سلام،استراحت داشته باشید.داروها رااستفاده دهید.نگران نباشید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش ادراری
سلام خسته نباشید. من سوزش ادراریهای دردناک ومکرر دارم. چندین بار آزمایش دادم اما عفونت نداشتم. سونوگرافی هم دادم اوایل کیست داشتم اما کمکم کیست برطرف شد. اما سوزش ادراری همچنان دردناک وادامه داره. من چه مشکلی دارم؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- آمپول ریه
سلام دکترمن هفته ۳۵ هستم کمی دردداشتم دکتربرام آمپول ریه زده میخواستم ببینم مشکلی نداره ؟تاچندوقت بعدازآمپول ری زایمان اتفاق میفته ؟ ممنون ازشما
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید در حال اقدام هستم دکتر گفت از سینه هام شیر میاد قرص کابرلین بهم داد چهارتا هفته یی یه دونه الان هفته چهارم پریودی هستم اقدامم کردم یه موقع حامله باشم ضرر نداره بخورم قرصو؟
- مصرف قرص آهن
سلام خانوم دکتر من هفته پنجم باردآری هستم مصرف قرص فروفورت دئودنال و پریناتال مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟
- اسپرم
ایا شیاف فیتوواژکس بر روی اسپرم تاثیر دارد
- حاملکی خارج رحم
سلام ببخشید من در 19اردیبهشت پریودیم یکه روز بیشتر طول نکشید من دو هفته قبلش قرص اورژانسی خوردم البته توی اسفند پارسال سقط با قرص داشتم تست بارداری هم چند بار انجام دادم منفی بوده میخواستم بدونم ایا اگه کسی حاملگی خارج رحم داشته باشه تست حاملگی نشان میده که حامله هس یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سیرکولار
باسلام توی سونوگرافی بارداری من نوشته بافت ترفوبلاستیک نمای سیرکولار دارد.میخاستم بپرسم خطرناکه؟ لازم به ذکره که من داخل هفته نهم هستم و همه چیزای دیگه طبیعی بود.
- منقصدبارداریداشتمولیالانپریودشدمسهروزهفقطلکهقهوهایدارمولیخونندارمچرا
- بارداری
سلام در هفتا پانزده بارداری هستم و احساس میکنم مقداری از تورم سینه هام کم شده با فشار به سینه هام احساس درد دارم اما نگرانم ، اابته از اول بارداری آنچنان دردی نداشتن اما فک میکنم سنگین تر بودن . آیا نگران کننده است ؟؟؟
- سوال عمومی
سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم از پشت و جلوگیری نداشتیم ترسیدم وقتی آبش رو پشتم خالی کرد آیا داخل رحمم شده یا ن من باکره هستم از اون لحاظ ترسیدم و ۱ ساعت بعدش یک قرص زد بارداری و ۲۴ ساعت بعدش یک قرص اورژانسی ۱نیم خوردم و روز سوم ۴ عدد قرص زد بارداری خوردم و بعد ۱۲ ساعت بعد دوباره ۴ تا دیگه قرص زد بارداری خوردم ۵ ساعت بعدش حالت تهوع و استفراغ داشتم و بعد ۱۰ دیقه ۴ تا دیگه قرص ضد بارداری خوردم ک ۵ دیقه بعدش همون حالت تهوع رو گرفتم و باز استفراغ کردم با شکم خالی بعدش رفتم صبحونه خوردم ولی هنوز حالت تهوع رو دارم و موندم ۴ تا دیگه قرص زد بارداری بخورم یا ن ممکنه چون استفراغ کردم حامله باشم ؟
- Hpv
سلام من تست پاپ اسمیر دادم و اچ پی وی ۱۶ داشتم به گفتهی شما دو ماه قرص پاور فیت رو مصرف کردم و باید دوباره مراجعه میکردم بهتون با توجه به وضعیت فعلی کرونا اگر مطب حضور نداشته باشید من باید چه کاری انجام بدم ؟
- عفونت
سلام وقت بخیر دوماه پیش بخاطر سقط کورتاژ و هیستروسکوپی انجام دادم. یک هفته بعد از هیستروسکوپی هنگامی که به سمت چپ میخوابم یا از سینه سمت چپم به بچه شیر میدم یا حتی با لمس نوک سینه چپ احساس میکنم سمت چپ واژنم (از مقعد تا وآژن) تیر میکشه وحالت گز گز. دکتر هم معاینه کرد یک ماه پیش گفت رحمت مشکلی نداره .ولی هنوز هم این گرفتگی هست و ترشحات واژنم هم کم شده.تو آینه که نگاه کردم زیر لابیای مینور درست پشت واژن از بیرون ، لابیای مینور که کمی کشیدم پشتش قرمز بود و کمی سوزش داره.علت چی میتونه باشه؟ در آخرین سونو یک کیست فانکشنال در سمت چپ داشتم ممنونم
- سنو گرافی رحم
سلام خسته نباشید اگه میشه جواب سنو گرافی رو به من بدید چون هرجا میرم میگن مشکلی وجود نداره مخوام مطمن بشم تخمدان راست به حجم 18ccو تخمدان چپ به حجم ۲۰ccسایز بزرگ تر ازطبیعی دارد در هر تخمدان ۱۵-۱۰عددفولیکول محیطی با سایز های کمتر از ۱۰mmدید شده استروما نسبتاپرو میننت است تخمدان ها نمای مورفو لو ژیک بوردر لاین PcOرا دارند مطابقت با یافته های بالینی و ازمایشگاهی جهت تائید یا رد تشخیص سندروم pCOتوصیه میشود لطفان جواب بدین در احتمال این که باردار بشم وجود داره
- پستان
با سلام و خسته نباشید من چند ماه پیش سونو دادم که کیست داشتم خیلی وقتم هست سینه چپم که چندتا کیست ریز داشت هاله سینم خیلی خیلی کم مگه خیلی دقت کنی پوست پوست میشه البته بادفت زیاد مشخصه خیلی کمه به نظر شما خطرناکه؟ ممنون میشم جواب کامل بدین چون من واقعا شهرمون تووضعیت خیلیقرمط کروناس نمیشه دکتر برم با تشکر
- سرکلاژ دوبل؟
ایا سرکلاژ دوبل همون شیرودکار هست ؟ و محکمتر از مک دونالده ؟
- زنان
با سلام من خونریزی منظم داشتم،بعداز به تاخیر افتادن بمدت دو هفته لکه بینی داشتم وبعد ازآن یکهفته که لکه بینی نداشتم.خونریزی با درد در شکم کمر شروع شد.الان سه روز است.به دکتر مراجعه و دکتر سو نو گرافی نوشته بود در تصویر کاندی اکوژن به اندازه 4 در 3.2 در اندومتر رحم مشاهده میشود.دلیل آن چیست .ایا باید عمل کنم با دارو درمان نمیشود؟تشکر
- پریودنامنظم
سلام دکترم خانمی ۳۳ساله هستم وبچه۱۷ماهه شیرمیدم هربارکه پریودمیشدم۳یا۴روزعقب مینداختم همسرم یکساله که فوت شدن الان این ماه تقریبا۸روزه که عقب انداختم وپاهام داغ میشن ونمیدونم چراپریودنمیشم کشورها ندارم که بگم تحملم ممنون میشم کمکم کنیداجرتون باخدا
- تاثیر مصرف پردنیزولون5
سلام بنده 26سالم به دلیل بیماری لوپوس پردنیزولون 5 مصرف میکنم چند ماهی ماهی دوبار پریود میشم آیا ادامه بدم برام نازایی نمیاره
- پاره شدن پرینه.توروخدا پاسخ بدید
سلام وقت بخیر. زیر سوراخ واژن یه پوستش یکم باز شده بخاطر جسم تیز و فکر کنم سوراخ شده. وقتی میرم سرویس اب میره داخل و ضربان قلبم پایین میاد و بدنم از داخل مثل ویبره میلرزه. ایا خطرناک؟ معاینه شدم دکتر ندید گفت چیزیش نیست! حتی وقتی زخم شد خون اومد و حتی خودم میبینم یا دست میزنم و وقتی فشار بدم کاملا مشخصه که پاره شده و پوستش مثل سوراخ واژن لبه هاش باز شده.. ایا این پایین اومدن ضربان قلب و لرزش بخاطر رفتن اب داخل بدن؟
- لوپرومر 7.5
سلام من مشکل فیبروم رحمی دارم ودکتر برای کوچک شدن فیبروم یه امپول لوپرومر 7.5تجویز کرد چه مدت بعد ازاین امپول میتونم عمل فیبروم انجام بدم


