست که ماستیت پستان دارم. با انتی بیوتیک و قرص پردینوزول تحت درمان هستم. گاهی دکتر داروهامو قطع میکنه ولی بعد از چند ماه دوباره چرکی میشه. گاهی هم دردهای خیلی شدید در ناحیه سینه دارم. خواستم بدونم علت درد چیست. چون یک بار طی چند روز درد شدید داشتم که بعد متوجه شدم سینه ام چرک کرده. ایا هربار که درد دارم دلیلش چرکی شدن سینه ام است؟ راهی برای اروم شدن دردم هست. و لطفا بگید این پروسه درمان تا چند سال ادامه داره. و ایا بهبودی کامل حاصل میشود:؟
- کیست تخمدان
سلام کیست اکو فری داشتم قبل سقط۶ ساعت بود بعد سقی ۴ سانت شد بعد دوماه استفاده از دارو قرص ال دی شده ۶ سانت دکتر میگه باید عمل کنم به نظرتون عمل کنم و اینکه عملش چطوریه لاپارسکوپیه یا. و اینکه بعد عمل کی میتونم باردارشم


