Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتریوز
سلام من آندومتریوزدارم دکتربرام آمپول لوپرومرنوشته بایدچه روزی تزریق بکنم پریودباشم یافرق نداره واینکه باعث یائسگی زودرسمنمیشه۳۹سالمه
- سلام خانم دکتر من یکی از بیماران شما هستم که ۹۷ رحم وتخمدان سمت چپ رو برداشتم به تازگی در ناحیه سمت راست احساس درد داشتم وبه سونو گرافی دکتر روشن مراجعه کردم وایشون گفتن یه کیست فانکشینال به اندازه ۳۰ میلمتر دارید ایا نیاز به مراجعه به شما دارم واین موضوع خطرناک میباشد ممنونم
- سلام خانم دکتر ممنون می شم معنی early secretoty endometriumendometriumرا بهم بگین
- اکوژن
اکوژن چیست
- ایاصفتی رحیم جلوی بارداری میگیرد
- بالارفتن عددبتا بعدسقط
سلام.من تو۶هفته آزمایش دادم عددبتا ۱۰۰۰ بود بعدیک هفته ساکشن کردم الان ۸روز میگذره ومن خونریزی دارم وعددبتام شده ۱۶۴۰ .نمیدونم چیکار کنم؟؟سونو هم نرفتم هنوز.دکتر میگه قرص زیرزبانی بخور
- عفونت در بارداری
سلام دکتر ببخشید طبق این سوالم میشه درمورد مصرف قرص سفکسیم راهنمایی بفرمایید: آزمایش خون دادم و میزان WBC:۱۲.۶۳هست و میزان RBC: ۴.۱۶هست و میزان HGBهم ۱۱.۷ هست و میزان MCHCهم ۳۱.۶ هست و در آزمایش ادرارم هم جلوی پروتئین نوشته Traceو جلوی Blood/Hgbهم نوشته Traceو جلوی Bacteriaهم نوشته Fewو جلوی crystal نوشته :ca-oxalate:few، در مقابل W.B.Cدر ادرار هم نوشته ۱۸-۱۶،من رفتم دکتر جواب آزمایش نگا کرد گفت عفونت ادراری هست و برام سفکسیم ۴۰۰ نوشت ۱۰ تا روزی ی دونه ، الان هفته۲۷ هستم حدودا میخواستم بدونم این قرص سفکسیم ۴۰۰ تو بارداری برای جنین ضرر نداره؟ چون نمیدونم دکترم یادش بود که باردارم یا نه ، در کل واسه زنان باردار در بارداری استفاده از سفکسیم ۴۰۰ به مدت ۱۰ روزی و روزی یک عدد مجاز است؟
- آسپرین قبل آمینیوسنتز
سلام ببخشید میخواستم بدونم مصرف آسپرین قبل آمینیوسنتز در جواب آزمایش آمینیوسنتز تاثیر دارد؟ چون من آسپرین مصرف کرده بودم رفتم دکتر ازم نمونه برداشت برای آمینیوسنتز و دکترم نگفت آسپرین خوردی یا نه منم اطلاعی نداشتم و اصلا یادم نبود که بپرسم،بعد واسم سوال شد میخواستم بدونم مصرف آسپرین قبل آمینیوسنتز ممکنه تو جواب آمینیوسنتز اختلالی ایجاد کنه؟ ممنون میشم سوالمو جواب بدین باتشکر.
- دختر 12سالم بعد از اولین دوز دیفرلین پریود شد
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - قرص سیپروترون کامپاند
من از این قرص استفادمیکنم اگهتخم بره داخل ایا حامله میشم یانه این قرص چه عوارضی داره
- امگا3
بعد از انتقال جنین و مصرف قرص asa میشه امگا3 هم استفاده کرد
- طریقه مصرف قرص
از چه زمان دوره ی قاعدگی باید داروی سیبل را شروع به مصرف کرد؟جهت جلوگیری
- عمومی
با عرض سلام و خسته نباشید,متاهل هستم,درد زیر شکم و پریودی۱۰روز,که روزهای آخر لکه بینی دارم.سونو واژینال انجام دادم نوشته یک ناحیه اکوژن به ابعاد ۶×۱۳میلی متر.که سونو دوباره در روز چهارم پریودی تکرار شود.به دکتر نشون دادم گفت احتیاج به سونو مجدد نیس,باید کورتاژ تشخیصی انجام بدی,میخواستم بدونم دلیل کورتاژ تشخیصی چیست,آیا نیاز به این کار هست؟در ضمن قصد بارداری هم ندارم.ممنون میشم راهنماییم بکنید.
- نازایی
سلام خانم دکتر برای تنبلی تخمدان مصرف اووژن و گلوکوفاژ و لتروزول با هم تداخل و مشکلی ندارند؟؟؟
- سلام من کیست به ابعاد 169در90در149دارم لطفاً جواب بدید خیلی نگران هستم
- بارداری
سلام
من 26 اسفتد یک رابطه با همسرم داشتم 13 فروردین 97 هم پریود شدم
اما اردیبهشت پریود نشدم و الان چند روز عقب افتاده
ممکنه من باردار شده باشم؟
چون نمیخایم بچه دار بشیم راه حل چیه؟ - ایا با وجود ادنوم حاملگی خطرناک است؟ تحت نظر پزشک نیستم چون گفتن چیز مهمی نیست و اما در رابط با حاملگی و خطرناک بودن خواستم از شما بپرسم
- تست بارداری
سلام ازمایش خون بارداری دادم عدد بتا 2.0> هست منفی هست درسته؟ با عدد بتا مشخص میشه باردارم یا ن ؟ مثلا جلوش یا جای دیگ ننوشته ک از بتا مشخص نیشع فقط؟
- ای وی آف کردم مثبت شد ولی بعد 48ساعت تیتر اومده پایین دلیلش چیه
- مصرف مزالازین در بارداری
باردارم الان ۲۷هفته ام کولیت روده دارم که به دلیل خونریزی روزی ۴تا مزالازین مصرف میکنم آیا خطری برای جنین نداره؟


