Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کم شدن خونریزی در قاعدگی
سلام خانم دکتر من فیبرون دارم که رحم وتخمدانمو گرفته پزشکم میخواهد عملم کنه وهمه رو دربیاره قرار بود این ماه عمل بشم که تست کرونا دادم متبت بود وگفتن ۱ماه دیگه عمل میشید از اونجای که خیلی خیلی خونریزی شدید دارم چه داروی مصرف کنم که این ماه پریود نشم تقریبا ۱۰روز دیگه پریود میشم خواهشا راهنمای کنید سنم ۴۴هست فقر آهن شدیدم دارم
- خراش پرده بکارت
سلام من چندروز پیش پیش یه متخصص رفتم تا برگه سلامت بگیرم دکتر گفت ک پردت خراشیده شده نمیتونم بهت برگه بدم من نامزدم دکتر ینی نمیتونم برگه بگیرم
- بارداری
سلام وقتتون بخیر،من اقدام به بارداری دارم شش روز مونده بود به پریودیم ترشح قهوه ای داشتم باز فرداش یعنی پنج روز مونده بود به پریودیم رفتم سرویس بهداشتی مقداری کمی خون اومد باز قطع شد امروز صبح رفتم سرویس بهداشتی که چهار روز مونده به پریودیم ترشح تیره داشتم مثل قهوه ای خیلی تیره یا سیاه بود باز دیگه چیزی نیومده ...به نظرتون باردارم یا علت چیز دیگست ؟ میشه کامل توضیح بدید ممنون میشم...
- سوال از دکتر زنان
سلام ببخشید میخواستم بپرسم ماه قبل پریودم خیلی کم بود 3روز پریود شدم قرص ال دی مصرف میکنم چند ساله بعد الان این ماه نزدیک پریود هستم 4تا قرص مونده تموم کنم بعد از اون 3تا 4روز دیگه پریود بشم حالت تهوع دارم چرا میشه بهم بگین
- کیست همراژیک
سلام و احترام در سونوگرافی رحم و تخمدان من کیست هموراژیک به قطر 27 میلیمتر مشاهده شده آیا خطرناک هست؟
- نازایی
نازایی ۱۷ساله دارم هر بار دو سه تا تخمک دارم در آی وی اف که به جنین تبدیل نمیشن
- کلسیفیه رحم
یک کانون کلسیفیه درکاویته رحم دارم 3×6م م میخام ببینم چیه؟ یعنی چی؟
- بارداری
سلام ۳سال قبل بارداری داشتم که ازلحاظ ویار خیلی حالم بد میشد سابقه ی زخم معده دارم همش تهوع و درد معده شدید داشتم دوباره قصد بارداری دارم چیکارکنم که دچار اون حالتها نشم ممنون
- سقط جنین موقق
من بارداريناخواسته داشتم و از قرص سايتوتك تستفاده كدرم يك روز ورزش كردمو كلي پريدم كلي دمنوش گلگاو زبان و زعفران خوردم بعظهر خونريزي داشتم باز پريدم و ورزش كردم كه بهتر سقط شه اومدم خونه يخ لخته ازم افتاد و دردام قطع شد خونريزيم هم همينطور فقط لك بيني خيلي كم قهوا اي رنگ دارم ايا سقطم موفق بوده؟
- زنان
سلام من مجردم اندومتریوز داشتم قرص ژوروست تجویز کردن دکتر. از روز سوم قاعدگی خوردم ولی هنوز خونریزی قطع نشده و الانروز پنجمه پریود قطع نمیشه طبیعیه؟میترسم این خونریزی خیلی ادامه پیدا کنه
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. ببخشید من هایپرلازی اندومتر بدون اتیپی داشتم و برای درمان اون دکتر به من ۶ ماه گفت که قرص جلوگیری از بارداری مصرف کنم پولیپ هم داشتم که دکتر عمل کرد. بعد ۶ ماه مصرف قرص کورتاژ تشخیصی شدم و آزمایش نشون داد که خوب شدم و التهاب اندومتر برطرف شد الان بعد از ۶ ماه که قرص رو قطع کردم پریودم بسیار سنگین و طولانی شده و بعد از ۷ روز پریود سنگین لکه بینی دارم و قطع نمیشه چه کاری انجام بدم تا لکه بینی قطع بشه الان ۲ ماهه اینجوری هستم و خیلی اذیتم و درد کمر دارم. دچار کمبود آهن شدید هم هستم. با تشکر از راهنمایی تون
- کلیتوریس
سلام وقت بخیر من تو پریودیم از ناحیه کلیتوریسمم گاهی اوقات خون میاد ولی درد نداره آیا طبیعیه؟
- سلام .توده سولید احتمال فیبروادنوم در پستان و هیپو اکو بدم کلسیفیکاسیون و شارپ مشخص چیست
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کست تخمدان دارم و یک ماهه از قرص پومگا ۵ و اپتی وومن برای کیستم استفاده میکنم ایا در ای حال میتوانم باردار باشم با وجود اینکه کیست تخمدان دارم
- پرده ارتحاعی
سلام خوبیدخانم دکترببخشید من تازه نامزد کردم پرده خانومم ارتجاعی اگه رابطه داشته باشم مشگلی نداره
- بارداری
سلام خسته نباشید من تازه فهمیدم حامله ام هم کمی عفونت واژینال دارم هم کمی سوزش ادرار پماد دالاواگ سی میتونم مصرف کنم؟
- کیست دارم
سلام من ۳۳ سالمه رفتم سونو انجام دادم گفتند که تنبلی تخمدان دارم و کیست کلسیفیه هم دارم ایا خطرناک است
- ارگاسم
سلام ببخشید علت اینکه تا اوج ارگاسم رسید اما ارضا نشد چیه؟
- مصرف ماهی
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر. خانم دکتر من باردارم و بیمار شما. خانم دکتر اجازه ی مصرف چه ماهی هایی رو داریم ؟ با تشکر
- تاخیر پریود
سلام خانم دکتر. امکان داره قرص کنکور باعث تاخیر در پریود شود؟


