Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیستروکتومی
۳۸ ساله هستم ۲ ماه پیش هیستروکتومی کردم تخمدانها دست نخورده دو روزه لک بینی دارم مشکل از کجاست و باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید خدا خیرتون بده
- عمل هیتروسکوپی
عمل هیتروسکوپی انجام دادام میشه جوابشو تفسیر کنین ممنون
- درد جای بخیه های قدیمی
من چهار سال پیش موقع زایمانم چسبندگی داشتم رحمم برداشتن از آن به بعد مشکلی نداشتم تا این یک ما پیش حالت گر گرفتگی بهم دست میداد و از ازمایش هورمونی دادم گفتن یائسه شدم و قرص استرومارین و سیموگنوس برام تجویز کردن و الان دو هفته هست جای بخیه هام شدید درد دارم لطفاراهنمایی کنید چکار کنم ممنون ودر صمن ۴۲ سالم هست
- هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر هیستروسکوپی پولیپ باعث چسبندگی میشه؟ واینکه لکه بینی بعد نیست و تا چند روز طبیعیه؟؟؟
- عمل هیستروسکوپی
در کزارش هیستروسکوپی نوشته دو استیوم در یک سطح رویت شد منظوز ر چیه ؟
- خونریزى بعد هیستروسکوپى
سلام خسته نباشين من حدود ٢ هفته عمل كورتاژ و هيستروسكوپى انجام دادم جواب نمونه ها هم خوب بود ولى خونريزى دارم و بند نمياد كم و زياد ميشه قرص ال دى و ترنسيد و منفاميك اسيد هم مصرف ميكنم فايده نداره اگر ممكنه راهنمايى بفرمايين
- تفسیر پاتولوژی
Dx: A-Labeled as uterine cervical LEEP: -Low-grade CIN (CIN I/LSIL), Multifocal. -Exocervical and endocervical resected surgical margins are free from CIN involvement. B-Labeled as endocervix, LEEP: -Chronic endocervicitis C-Labeled as uterine cervical LEEP, Anterior margin: -Chronic cervicitis. D-Labeled as uterine cervical LEEP, Posterior margin: -Chronic cervicitis. E-Labeled as endocervical curettage, Pre LEEP: -Endocervical mucosa with chronic endocervicitis. -Portions of proliferative phase endometrium. F-Labeled as endocervical curettage, Post LEEP: -Endocervical mucosa with chronic endocervicitis. G&H-Labeled as endometrial curettage and endometrial polyp, Resection: -Hyperplasia without atypia. (Complex hyperplasia without atypia) -Endometrial polyp. Dr.S.Sarmadi M.D-AP CP Out Sample: No responsibility accepted on patient's identity Delay in delivery and improper handling of the sample can cause inaccurate result
- پولیپ رحمی
سلام . در سونو واژینال من نوشته ندول هایپر اکو به اندتزهmm ۱۰×۴ در کاویته رحم دیده میشود که میتواند مطرح کننده پولیپ باشد درمانش دارو میتونه باشه ؟
- جواب آزمایش پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر جواب آزمایش این اومده یعنی چی؟ endometrial tissue is seen with tortuous glands lined by columnar cell with subnuclear vacuolation. stroma is edematous.
tiny endometrial polyp is seen no evidence of malignancy is seen this specimen. - اندازه گیری عمق رحم و ایجاد خراش آندومتر
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- قرص جستیران
سلام ۴۹ ساله هستم به علت خونریزی شدید هیستروسکوپی شدم گفتن میتونی هیستروکتومی بشی یا دارو درمانی انجام بدیم قرص جستیران تجویز شد آیا تاثیری در کاهش ضخامت رحم داره؟ و اینکه واقعا این قرص باعث چاقی میشه ؟
- جواب پاتولوژی
سلام . من پولیپ داشتم و عمل هیسترو گرافی انجام دادم این جواب چه معنی دارد؟ Mid secretory endometrium with polypoid features
- پولیپ
باسلام. ار نشانه های پولیپ رحم نامنظمی پریود یا لکه بینی بعداز پریوده. ولی من پریودی منظم داشتم. لکه بینی های من هم قبل از دوره ها بود. پولیپ رحمی که داشتم رو برداشتم .الان سه ماه از برداشتن پولیپ میگذره ولی هنوز لکه بینی دارم. آیا مشکل همین پولیپ است؟ علت ادامه دار بودن الکه بینی چیست ؟
- هیستروسکپی
سلام خانم دکتر، من دوهفته پیش عمل هیستروسکوپی داشتم به دلیل وجود میوم وپولیپ. دکتر معالجم برای من قرص مدروفوم وکپسول آنتی بیوتیک وقرص فریون تجویز کردن. درست سر وقت من پریود شدم وخدا وشکر این دفعه درد نداشتم. ولی امروز روز دهم پریودم ومن هنوز خونریزی قطع نشده. به نظرتون من چه کاری باید انجام دهم. باتوجه به اینکه دکترم رو روز شنبه میتونم ببینم.
- Testaa reactoonz-peli ja sen rtp sivustolla suosittu vinkeillämme.
Etsitkö uutta pelikokemusta? Sitten, reactoonz slot ansaitsee huomiosi.Tarjonnut tunnettu peliyhtiö, reactoonz sekoittaa hauskan teeman ja erikoistoiminnot.Pelin esittely Tervetuloa piirretyltä näyttävään galaksiin, jossa bonukset käynnistyvät yllättäen. Tämä on juuri se, mikä tekee reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma sopii täydellisesti pelin rytmiin.Bonustoiminnot Toimintojen osalta, reactoonz slot ei petä. Odota:- Free spinejä - Kertoimia - Epätyypillisen pelimuodon - Yllätyksellisiä scattereitaPelatessasi voit laukaista minipelin.Missä pelata reactoonzia? Missä pelata reactoonz? Hyvä uutinen: monet nettikasinot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Mobiiliyhteensopiva - Hyvä valinta aloittelijoilleKannattaako kokeilla reactoonzia? Muutaman tunnin testauksen jälkeen reactoonz slot on erinomainen ajanvietto.Mitä pidimme: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Monipuoliset bonuksetHuomiot: - Voi tuntua kaoottiselta uusille pelaajille - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot saattaa olla uusi suosikkisi.
- سلام چه کار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام ۴۴ سالمه پریودی طواانی مدت با خونریزی خیلی زیاد داشتم تشخیص دادن باید هیتروسکوپی بشم بعد از عمل پریود یک هفته ای با خونریزی خیای کم داشتم الان بعد پنج روز دوباره خونریزی افتادم خیلی ناداحتم نمیدونم علنش چیه ک دوباره ب خونریری افتادم لطفا راهنماییم کنید
- بارداری
با سلام و احترام، ۳۷ ساله هستم نتیجه هیستروسکوپی ؛ filling de در داخل کاویته رحم در سگمان تحتانی می باشد آیا لازم است که برای بارداری ، برداشته یا جراحی شود؟ کدام روش بارداری پیشنهاد میشود؟ ابتدا از قرص و آمپول کمک بگیرم و یا باید به دنبال روش های دیگر باشم. همچنین فولیکول های ریز هم وجود دارد لطفا من را راهنمایی بفرمایید.
- پولیپ رحم
وقت بخیر ، خانم دکتر سه هفته پیش پولیپ دوسانتی داشتم و جراحی کردم ، سوالم اینه آیا باید جراحی میشد یا با لیزر برداشته میشد و اینکه الآن پریود شدم نسبت به سابق خونریزی کم شده جواب پاتولوژی هم زده endometrial hyperplasia without nuclear ایا مشکوک هست یا چکنم
- هیستروسکوپی
سلام.دکتر من جواب هیستروسکوپی گرفتم.میشه برام تفسیرش کنید.مشکلی هست یا نه؟ممنون Several Fragmented Tissue totally measuring 2.7*1.6*0.5cm Sections show fragments of endometrial tissue with polypoid features.Glands are arranged in dense fibrotic stroma with thick walled vessels. Diagnosis:Uterine curettage,endometrium
- خونریزی رحمی
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در هفته 14 بارداری دچار خونریزی خیلی شدید شدم و پس از سونو بمن گفتن که رحمم دو شاخه و هماتوم دارم و این خونریزی دو هفته ادامه پیدا کرد و در هفته 16 جنین سقت شد اکنون عکس رنگی رحم گرفتم و تو عکس گفتن شکل و حجم رحم کاملا نرماله و خبری از رحم دو شاخ نیست حالا من نمیدونم کدوم درست میگن. عکس رنگی مطمین تره یا سونوگرافی


