Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش
سلام آیا در آزمایش چکاب کامل پیش از بارداری که دادم نشون میده اگه باردارشده باشم تواین ماه چون من درحال اقدامم و امروز ۲۴سیکلم هستش. سپاس
- درد سینه شدید قبل از پریودی
با سلام وقتتون بخیر. من 22 سالم هست چن ماهی هست که سندرم پیش از قاعدگی شدیدی دارم مخصوصا درد سینه خیلی خیلی درد دارن و حیلی طولانی یعنی اینطور نیست که چن روز قبل از پریودی اتفاق بیوفته تقریبا میتونم بگم دو یا سه روز بعداز پریودی شرو میشه تا پریودی بعدی 😢 در واقع من کل ماه رو درگیرم و درد میکشم خاهش میکنم اگ میتونید کمکم کنید ک یکم این درد کمتر شه . پریودیمم منظمه فقط این درد سینه اذیتم میکنه. ممنون 💐
- پریود
سلام خانم دکتر من مجردم و ۲۱ سالمه من دوره های پریودم همیشه منظم بوده و هرماه ۲۹ ام پریود میشدم ولی ماه پیش ۲۵ ام شدم و این ماه هم امروز که ۱۲ امه دل درد و کمردرد دارم یعنی حس میکنم میخوام پریود بشم چرا اینجوری شدم؟ توی تیر ماه هم سونوگرافی رحم و تخمدان انجام دادم وهم همه ازمایشات هورمونی و خداروشکر همه چی نرمال بود ایا این موضوع خطرناکه خیلی نگرانم ممنون
- خونریزی بعد زایمان
۲۵ روز بعد از زایمان سزارین خونریزی شدید داشتم همراه لخته و الان خونریزی قطع شده ویه هماتوم سه سانتی در محل سزارین وجود دارد آیا احتمال دارد خونریزی دوباره اتفاق بیفتد؟هماتوم بعد چند وقت درمان میشود؟با تشکر
- خود ارضایی ، کیست
سلام خسته نباشید بنده ۱۴ سالمه و از ۱۱ سالگی خودارضایی میکنم تازه فهمیدم که یه کیست بزرگ دارم ایا خودارضایی برای بیماری که دارم مضره؟
- سلام من ۲۵سالمه و متاهلم و قصدم برای بارداری برای دو سه سال دیگس اما متوجه شدم ی کیست درتخمدان چپ ۴/۷سانتی و ی کیست ۱/۷سانتی در تخمدان راست دارم ک آندیمتریوزه دکتر ظهیری گفتن درمان ندارع و باید دراولین فرصت باردار شم میخواستم نظر شمارپ بدونم ک اگه درمان داره نوبت بگیرم
من همه چیم خوب بود توسونو فقد همین دوتا کیست اندومتریوز
- هیپراکو به همراه ذرات اکوژن در سینه
سلام و خسته نباشید سینه های من هر دو تا دارای فیبرو کیست های زیادیه که من هرسال با سونو چکشون می کنم ... چند ماهه دپیش من متوجه شدم که به توده نرم و گرد و دردناک روی دندم نزدیک بافت سینم دقیقا در موقعیت ساعت ده یا ۱۱ شدم البته تمام این مدت احساس می کنم که درد داشتم و علتش این توده بوده ولی این ماه اخیر درد روی دندم خیلیییییی تیز وو کشنده بود که وقتی رفتم سونو گفتن که توده نیست و بافتش از چربی ولی حاوی ورقه هاییی اسد که ذرات کلوژنی دارن. که در واقع از همین مدل بافت در قسمت های مختلف هر دو تا سینم هست ولی اندازشون کوچکتره اندازه این توده طول ۱۸ و ضخامت ۱۰ ممنون میشم راهنماییم کنید ایا این توده بدیه!؟ این دردش که به دندم میزنه دلیل بر خطرناک بودنشه!؟ ممنون🙏
- واژن
سلام من دچار زگیل تناسلی هستم و الان یک مدتی شده در قسمت لبه های بزرگ واژنم در قسمت خارجی یک برجستگی های ریز ، زیر پوستی و خب سفت حس میکنم اینا چیه و آیا خطرداره؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر وقت شمابخیر. مادرم۴۷ساله هستند،حدودیکسالی هست که یک هفته بعدازقاعدگی لکه بینی دارن تاسه روز یانهایتاچهارروز دکتررفتن سونوی رحمیشون خوب بود پاپ اسمیرشون خوب بودتوسونوی واژینال تعدادی فیبروم ریز دیده شدبه همراه پولیب ممکنه که بخاطرفیبروم لکه بینی داشته باشه الان همین لکه بینی پیدامی کنه قرص میترونیدازول میخوره قطع میشه یابی خیال میشه قطع میشه .دکتربراشون کورتاژم نوشته بودبخاطرکروناانجام ندادن.
- مصرف هم زمان ال دی و کلسیم
سلام خانم دکتر دکتر برای کمبود کلسیم قرص کلسیم-د رو برای 2 ماه هر شب 1 عدد تجویز تجویز کردن الان می خواستم بدونم با توجه به اینکه کلسیم رو باید 1.5 تا 2 ساعت بعد از شام بخورم و قرص ال دی هم شب می خورم ، مصرف هم زمان این رو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سرکلاژ بارداری
سلام خسته نباشید ا*** ر*** هستم هفته ۱۹ بار داریم هفته۱۳ سرکلاژ شدم داخل واژن تیر میکشد و درد میگیرد انگار چیزی داخلش باشه زیر شکمم هم کمی تیر میکشد میخواستم بدونم خطری داره من یک سقط ۲۱ هفته هم داشتم نفخ هم دارم آمپول فمولایف رو هم زدم لطفا راهنمایی کنید
- سقط جنین
سلام خسته نباشید،من 27 سالمه،دوتا بچه دارم،15برج باید پریود میشدم ولی نشدم،تست دادم باردار بودم.بعد یه هفته قرص سایتوتک مصرف کردم،هم زیرزبونی هم داخل واژن،بعد دوساعت که بلند شدم وطناب زدم 3تا قرص داخل واژن دراومد،خونریزی داشتم با چند تکه کوچیک لخته،رفتم سونو گفت هنوز یه ساک حاملگی هنوز مونده با جنین که ازهم پاشیده شده،حالا چیکار کنم که اون هم بیفته ،از همون موقع خونریزی دارم،ولی چیزی نیفتاده،داروگیاهی خوردم طناب هم زدم ولی فایده نداشته،بجز کورتاژ چه راه دیگه ای مونده،ممنون میشم جواب بدین،خیلی اوضام بده،بچه یک سال ونیم هم دارم
- پرولاکتین
باعرض سلام وخسته نباشید. من 33 سال سن دارم 2 ماه قبل برا بارداری به دکتر مراجعه کردم. آزمایشات قبل باداری رو انجام دادم. همه چیزم خوب بود. فقط پرولاکتینم بالا بود. 54 نانو در میلی لیتر. من داروی رفلاکس معده مصرف میکردم. یه مدت بعد ازمایش از سینه م شیر میومد. سینه هام خیلی درد میکرد. بعد داروی رفلاکس معده رو قطع کردم و نخوردم. و از اون به بعد دیگه نه سینه م درد گرفته و نه ازش شیر میاد. خواستم بپرسم آیا ممکنه چون داروهای رفلاکس و قطع کردم پرولاکتینم پایین اومده باشه؟پریودی هام منظم بوده همیشه. فقط این ماه که اقدام کردم برا بارداری الان 3 روز عقب افتاده. تست دادم باردار نبودم.آیا ممکنه به خاطر اینکه بعد 5 سال اقدام کردم برا بارداری پریودیم عقب بیافته؟ تمام علایم پریودی رو دارم فقط خونریزی ندارم. ممنون میشم اگه به سوالاتم جواب بدین.
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر عزیز من بچه اولم دختر هست میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم میخوام دومی پسر بشه داروهای باید مصرف کرد ؟ آیا روش مطمئنی برای اینکه حتما پسر بشه وجود داره ؟ هزینه این کار چقدر میشه ؟
- سلام ایابقای مانده ازجفت باابعاد28.40دفع میشود
- سقط جنین
سلاممن امروز رفتم تست بتا انجام دادم مثبت بودمن یه دختر۲ساله دارم من این بچه رو دیگه نمیخوام میتونم بیام سقط کنم و قیمتش چنده؟ ممنون
- تنگی واژن
منظورم ترمیم بکارت نیس خانم دکتر با این عمل دهانه واژن به حالت اولیه برمیگرده؟
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر خانم دکتر.برای لیزر زگیل تناسلی باید کجا مراجعه کنم؟ شما انجام میدید،هزینش چقدره؟
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم آیا داشتن تپش قلب در ماههای اول بارداری طبیعیه؟
- درد معده
سلام خانم دکترمن باردارم خودمم ده هفته هستم معدم خیلی درد داره میتونم قرص معده استفاده کنم


