Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی
سلام خانم دکتر من این ماه دوبارپریود شدم حدود هفت روز پریود شدم و یک هفته پاک بودم ومجدد یک هفته خونریزی داشتم سوالم اینه اول سیکل من از خونریزی اول حساب میشه یا دوم ؟
- قاعدگی
بنده هرماه سیکلم روز اول صبح تاشب لکه بینی و روزبعدبه خونریزی میوفتم آیا قاعدگی ازهمون لکه بیناییامحسوب میشه یا از خونریزی
- زایمان طبیعی بعدسزارین
- نتیجه سونوگرافی من چیست
خانم دکتر رفتم سونوگرافی وازینال انجام دادم توی برگه نوشته توده اکوزن بیضی در دیوار خلفی مجاودت کاویته به ابعادmm12×6 مشهود است واندومتر بانمای سه خطوفاقد ضایعه رویت شدوچند میوم پراکنده خانم دکتر الان یک سال دوماه عمل هیستروسکوپی کردم وسه ماه دوفاستون خوردم میشه برام جواب سونوگدافی بدید یغنی چه وایا دارو بخورم خوب میشه یا باید دوباره عمل کنم
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
- درد مقعد
باسلام من دوشیزه 30ساله هستم که به بواسیر مبتلا هستم مثل نماد ساعت6و 12 و همچنین گاهی دچار بریدگی میشه یا همون شقاق الان نزدیک پریودمه و برای اولین بار در ناحیه رمتوم احساس درد میکنم مخصوصا موقع جمع کردن مقعد یا زمانی که در توالت نشستم ایا علت خاصی است؟
- تنبلی تخمدان
سلام میخواستم بدونم با توجه به اینکه سابقه سرطان سینه در بستگانم بوده برام قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردین مشکلی پیش نمیاد؟ چون من سالهاست قرصای مختلف میخورم همش نگران این موضوعم :(
- خارش واژن
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من یه دختر ۲۰ ساله دارم دخترم خارش واژن گرفته موقع خارش لبه های واژن کمی خون ریزی داشته خواستم ببینم این خون ریزی پوست بدنش بوده ؟ یا خون ریزی پرده بکارت ؟ البته هیچ چیزی رو تا به حال وارد واژن نکرده فقط موقع خارش کمی فشار به محل واژن شاید اتفاق افتاده خواستم ببینم این خون خون پرده بکارت بوده یا خون پوست اطراف لبه های واژن ؟؟ ممنون خانم دکتر عزیز♡
- آمپول لوپرومر
سلام دخترم ۱۱سالشه قدش ۱۳۷دخترش آمپول لوپرومر۳/۷۵ نوشته براش سه عدد بعد اتمام آمپول چقدر طول میکشه پریود بشه؟؟؟؟
- پاسخ به سونوگرافی
سلام ۵۰ سال ، ۳ فرزند، دو ماه سه روز لکه ببنی ، سه روز خونریزی شدید ،سه روز لکه بینی وباز یک هفته بعد همین چرخه با وجود خوردن دوفاستون فقط میزان خونریزی کم شد ؟چکار کنم؟
- جوش
سلام من یه جوش روی زانوم و دوتا روی ساق پام در اوردم جوشها قرمزه و دردناک جوشی که روی زانوم بود بعد ازچند روز سرش چرک داشت و اخرش خوب شد ولی جوشهای روی ساق پام همچنان قرمزن و دردناک ممنون میشم راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام... من رفتم برای معاینه بکارتم.... گفتش سالمه فقط ساییدگی داره که اونم به خاطره عفونت زیاده..... واقعا عفونت باعث ساییدگی و یا ازدست دادن پردم میشه؟
- بارداری وترک شکم
سلام خانوم دکترعزیزمن ازبیماراتون هستم ودرماه دوم بارداری ام.میخواستم ازتون سوال کنم برای جلوگیری ازترک شکموپاهام باید ازچه مارک کرمی استفاده کنم که موثرباشه وبایدازماه چندم استفاده کنم میشه لطفا اسم کرم روبفرماییدکه تهیه کنم تشکر
- نازایی
ایا کسی که اسیب نخاعی دیده می تواند باای یوای یا ای وی اف بچه دارشود؟هزینه هرکدام چقدر می شود؟
- درمورد توده هایپو اکودر۳و۹میلیمتردرسینه سمت چپ درنواحی اکوزن درساعت۱۲ درمیدزون چیست
۳۵ سالم بدون سابقه درسرطان سینه در خانواده یه توده به ابعاد ۳و۹ میلیمتر درنواحی اکوزن درساعت ۱۲در میاد زون دیده شده چیست کمکم میکنید
- نازایی
سلام من 27سالمه شش ساله ازدواج کردم باردارنمیشدم تا اینکه بعداز شش سال بدون دارو باردار شدم ولی متاسفانه چون همیشه پریودهام نامنظم بود داروی گیاهی مصرف کردم بچم دوهفته نهم سقط شد.ازبعد سقط هردو ماه ونیم یکبار پریود میشم اون با خونریزی کم میخواستم اگه لطف کنید راهنمایی کنید نمیدونم باید چیکار کنم.همه آزمایشات بعد سقط هم انجام دادم گفتن مشکلی نداری
- آبا بعدازعمل هبستروسکوپی پولیپ عودمیکنه؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیرباشه ،من تقریبا دسال پیش باعمل هیستروسکوپی دوتا پولیپ داشتم جراحی کردم،وخداروشکرخوش خیم بودن،دوباره سونو واژینال دادم میگن رشدکرده یکی به ابعاد۷*۱۰میلیمترویکی دیگه به ابعاد۱۰*۱۲میلیمتردراندومترفوندال رویت شد،ممنون میشم منوازنگرانی دربیارین
- یائسگی مصنوعی زودتر از موعد به دلیل فیبروم
سلام بنده 50ساله هستم 5مرتبه آمپول برای یائسه شدن زدم ولی از 28اسفند به مدت 2ماه نزدم و2بار پریود شدم آیا میتونم دیگه آمپول ها رو نزنم چون ریزش موی شدید گرفتم .آیا عوارضی ندارد که بعد از 5ماه زدن دیگه نزدم؟باتشکر از پاسخگویی شما خانم دکتر
- باسلام من قرص الدی مصرف میکنم الان ۴ساله بعد پریودهم گاهی فقط ۲روز انتها میشم ولی الان بعد از ۷روز ماهانه نشدم ببخشید با انگشت داخل واژن نگاه کردم یه کم خون امد چیکار کنم ایا روزه گرفتن میتونه باعث بینظمی بشه یا شکل قرص ممنون میشم که جواب بدین دارم از استرس دق میکنم
- دو روز قبل پریود رابطه از پشت داشتم این ماه پریود نشدم .تنبلی تخمدان هم دارم میخواستم ببینم مشکل من چیه


