Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید من یک ماه و نیمه ک باردارم امروز ترشح بی رنگ همراه با رگه های خونی دیدم میخواستم بدونم دلیلش چیه تو رو خدا جواب بدین خیلی نگرانم ممنونم ازتون
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن۱۲روزه جنین انتقال دادم ودیشب ۴ساعت لک قهواه ای وصورتی دیدم وامروزک روز۱۲هست بازم لک قهوه ای روشن دیدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- ترشحات دائمی وازن
سلام.ضمن تشکر از جواب سوال قبلی .که خیال بنده رو راحت کردید.در فاصله دوقاعدگی بدون وقفه ترشحات آ بیک بی رنگ ولی بو بدون سوزش خوارش دارم که زیاد است .وآ زار دهنده.آ یا این ترشحات مربوط به فیبرومها هستند که دارم متاسفانه یا دلیل دیگری دارد؟آ یا می تواند به تجرد مربوط باشد.وآ یا راهی برای کم کردن آ نها وجود دارد تا کنون هرچه سلام کردم گفتند طبیعی است ولی برای بنده آ زار دهند ه است.مجرد و۴۰ساله هستم.
- ازدواج دخترا در سنهایی بالا
سلام خدمت خانم دکتر وخسته نباشید . خانم دکتر بیماریهای که برای دختران دیر ازدواج کردن در سنین بالا من 30 سالمه میخوام بدانم اگه دیر ازوداج کنم مشکلی که بیشتر برام پیش بیاد چیه متشکرم
- بقایای بارداری بعد از کورتاژ
باسلام حدود سه ماه پیش دفع جنین داشتم و کورتاژ کردم به دلیل خونریزی های پی در پی و عفونت واژن سونو دادم وگفتن که حدود ۲۲*۱۹ بقایا دارم آیا حتما باید دوباره کورتاژ کنم؟یا با قرص مترژن دفع میشه
- آی یوآی
سلام وقتتون بخیر.من۳۹سالم دوتادختردارم برای سومی درحال اقدامم ۵بارآی یوآی کردم البته تععیین جنسیت که ناموفق بوده عکس رنگی رحم وآزمایشام سالم.هردوره هم ۳ تا۴فولیکول غالب دارم.همسرم روزی که قراربودآی یوآی کنیم نصف قرص سیلدنافیل مصرف میکرد میخوام بدونم این قرص تاثیری درناموفق شدن آی یوآی دارد؟باتشکرازشما
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من یک سال و خورده ای هست که اقدام برای بارداری کردم و نتیجه نگرفتم چندماه پیش قرص لتروزول رو توسه ماه مصرف کردم وقرص کلومیفن هم خوردم امپول سینال اف هم زدم ولی ب دکتر دیگه ای ک مراجعه کردم گفتن شما اصلا تنبلی نداری ک اینارو مصرف کردی،من پریودامم خیلی منظمه خانوم دکتر،بعد این خانوم دکتر گفتن عکس رنگی باید بگیری ماه پیش گرفتم اما هیچ انسدادی تو لوله ها نداشتم رحمم سالم بود دکترگفت دیگه کاردبگه ای نکن باید زمان بدی،ولی من میخوام باردارشم خانوم دکتر؟میخواستم بیام پیش شما بنظرشما با لطف شما باردار میشم؟؟راهی هست ک باردارشم؟🙏
- دکتر زنان
سلام لطفا جواب بدید
من ۱۹ سالمه رفتم سونوگرافی نوشته فولیکول های متعدد به قطر ۷ الی ۸ در پریفرال تخمدان دیده شد یعنی چ برای درمانش چیکار کنم - تاثیر قرص اوابوست در قاعدگی
سلام، من قرص اوابوست رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و خونریزی م مثه دفعه قبل نیست خیلی کم شده این طبیعیه و دلیلش مصرف این قرص هست؟!
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام من ۲۹ هفته و ۳ روز بارداری هستم ترشح سفید دارم بعضی وقتها هم ترشح رقیق .میترسم کیسه آبم باشه . سونو هم دادم چیزی نگفتن
- تنبلی تخمدان وپریودی
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم ۱۸ سالمه متاهل هستم هنوز عروسی نکردم در پریودیم خیلی مشکل دارم خونریزیم خیلی کمه در نوارم حتی خون قهوه ای و مرده هم هست وقتی ک میخام پریود بشم خیلی دور خونریزیم میاد لکه لکه میاد اولش بعدشم دوباره خیلی کمه دکتر رفتم قرص دوفاستون بهم داد ولی فایده نداشت چیکار کنم
- سلام خانم دکتر من 7تیرپارسال عمل فتق کردم الان میشه بارداربشم مشکلی نیس عودنمیکنه باتشکر
- پریودی
سلام من ۲۱ سالمه و بعد ۴۵ روز پریود شدم چند باری اینجوری شدم ایندفعه بی بی چک هم زدم ولی منفی بود حدود دو ماه پیش هم قرص اورژانسی مصرف کردم و الان روز اول پریودم قهوه ای رنگه معمولا اخر پریودیم لکه بینی قهوه ای داشتم
- سلام من رفتم دکتر برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم بعد پریود شدم بسته ۱۰عددی که تموم شد فرداش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون
- عفونت بارداری
سلام وقتتون بخیر من تو هفته ی ۱۲بارداری هستم و دکتر برام پماد کلوتریمازول رو به همراه پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن هرشب به صورت موضعی روی سطح خارجی واژن بزنم الان سوالم این هست که ایا استفاده ی این دوتا پماد در بارداری تو سه ماه ی اول ایرادی نداره؟
- سلام دخترم کیست یونی لوکوله با ابعاد۳۱*۴۹داره آیا خطرناکه
- کانون اکوژن
با سلام و وقت بخیر .کانون ریز اکوژن در دهانه رحم خطرناک است؟
- فیبروم رحمی
سلام.بنده یک فیروزه سال سرور خلفی با قطر ۳۲میلیمتر و یک فیبروم ۷۹میلمیتری اینترامورال در مرکز حرم دارم و۵فیبروم کوچک تر که اندازه آ ن در سو نو مشخص نشده است.فیبرومها در مرکز حرم ودر مجاورت همدیگر هستند.آ یا امکان برداشتن فیبروم با حفظ حرم وجود دارد؟؟ابعاد حرم ۱۵۰در۹۲در۱۳۸است.۴۰ساله ومجرد
- انتقال جنین
سلام من در تاریخ 4 دی انتقال داشتم و در روز 8 دی معده درد گرفتم و 2 بار بالا آوردم در اثر بالا آوردن به زیر دلم فشار اومد ممکنه واسه جنینا اتفاقی افتاده باشه؟
- بارداری
من برای خارش و حساسیت قرمز شدن از قرص پردنیزولون استفاده میکنم آیا برای باردار شدن مضرهست


