Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت و بارداری
سلام دکتر زنان به من گفت پردم از نوع حلقوی هست و در سایت هم خوندنم که از طریق پیشاب هم احتمال بارداری وجود داره میخواستم ببینم این احتمال در نوع پرده حلقوی بیشتر میشه؟ اگر مرد به ارگاسم نرسه و منی خارج نشه، مایع شفاف خارج شده به هنگام ملاعبه باز ممکن است حاوی اسپرم باشد ؟
- AMH پائین به دلیل جراحی اندومتریوز
آیا با AMH ۰/۰۲ امکان بارداری به روش IVF از نظر شما امکان پذیر هست؟
- شب ادراری
سلام خانم دکتر.من مدتز هست که مشکل شب ادراری دارم و شرایط این رو ندارم که حضوری پیش متخصص برم
- جواب سنوگرافی..؟
Uterus is 80×50 mm in size,with normal myometrial echogenicity. No space occupying lesion is seen. Endometrial thickness is 6 mm. RT _ ovary size 38×17 mm LT_ vary size 38×21 mm with multiple small size follicle subcapsulary and stromal echogenicity . No free fluid is seen in posterior cul_de_sac CON: PCO morphology
- تاثیر جنسیت درقرص کلومیید
- سزارین
سلام من الان ۳۵ هفته باردارم.میخواستم دکترمو عوض کنم و پیش خانم دکتر سزارین بشم.بچه دومم هست.اولی رو سزارین شدم.میخوام بدونم الان خانم دکتر قبول میکنن که تو بیمارستان گلسار عملم کنن؟
- قاعدگی
سلام خانم دکتر شیاف پروژسترون خونریزی شدید قاعدگی رو کم میکنه؟ من از ترانگزامیک و مفنامیک استفاده کردم فایده نداره شما پیشنهاد قرص های ضد بارداری رو دادید ولی به شدت معده درد میگیرم.میتونم شیاف پروژسترون استفاده کنم؟
- سلام یک ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم بقایای بارداری داشتم الان دوباره دچار خونریزی شدم میشه راهنماییم کنید
سلام یک ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم بقایای بارداری داشتم الان دوباره دچار خونریزی شدم میشه راهنماییم کنید
- بارداری
من این ماه از روز سوم قایدگی قرص لتروزول خوردم وروز ۵و۷ امپول سینال اف زدم فولیکول های خوبیم داشتم وامپول ازاد سازبم زدم ولی حامله نشدم به کمی کیست ریز دارم بنظرتون مشکل چیه چرا بازم حامله نشدم؟
- درد مقعدی درپریودی
ببخشید گفتین درد پیشرونده لازم به ازمایش و سونو هست خب چه ازمایش و سونویی؟؟؟
- سلام ببخشید قرص کو تریموکسازول در ماه هفتم اشکال دارد
- تغذیه وباروری
سلام آیا غذاهای طبع سرد و ترشی باعث نازایی میشه؟
- زنی پنجاه ساله هستم تقریبا یک چند هفته ای است که مثل زن جوان سکس را دوست دارم و خیلی به طرف همسرم میرم در حالی که قبل اینگونه نبوده مشکلی دارم
- مخفی
سلام دختری ۲۰ساله هستم در قسمت واژن احساس درد می کنم نشانه عفونته ؟ چه دارویی مصرف کنم؟
- ازمایش بارداری
سلام.و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من. بیست و یک سالمه متاهلم همیشه پریودای منظمی داشتم تقریبا از اولین روز پریودیم تا پریود بعدیم سی و سه یا سی و دو روز فاصلس این ماه بدون جلوگیری چندین بار رابطه بدون جلوگیری داشتم و حتی چند تا در روزای برنامه ریزی شده تخمک گذاریم بوده از هفته قبل دچار بی حالی لرزش تو بدن سرگیجه و سیاهی رفتن چشم و از همه مهمتر اینکه نسبت به همه غذاها حالت تهوع دارم یعنی بسته به نوع تندی بوشون اوق میزنم یا فقط احساس تهوع دارم فقط دلم میوه و چیز شیرین میخواد احساس میکنم ب طعم ها حساسم امروز بعد البته الانم خیلی کم اشتها شدم و خیلی چیزا نمیتونم بخورم و مثل قبل نسبت ب غذاها طمع و بوشون حساسم اما حالم بهم نمیخوره فقط احساس تهوع دارم بیست و سه فروردین آخرین واکسن گاردسیلم و زدم و الانم قرص اسلیمینگ مصرف میکنم اما خب قبلا میخوردم این حالتا نداشتم و چند ماهی هست ک با توجه ب تست پاپ اسمیلر سونو داخلی و خارجی و مصرف دارو هیچ گونه عفونت و کیستی ندارم اما جواب ازمایش بارداری و تست خانگی همش منفیه ایا ربطی به داروهام داره؟ بنظرتون میتونه ازمایشم اشتباه باشه یا زود ازمایش داده باشم هنوز پریود نشدم و از خونم مربوط به سی اردیبهشته
- آی وی اف
سلام من از روز دوم پریودی ۲۴ درجه سینال اف وhmgتزریق میکردم روز ۷ پریودی به جای۲۴ درجه سینال اف ۱۲ درجه وارد کردم وتا روز بعد متوجه نشدم
- ضخامت رحم
سلام وقت بخیر .۴۲ سالمه و ضخامت رحمم ۲۲ هست .تو مطب نمونه ررداری کردن و موردی نداشت و قرص مجسترول ۴۰ روزی یکی ۱۰۰ عدد دادن. ۲۳ تاشو خوردن لکه و خونریزی قطره ای شرول شد و بعد از ۶۶ روز ادامه داشت .یه دکتر دیگه گفتن بقیه قرصها رو ۴۳ تا روروزی دوتا بخور بعد سونو بده .منم بعد از سه روز کا شبی دوتا خوردم لخته کوچیک دفع میکنم و خونریزین بیشتر شده و زیر دلم و کمرم درده . آیا قرصها رو شبی ۲ تا ادامه بدم بعد برم سونو یا قرصها رو قطع کنم و برم سونو؟؟
- پسر
سلام من پارسال سقط داشتم، میخام بازبزارم باردارشم و میخام دیگه سقط نشه، چیکارکنم؟ رژیمی براپسرزایی دارید شما؟؟؟
- متخصص زنان
سلام من 4سال ازدواج كردم وهنوز باردارنشدم واز صورتم زياد مو مردانه مي ياد بيرون مي خواستم ببينم دليلش چيست وچه دارويي بايد مصرف شود كه اين موهاي زائد از بين برود
- ماه اول بارداری وسوزش زیر دل وکشانه های ران
سلام ،علت اگر عفونت باشد مجاز به مصرف چه آنتی بیوتیکی هستم ممنون❤️


