Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خوردن قرص آسپیرین ۸۰
سلام.من هفته ی ۲۷ هستم ۳ هفته پیش دکتر برام آسپیرین ۸۰ روزی ۲ عدد یکی صبح یکی شب تجویز کرده...مشکلی نداره بنظرشما؟ ممنون
- بارداری
سلام بچه از چند هفته دنیا بیاد مثل بچه کامل میشه؟اخه شنیدم بچه هایی که زود تر ب دنیا میان از بچه هایی که ۳۸ میاد دیر تر حرف میزنن و میشینن و راه میرن' باید تا چند هفته بمونه در رحم؟ یکم خطر زایمان زود رس دارم
- دفع پروتئین
سلام خانوم دکتر نازنين در آزمايش ادرار 24ساعته مقدار دفع پروتئينم 250 هست اين مقدار از دفع تا چه حد خطر ناک است و اينکه در اين دو هفته باقي مانده تا زايمان چه عوامل يا غذاهايي ممکن است اين مقدار از دفع را تشديد کند؟
- قرص مجستروا و بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر، با مصرف قرص مجسترول که باید ۱۵ تا ۲۵ پریود استفاده کنم میشه اقدام به بارداری کنم؟
- عقب بودن رشد جنین
سلام من هفته سی شش و یک روز بارداری هستم.امروز سونو دادم وزن جنین حدود ۲۶۰۰ بود اما پارامتر های رشد مثل hc و fl حدود یک هفته و نیم عقب بود (سی و چهار هفته و سه روز) پزشکان گفت مشکلی نیس به نظر شما هم مشکلی نیس یا صلاح میدونید داپلر انجام بدم؟
- بارداری
سلام پریود دوره قبلم ۲۱/۷ بوده که ۴۹روز طول کشیده. ماه قبل ۹/۹ پریود شدم و هنوز پریود نشدم. درحال اقدام به بارداری هستم. چه زمانی باید آزمایش بارداری بدم؟
- احتمال بارداری
با سلام.خانم دکتر من پریود منظمی دارم و هر ماه ۶ ام برج پریود میشم این ماه با لکه بینی شروع شد و من ۸ ام برج بی بی چک گذاشتم و مثبت بود و بعدش سریع رفتم آزمایش دادم و آزمایش بتا هم ۳۱۹ بود. با دکتری که قبل بارداری میرفتم به من گفتن که نیا فعلا زوده که من بعد دو روز چون درد شدید مثل درد پریودی داشتم مراجعه کردم به مطب ازم سونو گرفتن گفتن ساک حاملگی تشکیل شده ولی برای تشخیص زوده هنوز و گفتن یه بتا دیگه بده اگر بالای ۱۵۰۰ بود بارداری که من بعد آزمایش دیدم بتای من شده ۲۷۵ .دکتر بعد دیدن بتا به من گفتن باردار نیستی و منتظر پریود باش میخواستم نظر شما رو بدونم و اینکه من هنوز دل درددارمو نمیدونم چی کار کنم.درد لگن هم بهش اضافه شده. خانم دکتر برای من ۲۵ ام وقت سونو داخلی نوشته بودن به نظرتون سونو انجام بدم یا نظر شمام اینه که بچه ای در کار نیست. آیااین پایین آمده بتانشانه عدم بارداریه
- کیست تخمدان
کیست ساده تخمدان به تعداد دوتا بااندازه 20 و25میلیمتر در ماه دوم بارداری چه بابد کرد
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترمن ۱۸شهریورپریودشدم تقریبا ۱هفته بعدش باهمسرم رابطه مشکوک داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم ک ۹روزبعدش پریودشدم یعنی ۱مهر الان ک ۱۹آبانه دیگ پریودنشدم بیبی چکم زدم منفی بود ایا احتمال بارداری هس؟
- بارداری
سلام خانوم دکترخسته نباشید من باردارهستم وطبق محاسبات خودم بایدالان توهفته۷باشم تاهفته۵ یه مقداردردسینه بخصوص سمت راستم داشتم اماالان دیگه یکهفتس که دردسینه ندارم وعادیه همه چیز ازطرفی لک بینی و..هم ندارم فقط گاهی سمت راست شکمم میگیره وراه زیادمیرم کمرم دردمیکنه وتهوع و...هم ندارم آیا اینکه علایم ندارم ودردسینم ازبین رفته خطرناکه؟
- مصرف قرص ال دی بعد از سقط
سلام خسته نباشید من چند روز بعد از سقط به علت ماندن بقایا قرص ال دی (۲۱) مصرف کردم ، سه روز بعد از مصرف قرص خونریزی شروع شد و تا هفت روز ادامه داشت ، روز هشتم با نامزدم رابطه داشتم ( باکره هستم) سوال من از شما این است که ایا میتوانم دوباره باردار شده باشم یا امکان حاملگی به این زودی نیست؟
- بارداری دوم
سلام و خسته نباشید تازه تست بارداری دادم و جواب مثبت بوده کاملا شوکه شدم چون به تازگی اقدام به بارداری کردم در بارداری اولم استراحت مطلق بودم و سرکلاژ هم شدم کمی احساس درد زیر شکم و پهلو دارم در واقع منتظر پریود بودم با این دردها... با توجه به سابقه ی استراحت در بارداری اولم بسیار استرس دارم لطفا تا روزی که نوبتم بشه و مطب خدمت برسم راهنمائیم کنید...آیا این دردهای کم عادی هستن یا برای من خطر محسوب میشه؟ بسیار ممنونم
- عوارض مصرف شیاف فرتیژست برروی جنین پسر
سلام آیامصرف شیاف فرتیژست۴۰۰برای جنین پسرخطردارد
- عفونت بارداری
سلام خسته نباشيد من هفته شش بارداري هستم لك بيني داشتم قرص دوفاستون خوردم لك بينيم قطع شده امروز ترشح سبز رنگ ديدم بايد چيكار كنم؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من حدودا شش روز پیش سقط داشتم بعد سنو انجام دادم ک ۹*۱۷م م میگه بقایی بارداری عروقی دارم آیا نیازه کورتاژ کنم با دارو بقایا دفع نمیشه
- قرص کلومیفن مصرف کردم
قرص کذومیفن مصرف کردم دو روز از معد پریودم گذشته بی بی چک زدم منفی بود احتمال داره دیرتر پریود بشم یا باردارم ولی بی بی چک نشون نداده؟
- پارگی کیسه اب
بعد از پاره شدن كيسه اب در هفته ٣٨به بعد چقدر زمان داريم تا به بيمارستان مراجعه كنيم؟
- بارداری##
سلام وقت بخیر خانم دکتر من به بارداری اقدام کرده بودم تست زدم یه خط پر و یه خط کمرنگ ظاهر شد بعد از تست خونریزی کردم اول کم بود بعد فرداش زیاد شد لخته لخته این نشانه چی هست میتونم بعد اینکه خونریزی قطع شد بازم به بارداری اقدام کنم یا باید صبر کنم بعد یک ماه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشيد من هفته ٢٧هستم براي گلودرد و ترشحات چركي پزشك عمومي بهم آزيترومايسين دادن ضرري نداره؟ ميتونم استفاده كنم يا اينكه بهتره صبر كنم دوره سرماخوردگي بگذره؟ من ديابت بارداري هم دارم انسولين استفاده ميكنم ممنون
- سقط
سلام خانم دکترمن تودوماهگی جنینم سقط شده به خاطرامفالوسل یکی دیگه ام توی ماهگی خودبخودسقط شده الان میخواباردارشم میترسم نکنه دوباره مشککلی پیش بیاددلیل امفالوسل چی بودراستی شوهرمم واریکوسل داشته عمل کرده


