سلام،نگران نباشید.منتظر جواب بمانید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت مکرر
با سلام .نزدیک ب ۲ سال هست ک عفونت مکرر دارم ک با خوردن دارو های قوی هم عفونتم رفع نمیشه با پریودی جدید دوباره عفونتم بر میگرده.الان داروی لاکتواژاستفاده میکنم.لطفا راهنمایی کنید ک علت عفونت مکررم چیه چکار باید بکنم
- سینه
سلام وقت بخیر علت بزرگ کوچیک بود سینه چیه؟ سینه سمت چپ از راست بزرگتر هست؟ باید بخاطر این ب دکتر مراجعه کنم؟ متاهلم و یک زایمان داشتم
- رنگ کردن مو در ماه اول اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر آیا رنگ کردن مو قبل از تخمک گذاری ضرری داره روز ۱۲ سیکلم هست و سیکلم ۲۹روزس ... تا چه روزی زمان دارم برای رنگ کردن یا منصرف شوم ؟؟ ممنون میشم پاسخ بفرمایین
- فلوکلونازول۱۰۰
سلام من دوقلو باردارم وهفته ۲۳ هستم دکترم برای عفونتم قرص فلوکلونازول۱۰۰ هفته ای یک عدد واسم تجویز کرده ایا خطرناکه خوردنش؟
- سلام وقت بخیر من ۶۴ روز هس ک سزارین شدم بعد ۴۰ روز ک خون ریزی قطع نشد دکتر داروی دزوسپتیو دادن الان دوتا از قرص ها مونده و من پریود شدم دلیلش چی میتونه باشه ؟ از امپول لاغری اسپارتینا میتونه باشه من دو هفته اس ک تزریق کردم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز مصرف شربت دیفن هیدرامین در بارداری مضر است؟ممنون
- بارداری
باسلام من پنج ماهه کیسه ابم پاره شدجواب ازمایش وسونوخوب بودنمیدانم چرااینطوری شددکتررفتم گفت سه ماه دیگه میتونی باردارشی عفونت هم نداشتم کی باردارشم خوبه چی کارکنم که این اتفاق دوباره نیفته
- جراحی زیبایی واژن
سلام عمل تنگ کردن واژن با نخ هم انجام میدن ؟
- بارداری
سلام میخاستمبدونم علایم بارداری پوچ و خارج رحمی چیه؟
- سوال
عرض سلام ووقت بخیر من ۴۶ساله هستم سه تافیبروم درداخل رحمم هست که قراربودکورتاژانجام بدم ولی بدلیل شرایط کرونا به تعویق افتاده الان هشتم این ماه عادت شدم به مدت هفت روزوازروزهیجدهم تاحالا لکه بینی بادردزیرشکم دارم بنظرتون بدلیل فیبرومه یامشکل دیگه ای هست ممنون ازشماخانم دکترعزیز🌹
- سلام خسته نباشید من هفته14بارداری عددIT=2/2mm هست عدد نرمال ITچند است؟
- سلام وقت بخیر برای مشکل آدنومیوز دکتر برای من آمپول دیفرلین ۱۱.۲۵ سه ماهه تجویز کرده آمپول ایرانی و فرانسوی در داروخانه موجوده ولی قیمت آمپول فرانسوی خیلی بالاست حدود ۴ میلیون آمپول ایرانی رو اگر بزنم خوبه یا نه ؟؟
- سلام همسرم آزمایش اسپرم انجام داده و توش گذارش شده ۲میلیون اسپرم بعد رفت پیش متخصص ارولوژیست گفتن واریسم داره باید عمل کنه تو سوال قبلی از شما پرسیدم شما گفتین عمل تعسیر نداره باید چی کار کنه میشه رونمایی کنید لطفا رایی هست برای بچه دارشدنش امیدی هست
- بارداری
سلا خسته نباشید من ۷ ماه که قرص تیرویید و متفورمین استفاده میکنم و ۶ ماه هم هست که اقدام به بارداری کردم پریودام بین ۳۳ تا ۴۰ روز نامنظم اما بهمن ماه سر ۳۳ روز پریود شدم اما مثل قبل نبود یه روز لکه بینی داشتم و دوروز هم خونریزی و بعد کاملا قطع شد و ۲۰ روز بعد مجدد دوروز لکه بینی داشتم و دوروز هم خونریزی خیلی خیلی خفیف و بعدش بیبی چک گذاشتم و منفی بود اما تا الان هنوز پریود نشدم ممکنه زود از بیبی چک استفاده کرده باشم و باردار باشم دوباره کی از بیبی چک استفاده کنم
- چسبندگیرحم
ایاچسبندگی.رحمباداروبرطرفمیشهیاخیر
- واژن کودک
سلام دخترم دو سال و هشت داره چند روری متوجه گوشت اضافی در واژن او شدم که از سوراخ واژن هنگام تمیز کردن او با دستمال مرطوب بیرون آمده خیلی نگرانم مشکل خاصی هست؟ممنون میشم پاسخ بدین
- کیست در سر جنین
سلام من درسونو گرافی 18
- حاملگی
سلام 15 شهریور رابطه داشتم ولی 3 مهر{تیره بود} و 8 ابان {رنگش طبیعی وشدتش زیاد}عادت شدم اما تو اذر نشدم ممکنه باردار باشم
- کیست اکو باندازه ۳/۵ با دارو حل میشه یا باید عمل شه
- امپول بتامتازون دوقلویی
سلام من درهفته19 هفته بارداری شکم دوم دوقلویی دوپسر همه چیم خوبه دوکیسه جدا دوجفت جدا موقعیت جفت ها خوب طول سرویکس35دکترم بهم دونوبت امپول بتامتازون داده...ولی من نزدم..خیلی زود نداده؟؟؟


