Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی با آزمایش بتا مثبت
آزمایش بتا اول ۱۳۹۸ بود خونریزی داشتم سونو و سونو دیژیتال انجام دادم هیچ بارداری داخل و خارج رحم نبود باری بعد ۵۷۰ شد اما بعدی ۶۲۰ و بعدی ۸۵۰ شده من الان نمیدونم سقط هست یا چیز دیگه ای باید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- کلیتوریس
ببخشید وقتتون میگیرم میگید باید برم دکتر واسه معاینه . این جزئیاتی ک گفتم اصلا درد یا چیز دیگه ای ندارم ؟ یعنی طوری شده ؟ خودم حس میکنم زشت شده یا ک نمیدونم شاید اشتباه میکنم ببخشید ایا پزشکی میشناسید ک مورد اطمینان باشه یا ک خودتون 🙈 بتونم با ی عکس کوچیک بهم بگن ؟؟
- قرص کلومیپرامین
من امروز پیش دکتر زنان بودم برای قبل از بارداری ایشون برام قرص کلو میپرامین تجویز کرد که در زمان پریودی هم خودم وهم شوهرم مصرف کنیم.ولی الان زدم اینترنت نوشته این مال افسردگیه نگران شدم میشه راهنمایی کنین.البته من یه دختر 8ساله دارم که مشکل قلبی داره ویه سقط پوچ هم داشتم اینارو به دکتر گفتم
- سلام خانم دکتر عزیز،من خونریزی غیر طبیعی دارم.پیش دکتری در گلسار رفتم معاینه کردن گفتن زخم دهانه ی رحم داری ،بمن لاکتوفم و لاکتواژ دادن استفاده کردم،دوماه منظم پریود شدم.رفتم پیش اون دکتر گفت زخمت خوب شده ولی الان که باز میگی خونریزی داری برات ۱۰۰عدد مدروکسی پروژسترون مینویسم که کلا منظم بشه.راهنمایی کنید دکتر عزیز
- بارداری
سلام ..هفته شش بارداری تموم شده رفتم سونو بهم گفته همه چیش خوبه قلبش کوچیکه آیا این موضوع نگران کننده و مشکل جدی هست ؟؟؟؟
- علت خونریزی در حین مصرف سیپروترون
سلام .هفت عدد از قرصم مونده تموم بشه .حین نزدیکی خون دارم .و طوری نیست که لباسم کثیف بشه .فقط بانزدیکی متوجه خون میشم
- نازایی
سلام من 4روزازپریودم گذشته 2روزه آمپول پرژسترون تزریق کردم امروزبی بی چک زدم مثبت شدامکان داره کاذب باشه بخاطرآمپول
- فولیکول
من روز 12پریودی رفتم سونو دادم گفتن فولیکولم 14هست گفتم ببینم تا روز چهارده پریودی چقدر رشد, میکنه که احتمال بارداری, داشته باشم؟؟ اصلا این ماه شانس بارداری دارم
- درد بخیه سزارین بعد از یکسال
سلام از آخرین سزارینم حدودا یک سال و نیم میگذره امروز در محل بخیه هام احساس درد دارم کار سنگین هم نکردم آیا طبیعیه؟
- سقط
درد زمان سقط چ کار باید بکنیم من میخوام بچه ام رو سقط کنم چکار بایدد کنم
- ضایعه اوژن در کبد چیست
- شیر اومدن از سینه
سلام خسته نباشید.من دو سال پیش زایمان کردم.و یکساله شیر نمیدم ب بچم.و شیرمم خیلی کم بودس.ابقه کیست سینه هم دارم.چهار ماه پیش یونو سینه دادم به خاطر درد سینم،گفتن کیسته که اصلا امکان خطرناک شدنش نیس.الان یهو حس کردم لباسم از سمت چپ خیس شد.هردوتا سینمو فشار داد ی مایع سفید کرنی مث شیر ازش خارج شد.طبیعیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی کرد باشی حتما باید واسی سقط باز بشه تا جنین بتونه سقط یا حتما باید باز بشه تا سقط اتفاق بیفته
- اقدام به بارداری
خانوم دکتر من عکس رنگی گرفتم مشکل نداشتم ازنظرتخمدانم مشکلی ندارم بهم گفتن باید زمان یدی خواستم بپرسم با مراجعه ب شما میتونم ب زودی باردار بشم؟
- لکه بینی و پریودی
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 30 ساله ام هست یک دختر 4 ساله دارم. پریودی من اینطوریه که 5 روز اینا لکه بینی دارم یا کمتر یا بیشتر . بعدش خونریزی پریودیم شروع میشه و روند طبیعی خودش رو طی میکنه. مجموعا خیلی طولانی میشه بخاطر لکه بینی های زیادی که قبل خونریزی دارم. این لکه بینی ها اول یکی روز اینا بود سونو و چکاپ هم انجام دادم مشکلی هیچی نداشتم. پیشگیری هم طبیعی هست. به نظر شما چکار کنم ممنونم از راهنمایی شما
- مهم خیلییییی
سلام من بچه ۹ ماهه شیر میدم بعد ۹ ماه دومین بار چند روز پیش پریود شدم ک دو روز بیشتر نبود و کم بود و الان بعد سه روز سوزش ادرار و تکرار ادرار و اخر ادرارم چکه های هون کمرنگ دارم توروخدا کمک کنبد مشکلم چی؟؟؟ کرم داخل واژینال بزنم خوبع؟؟؟
- خونریزی اوایل بارداری به دلیل قطع مصرف استرادیول
آیا با قطع ناگهانی استرادیول در هفته پنجم باعث خونریزی کم می شود
- پریود
سلام خانم دکتر من ۱۷ سالمه و ازدواج نکردم و من کیست تخمدان داشتم که با قرص در عرض یک ماه رفع شد من قبل از کیست تخمدان قاعدگی منظم داشتم و ۷ روز طول میکشید ولی خب دو روز آخر فقط لکه بینی داشتم و همچین بعد از درمان کیست مجدد قاعدگیم منظم شد و فقط یک یا دو روز با ماه قبل شاید تفاوت داشته باشه ولی خب الان من بعد از ۳ روز قبل از اتمام پریودی لکه بینی دارم و این طبیعی هست یا نه و روز های آخر دیگه من حتی اگه بینی هم ندارم
- لکه بینی
با سلام.تنبلی تخمدان دارم و زیرنظردکتر حدود دوسال هست داروهای سیپروپترون کامپاند واسپیرونولاکتون ۵۰ استفاده میکنم.تقریبا دوماه هست باتوجه به ریزش مو دکتر اسپیرونولاکتون رو به ۱۰۰ تغییر دادو بعدازون قبل پریود هام یکم اول لکه بینی داشتم و بعدچند روز پریود میشم.(یعنی دراین دوماه که بعداز تغییر دوز دارو بوده)حالا از بسته ی سیپروپترونم حدودا ۸ تا قرص مونده ولی من دچار لکه بینی شدم.تابه حال چنین تجربه ای نداشتم.متاسفانه بخاطر شرایط کرونای شهرمون نمیتونم برم ازمایش بدم چون یه بیمارستان هست و پرازمریض کرونایی.میشه راهنماییم کنید که این لکه بینی نگران کننده هست یاخیر؟مقدارش هم اینطور هست که لباس زیرم رو کثیف میکنه ولی نیاز به تعویض در طول روز دیگه نیست وقتی صبح لباس زیرم رو عوض میکنم تا شب مایع نسبتا غلیظی میاد روی لباس زیرم که مثل ترشحاتم هست ولی رنگ تقریبا سیاه و قهوه ای تیره.نه خیلی کمه نه در حد پریود.در حدی هست که نیاز به نوار بهداشتی نداشتم تو این دو روز که لکه بینی دارم.ایا میتونه از بیماری بدی باشه جز تنبلی تخمدانم؟ویا بارداری با وجود خوردن سیپروپترون؟و اینکه مصرف قرصم رو چجوری ادامه بدم؟


