Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم
- درد زیادی شکم
من موقعی ک. پریود میشم تا ۴روز اول درد زیادی دارم دلیلش چیه
- پریود
کیستهموراژیک3سانتیواندومتریوزدارمبا مراجعهبهپزشکدانال200روزیدوبارباقرص ترنسیدتجویزکردندولیمشکلپریودطولانی منحلنشد
- توده هیپو اکو در رحم
سلام در سونوي واژينال براي من تشخيص توده هيپو اكو رو دادن و نظر دكتر بر داشتن توده هست به سايز ٢٠-٢٤-٢٥ ايا بايد حتما اين عمل رو انجام بدم و اكر عمل نكنم خطر داره و ايا با دارو درمان نميشود و اينكه براي امل بيهوشيه كامل هست و از داخل رحم وارد ميشوند من با خونريزي كم مراجعه كردم اگر تمايل به عمل نداظتت باشم خطر داره و فيبروم بزرگتر ميشود ممنونم
- خودارضایی
سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر. من دختری ۲۰ ساله هستم ۱_آیا خودارضایی در روز سوم پریود برای یه بار و روز آخر پریود برای دوبار فقط با مالش کلیتوریس و بدون وارد کردن چیزی به داخل واژن به پرده بکارت آسیب میزند؟ و سوال دوم اینکه ۲-خانم دکتر من در روز آخر بعد از خودارضایی اول و دومم دقیقا بعدش خون ریزی لزج مانندی داشتم در هر دو خودارضایی در حالی که روز آخر تقریبا پریودم تموم شده بود آیا پرده بکارت من سالم هست ؟ خانم دکتر خودارضایی من در تمام گفته هام بهصورت مالش کلیتوریس و فشار دادن پاها بهم بود و ورود هیچ چیزی به واژن نبود . ممنون خانم دکتر اگر میشه این دوسوال من رو لطفا جواب بدین . ❤
- مدارک عمل
سلام خانوم دکتر من کرج زندگی میکنم ولی خونه مامانم گیلان میخواستم توسط شما سرکلاژ شکمی بشم معمولا تا عمل بشم کارم چقدر طول میکشه؟ و چ مدارکی باید براتون بیارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- کیست رحم
کیستی با جدار نازک فاقد septaبه ابعاد۲۲×۲۸در ادنکس راست بنده رویت شده میخواستم بدونم ایا برای بارداری خطری داره ؟ برای درمان چه راهکاری را پیشنهادمیدهید ؟
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم دکتر گفته بود از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز بعدش دوباره خون ریزی داشتم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم حالا ۳روز بعد پاک شدنم از قاعدگی دوباره خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون من هم کیست ریز تخمدان دارم وهم تخمدانم ضعیف وهم زود زود پریود میشم چی کار کنم ببخشید که زیاد شد
سلام من چندماه پریود نشدم و دوماه منظم شده ولی خیلی کم و تیره رنگ شبیه به ترشح ولی دقیق ۷ روز طول میکشه و منظم شده بنظرتون مشکل این کم بودن و تیرگی چیه؟
- قاعدگی نامنظم
سلام من ۶روزه که مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم و چندروز پیش لک داشتم امروزهم خونریزی دارم،چراهنگام مصرف قرص خونریزی دارم؟
- خارش واژن
با سلام خدمت شما خسته نباشید من از بیماراتون هستم برای خارش واژن برام کرم کلیندازول تجویز کردین مصرف کردم تقریبا یه هفته ای خوب شدم بازم خارش دارم باز از همون دارو میتونم استفاده کنم یا تجویز دیگه ای دارین؟ ممنون از شما
- پریود
سلام، وقت بخیر، خانومي 32ساله هستم، دارای یک فرزند، چند سالی هست که گاهی اوقات پریودم اول با لکه بینی شروع ميشه، یعنی دو روز اول لک مياد بعد پریودم شروع ميشه، چند ماه پیش دو روز لکه بینی داشتم بعد کلا قطع شد بعد دو روز پریود شدم، چند روز پیش هم همین مساله تکرار شد البته هفت روزي تا موعد پریودم مونده بود که لکه بینی شروع شد فکر کردم پریود شدم ولی بعد دو روز کاملا قطع شد و در حال حاضر پریود هم نشدم، از لحاظ بارداری مطمئن هستم، چون از کاندوم استفاده میکنم، دلیلش چی ميتونه باشه؟ احتمال داره از استرس باشه چون من کلا خیلی استرس دارم، یا ميتونه کیست باشه، خانوم دکتر من چند ماهی هم هست ریزش موی شدید گرفتم، احتمال کیست هست؟ تشکر از پاسخگویی شما
- عقب انداختن پریودی
سلام من قرص ال دی مصرف میکنم و ۲۸ این ماه عروسیمه الان متوجه شدم که ۲۶م دوره قرصم تموم میشه و موقع مجلسم پریودم، میشه یک جوری عقب بندازمش یا الان پریود بشم که تا اون مقع تموم بشه؟
- سلام سه ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم الان پریودیم نامنظم شده و خیلی کمه چکار باید کنم با تشکر
- سقط جنین
سلام من ۲ماه پیش سقط داشتم بعداز مصرف یک دوره مترژن بقایا به ابعاد ۱۳میلیمتر باقیمانده دکتر به من دستور ۶عدد قرص سایتوتک راهر۴ساعت دادند آیا دیگه نیازی به کورتاژ نیست واینکه چند ساعت بعد قرص میشه به نوزاد شیر بدم
- کیست وخونریزی ادامه دار
برای قطع خونریزی چه باید کرد؟؟؟
- سونو رحم و ضمائم آن
سلام سونو تشخیص داده من مایع آنکیسته با strand سپتا ها و ذرات اکوژن در لگن ۷۰۰ سی سی دارم چه دلایلی میتونه داشته باشه من درد زیادی نداشتم که حس کنم پارگی کیست داشتم ممکنه کیست بوده باشه یا چه دلایلی میتونه داشته باشه؟
- ivf
سلام خسته نباشید ببخشید به جای قرص لتروزول به من آتی فارمد دادن آیا این دو قرص نتیجه باهم میده
- سلام خانم دکتر من شهریور بخاطر خونریزی شدید کورتاژ تشخیصی انجام دادم جوابش فقط به ریختی هورمون ..استروژن بالا و پروژسترون صفر ولی باز هم خونریزیم قطع نشده پزشک تجویز قرص پروژرا 5 دادند به اضافه امپول لوپرومر 3/75 ولی بازم خونریزی دادم و پزشک بار دوم همان امپول رو تجویز دارند میخواستم بپرسم من که از رحم مشکلی ندارم امکشنش هست بتتزریق این امپول یایسهبشم و چند نوبت طول میکشه یاییسه بشم
سلام من کیست کوچکی داشتم دکتر زنان قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کرد از روز سوم قاعدگی الان ده روزه مصرف میکنم هنوز لکه بینی دارم قطع هم نمی شه این طبیعی هست ممنون میشم پاسخ بدید
- آزمایش پرولاکتین کی باید انجام شود؟
سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم ازمای پرولاکتین باید حتما موقع پریود انجام داد ؟ بهترین زمان برای انجام ازمایش پرولاکتین چه موقع هست؟
- درد پریودی ۲ هفته بعد ار اتمام پریودی
سلام من از دیروز تا حالا درد پریودی دارم با اینکه ۲ هفته از تموم شدن پریودم گذشته و زمان پریودیم نیست میخواستم علت درد رو بپرسم


