Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- متخصص زنان
بله دکتر همینو گفتن ولی الان ی روز هست پهلوم تیر میکشه وقتی راه میرم تو گوگل ک سرچ کردم علام اداری هستش واس همینم گفتم فردا برم دکتر 🤕
- بارداری
ایابا جفت قدامی سزارین کردن سختو دشوار هست
- آبله مرغان
سلام من الان یک هفته است که آبله مرغان گرفتم قبلش دوره پریودم تموم شده بود اما با شروع آبله دوباره خونریزی کوچکی دارم یکم رنگ خون تیره هست این مشکل حادی هست ؟
- ایا با قرص دیگری در یک روز میتوانمصرف کرد ؟
- صاییه هاپیکو
به ابعاد۱۲میلیلیتر درجدال لترال رحم یک میلیلیتر ویا یک میوم اتی پیک هست درمانش چی هست
- زایمان فرزند چهارم چگونه است
- Fcc
سلام.من ۲۵سالمه و ۴ماه و نیم باردارم.با درد سینه که به گردن و دست چپ منتقل میشد و امکان نفس کشیدن نداشتم به دکتر مراجعه کردم.بعداز معاینات متخصص قلب و ریه و سونوگرافی سینه،مشخص ش که قلب و ریه سالم هستش و در جواب سونوگرافی نوشته شده که شواهد تغییرلت فیبروسیستیک ادنوئیدfccدر پارانشین هر دو برست مشهود است.سوالم اینه که آیا خطرناکه و چکار باید بکنم و این که درد سینه سمت چپ به حدی است که از انجام تمام کار ها عاجز هستم و امکان حالت سرپا راحت تر از نشسته و نشسته راحت تر از خوابیده است به طوری که در ۴۸ ساعت فقط۵ساعت استراحت کردم و هنگام نفس کشیدن سینه تیر میکشه،برای کاهش درد چکار کنم؟ممنون از پاسخگویی تون
- بارداری
در یک ماه سه بار پریود شدم،مشکل از چیه عایا من باردار هستم
- سرکلاژ شکمی
با سلام خانووم دکتر من یکماه که تهران سرکلاژ شکمی انجام دادم یک هفته هستش که زیر دلم و کمرمو پاهام همش درد دارن تکرر ادرار هم دارم البته از قبل داشتم بیشتر شده چه کنم طبیعیه
- مصرف دوفامد
با سلام و احترام 45 سال سن دارم بدلیل پریود نشدن بعد از سونوگرافی روز سوم پریودی(ضخامت اندومتر 7mm کیست به ابعاد 25*20mm) و آزمایش روز پنجم پریودی (LH=9 FSH=6) پزشک برام دوفامد تجویز کردند از روز 14 پریودی به مدت 10 روز برای سه دوره. دوره اول مشکلی نداشتم بعد ده روز مصرف با قطع کردن دو روز بعد پریود شدم از روز 14 پریودی این ماه شروع به خوردن کردم امروز روز سوم هست ولی در این سه روز لکه بینی دارم که امروز بیشتر شده است آیا مصرف دوفامد را تا پایان ده روز ادامه دهم؟ با تشکر از شما
- سقط و بارداری مجدد
باسلام من ۳۶ سالمه بعد از ۲ سال ناباروری به روش iui باردار شدم که هفته ۱۲ متوجه شدم جنین در ۸ هفتگی ضربان نداشته و رشد نکرده و خود بخود سقط شد...به نظر شما کی میتونم دوباره برای بارداری اقدام کنم
- دیلاتاسیون
سلام وقتتون بخیر. دیلاتاسیون مجاری شیری درساعت9 پستان دیده شد یعنی چ مشکلی داره اون
- خونریزی خارج از پریودی
سلام خسته نباشید من یک خانم 45ساله هستم که خونریزی خارج ازپریودی دارم
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر من مدتی که یه برش کوچیک قسمت واژنم بود بعد چند روز همه جای واژنم شبیه جوش وتاول خیلی دردناک شده که موقع ادرار خیلی اذیت میشم چکار کنم
- سونوگرافی
من هفته ۱۷ بارداری هستم و توی سونو نوشته دبری های اکوژن شناور در مایع آمنیوتیک رویت شد علت چیست و آیا خطرناکه
- سلام یک ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم بقایای بارداری داشتم الان دوباره دچار خونریزی شدم میشه راهنماییم کنید
سلام یک ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم بقایای بارداری داشتم الان دوباره دچار خونریزی شدم میشه راهنماییم کنید
- کپسول ترنسید ۲۵۰
سلام من خونریزی شدید ندارم فقط ۱۰ روز لکه بینی دارم دکتر کپسول ترنسید به من داده ۵ روز استفاده کردم کمتر شده ولی تموم نشده دوباره کپسولو ادامه بدم یا نه ممنون میشم جواب بدین
- بارداری
سلام خسته نباشید من در دوران بارداری زود زود سرما میخوردم اواخر تقریبا ماهی یه بار سرما میخوردم بینیم همیشه کیپ بود الان پسرم هشت ماهشه اوایل شیر دهی نوک سینم رخم میشد مجبور بودم به بچم شیر بدم فکر کنم پسرم از شیرم میخورد سینم رخم بود خون از نوک سینم می اومد الان استرس دارم میگم ضرری واسه بچم نداشته؟ بچم بعد از واکسن 4 ماهگی سرما خورد اذیت شد الان چند تا لنف ریز پشت سر داره استرس دارم میگم مال نوک سینم نبوده ؟یا مال سرما خوردگیه؟لطفا راهنمایی کنید ممنون
- ایا لک بینی بعداز برداشتن رحم وتخمدانها خطرناک است
سلام من ۴۷ سالمه حدود بیست روز هست که رحم وتخمدانهام رو برداشتم عمل باز داشتم وچند روزی هست که لک بینی دارم ایا خطرناکه؟نگرانم ممنون
- درد در هنگام مدفوع
در زمان پریودی هنگام دفع مدفوع خیلی درد دارم دلیلش چیست؟


