Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر واسه کسی که لاغره و تنبلی تخمدان داره،ورزش کردن مفیده؟؟؟
- سلام خانم دکتر برای تعیین جنسیت بچه ایا درمان خاصی هست؟ با دارو یا چیز دیگه ای؟ من میخوام بچم دخترشه و هنوز برای بارداری اقدام نکردم، آیا راهی هست که بتونم بچم حتما دخترشه؟؟؟؟
- در معده یعنی چی؟
recceived specimen in formalin consist of a piece of small tiny irregular soft tissu
- درد در هنگام مدفوع هنگام پریود
سلام من معمولا روزهای پریودم درد دارم اولین باره که درد زیادی تو لگنم حس میکنم موقع دفع مدفوع توصیه تون چیه؟
- تنبلی تخمدان
من الان دوساله که عروسی کردم وپریودیم از دختری هم نامنظم بود دوماه یک بار پریود میشدم تا اینکه پیاده روی شرینی کم خوردم تا وزنم کم شد بعد پریودیم خوب شد بعد که ورزشو کنار گذاشتم دوباره همون جور شدم بعد یک ساله اقدام کردم واسه بارداری ولی هیچی
- داروی هیپرپلازی
سلام سال نو مبارک من با انجام سونوی شکمی مشکوک به هیپرپلازی یا پولیپ شدم چه دارویی باید مصرف کنم؟ دکترم بهم دوفامد داده که یه دکتر دیگه میگه اشتباهه، من باید چه دارویی مصرف کنم؟
- تنبلی تخمدان
سلام دکتر.من یکسالونیمه که اقدام به بارداری کردم امانتیجه نگرفتم مشکل تنبلی تخمدان دارم،پنج ماه که داروی مدروفم مصرف میکنم.خیلی میترسم مشکل نازایی داشته باشم.تخمک گذاریامم دقیق نمیدونم ازکیت هرماه که استفاده میکنم یه خط پررنگ ویه خط کم رنگ نشون میده این ماه سه روزقبل تخمک گذاری اقدام کردم امابازنشد،پریومم دوماهه جلومیفته ماه قبل پنج روزواین ماه هشت روز.لطف کنیدراهنماییم کنیدباتشکر
- سلام دکتر من بخاطر اندومیوز الان نزدیک دوماه خونریزی دارم چدارویی تجویز میکنید
خونریزی شدید بعداز عادتم بخاطر اندومیوز توروخدا چ قرصی تجویز میکنید
- آیا کودکانی که در نوزادی جراحی انسداد روده داشتند در بزرگ سالی میتوانند بچه دار شوند؟
- فیبرم
توده اکوژن به ابعاد۵۴میلیمتر و حجم ۳۴ سی سی با اکوژنیسیته غیر یکنواخت در موقعیت اینترامورال و سال موکوزال ناحیه خلفی راست تنه و فوندوس؟؟ توده هیپواکوبه ابعاد ۳۸ میلیمتر با اکوژنیسیته غیریکنواخت در ناحیه خلفی چپ تنه و رحم...؟؟
- سلام من پریود نامنظم و زود به زود پریود میشم وهر ماه قرص مدروکسی پروژسترون میخورم من باید تا کیه این قرص هارو بخرم که عادت ماهیانه درست بشه من تنبلی تخمدان دارم پلی کستیک دارم نظرتون چیه میشه رونمایی کنید لطفا و عوارض ندارن این قرص هارو بخرم ۱سال میشه میخورم این قرص مدروکسی پروژسترون
- توده سالید
سلام
یک توده سالید با حاشیه مشخص باابعاد۱۱*۲۷م م که دارای کانون اکوژن مرکزی است نمای ابن ضایعه می تواند ناشی از فیبروآدنوم باشد یعنی چه؟
با تشکر
- قرص سیبل
سلام.من برای درمان تنبلی تخمدان و تنظیم پریود 3 ماهه از قرص سیبل استفاده میکنم .از روز سوم قاعدی مصرف ورق بعدی رو شروع میکردم .الان متوجه شدم که این دفعه فراموش کزدم قرصم رو مصرف کنم باید از پنج شنبه مصرفش رو شروع میکردم.الان نمیدونم باید چیکار کنم او ندوز هایی که فراموش شده رو مصرف کنم یا نه؟
- دیابت بارداری
سلام خانم دکتر رفتم آزمایش دیابت بارداری بدم یهو بعد از بیست دقیقه خوردن پودر غش کردم یعنی سرم سبک شد و همه جا تار شد و دکه صدایی نمیشنیدم و بالا آوردم.در حدیکه متوجه استفراغم نشدم . دلیلش چی میتونه باشه ایا خطر دارد ؟
- افزایش سایز سینه
سلام.ببخشید من عمه ام سرطان سینه داشت و درواقع میشه گفت سرطان سینه ژنتیکی داریم.میخواستم ببینم برای افزایش سایز سینه باید چکار کنم ک طبیعی باشه؟بدون عمل و چیزی.و اینکه مجرد هم هستم
- خونریزی حین مصرف قرص سیپروترون کامپاند سیبل
سلام .من تنبلی تخمدان دارم .دوماه پریودم عقب افتاد با آمپول باز شدم ماه پیش .بعد دکتر برام دوماه سیپرون تجویز کردم .هنوز سه شب دیگه از قرصام مونده .که امروز صبح دیدم پریود شدم .آیا خطرناک هست چه باید بکنم؟
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون
- هایمن
سلام هایمن با فشار شلنگ اب پاره میشه؟تو خیلی از سایتا خانم دکتر نوشته فشار اب باعث پارگی میشه نگرانم
- دفع بقایا
سلام من 4روزه از سقطم گذشته دیروز رفتم سونو گفتن که هنوز بقایا داری بیا کورتاژ کنیم منم گفتم فعلا بهم قرص بدین قرصارو بخورم ببینم دفع شدن یان اگه دفع نشدن میام و واسم قرص نوشت منم از همه داروخونه ها پرسیدم نگا کردم ولی فرصا نبود لطفا راهنماییم کنید که چطور بقایای مونده رو دفع کنم از کورتاژم خیییلی میترسم لطفا راهنماییم کنین
- فیبروم
سلام یک فیبروم ساب موکوزال _ساب سروزال به ابعاد ۴۳*۶۶ میلیمتر در جدار قدامی میانی رحم مشاهده شده و ابعاد رحمم بزرگتر از حد نرمال ۵۲* ۱۰۰ میلیمتر دارای اکی هتروژن و میو ماتوز و ضخامت اندومتر ۴میلیمتر است، خطرناک است، ؟؟ نیاز به عمل داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، ،


