Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من در هفته ۱۹بارداری سونوی انومالی دادم که نوشته بود ر وده اکوژن گرید ۱ رویت شد میخواستم اگه بشه منوراهنمایی کنید چکار کنم
- سلام من همیشه قبل قاعدگیم صورتم جوش میزنه خیلی درد میکنه جوش هاهم دلیلش چیه
- راهنمایی
سسس
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز و بااخلاق. ممنون که وقت میذارید و پاسخ میدید من در غربالگری مرحله دوم(سونو) در هفته 18 که سونو دادم نوشتهnb:5.9mmو نوشته نرمال است آیا واقعا این عدد نرماله ؟زیاد نیست ؟ آیا درسته که این عدد نشون میده یه بچه با بینی خیلی بزرگ است؟ممنون از لطفتان
- بارداری»»««
سلام. خانم دکتر من سه ماهه اقدام میکنم برا بارداری ولی باردار نمیشم. همه آزمایشات و سونو قبل بارداری دادم سالم بودم. در ضمن من قبلا دوتا سقط داشتم. آبان سال گذشته سقط کردم. الان چیکارکنم زودتر باردار شم؟ ۳۴سالمه. ممنون از جوابتون
- مایع لزج مقعدی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من۲۸ سالمه وتقریبا۶ماهه ک یه هفته به عادت ماهانه ام ازمقعدم یه مایع لزج سفید خارج میشه ک گاهی اوقات هم رگه خونی داره وبالاخره عادت ماهانه هم ادامه داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- درد زیرشکم
سلام من ۱۶ سالمه و اینکه قبلا رابطه جنسی مقعدی داشتم بعد چندین ماه دل درد کوتاه ولی شدید میگرفتم که زود قط میشد حالا میرفت واسه چند روز بعد رفتم سونوگرافی نوشته بود مایع با میزان کم در لگن و فضای کلدوساک سمت راست با حجم ۹ cc رویت شده یعنی چی؟
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من دختر ۳۱ساله مجرد کم خونی دارم دوماه خون زدم الان یه ماه دوبار پریود میشم بار دوم خونریزی زیاد دارم از قرص ترنسید ۲۵۰چطوراستفاده کنم ممنون
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر عزیز بنده درهفته۲۲بارداری با سرکلاژ شکمی هستم در طول روز(صبح ها) یک بار دفع دارم به خاطر استراحت مطلق و داروهای مصرفی اما تا آخر شب احساس نیاز برای دفع دارم که متاسفانه انجام نمیشه از شیاف پروژسترون به صورت مقعدی هرشب استفاده میکنم و واژینال نمیتونم استفاده کنم میخواستم بدونم باوجود عدم دفع شبانه و وجود موادزائد در روده ایا شیاف در روده جذب میشود؟یا موادزائد مانع تاثیر شیاف میشود؟ ممنون از پاسخگوییتون
- قرص سیبل
من قرص سیبل را ۳ دوره مصرف کردم برای کیستم و در طول دوره ی سوم رابطه داشتم و بعد از ان ۲ قرص زرد از بسته مانده بود که در ۲ شب خوردم ایا امکان بارداری هست؟؟
- تزریق امپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشید دکتر ررای قطع قاعدگی به من سه تا امپول واریو پپتیل دادن اولی رـو که زدم خونریزیم فرقی نکرد به دکتر گفتم گفتن دومی رو که بزنید فقط لکه بینی دارید د رحالی که خونریزیم اتفاقا فرقی نکرده وامروز 9روزه پاکنشدم میخواستم ببینم مشکلی هست ایا امپول سوم رو بزنم یانه? ه?
- سلام من کیست به ابعاد 169در90در149دارم لطفاً جواب بدید خیلی نگران هستم
- آندومتر
۳ماه زایمان شدم سزارین برای اولین بار پریود شدم ۲۱روز طول کشیده سونو دادم زده اندومتر ۱۱چیکار کنم همخونریزیمقطع سه بعد دکتر ترنسید داد ۳تا هر ۸ساعت خوردم یکم قفسخ سینم درد میکنه
- سلام من ماه پنجم بارداری هستم الان سه روز خونریزی دارم اما در حد معمولی هستش ودیروز در درناحیه کشالی. ران داشتم الان کمتر شده آیا خونریزی باعث سقط نمیشه الان شیاف هم استفادغمیکنم
سلام ماه پنجم هستم خونریزی دارم زیاد شدید نیست شیاف استفاده میکنم الان 4روز هستش خونریزی دارم آیا خونریزی خطرناک هستش سونوگرافی هم گفتش ساک و کیسه آب وجود دارد اما جنین پیدا نبود میشه رهنمای کنید
- سزارین
سلام من دوبارپشت سرهم سزارین کردم یعنی بعداولی یکسال بعدحامله شدم ودوباره سزارین شدم چندباردیگه میتونم سزارین کنم کلی سه بارسزارین کردم اولی که انجام دادم ده سال بعد دوتا پشت سرهم به فاصله یک سال ...امکان داره دوباره بتونم سزارین بشم متاسفانه این دوبارهردوبارنوزاددخترکه درفاصله سه روزفوت شدن هردو ..خیلی دوست دارم یک بچه دیگه داشته باشم ممنون که وقت میزارین جواب میدین
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید من یه هفته هست که پریودم تموم شده بود اما باز بعد از یه هفته خونریزی دیدم علتش چی هست مگه میشه تو یه ماه دوبار پریود شد
- فولیکول ۲۰ تخمدان راست
سلام خانم دکتر سن من ۳۹ سال است من پریودی منظم دارم سر ۳۰ روز میشم اقدام به بارداری کردم ماه پیش بک هفته عقب انداختم ولی رفتم کربلا سرخونریزی شدید افتادم تا ۱۰ روز طول کشید تازه من ۷ روزه پاک میشم این برج هم باید ۱۶ میشدم که نشدم ۲۳ رفتم سونوگرافی گفت فولیکول ۲۰ در نخمدان راست داری گفتند شاید حامله بشی دوروز پیش درد شدید در شکم و زیر شکم و کمردرد شدم بازم از تو کانال ابنجوری پرسیدم گفتن داره تخمک آزاد میشه شب در میان هم نزدیکی دارم ولی هنوز نه پریود شدم نه حامله چون بی بی چک گذاشتم منفی بود چکار کنم ممنون از پاسخگویتون
- سلام من کورتاژ کردم پولیپ داستم واین هم آزمایشهیستروکوپیprliferativeendometrium
جواب آزمایش هیستروسکوبی proliferative
- ای وی اف
خانم دکتر بی بی چک من روز ۱۰ انتقال مثبت شد ترس این دارم دوقلو بشه ممکن یه دونه باشه
- سلام من ناخواسته باردارشدم قرص سیپرو و فلو کونازول مصرف کردم حالا باید چیگار کنم


