Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز چهل ودو روز هستش سزارین شدم ونزدیکی بدون دخول داشتم مایع منی روی واژن ریخته شد آیا احتمال بارداری وجود دارد,ممنون میشم راهنماییم بفرمایین,
- بستن لوله ها
سلام من 8 ماه پیش موقع سومین سزارین لوله هام رو بستم آیا به طور صددرصد میتونه خیالم از بابت باردار نشدن راحت باشه یا باز هم احتمالش هست؟؟؟
- باردار
سلام.دکتر،بعضیا میگن اب هویج جای بچه راسفت میکنه ،خیلیا هم میگن نخور ،حالا من جیکارکنم بخورم یانه باردارم 4ماهه
- سرکلاژی
سلام خانوم دکتر من میخوام دهانه واژن دوخته بشه واس همسرم تا ورودی واژن تنگ بشه لطفا راهنمایی فرمایید
- آمپول پروژسترون
سلام من دو ماهه پریود نشدم دکتر بهم دو تا آمپول پروژسترون داده گفته دوتاشو باهم بزنم خواستم بپرسم دوتاشو چجوری ترکیب کنم با هم بزنم؟
- پرده بکارت
من معاینه بکارت توسط پزشک انجام دادم اما بعد از معاینه درد و سوزش داشتم میشه توضیح بدید جریان چی هست طبیعیه؟
- دارو
سلام و خسته نباشید بنده از مریضهای مطب شماهستم که دراینده باید از طریق ای وی اف میکرو انجکشن جهت باردار شدن استفاده کنم در حال حاضر شما برای شروع به من پودر proxeed رو تجویز کردین که در حال مصرف کردن هستم و تنها سه وعده دیگه دارم و در کنار این پودر قرص dostinex هم مصرف میکنم که تا الان ۵نوبت مصرف کردم از ۲۰ وعده کل میخواستم بپرسم تو این زمان نیاز هست که پودر رو تجدید کنم یا همین یک جعبه کفایت میکنه برای من ازمایش prolactin نوشتین باید قرصهای dostinex رو تموم کنم بعد برم یا نیاز بین مصرف قرص برم ازمایش تو ازمایش قبلی مقدار prolactin : 47.9
- سزارین
بعدازدوسالجای سزارین وکمرم درد میکنه
- کیست تخمدان
سلام و عرض ادب. در سونوگرافی انجام شده کیست دارای سالید اکوژن داخلی در تخمدان چپ به دیامتر ۳۱ میل دیده شده خطرناکه؟ سرطانی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- برای بارداری
سلام من ازدواج اولم یه سقط داشتم ۲ماه ولی الان یک سال مجدد ازدواج کردم و باردار نشدم الان سونوی واژینال انجام دادم روز ۱۳سیکل نوشته آدنومیوزیس دارم و وقتی به ارگاسم میرسم درد دارم و کمر و پاهام درد میکنه میخواستم ببینم باردار میشم و آیا باید عمل جراحی انجام بدم؟
- بارداری
سلام میخاستم بدونم وای فا هفته های اول بارداری و کل روزای بارداری مضره؟وچرا همش دل ضعف میگیرم؟
- دوفاستون
سلام وقت بخیر دختری۲۲ساله هستم برای تخمدان پلی کیستیک دکتر برام دوفاستون روزی ۲تا تجویز کردن میخواستم بدونم این دو قرص با چه فاصله ای از هم باید مصرف شه ؟یا اینکه همزمان؟ و قرص اتیسترون از روز ۶ام پریود مصرف شه مشکلی نداره؟
- خوردن انتی بیوتیک
سلام، چند روز قبل از اقدام به بارداری قرص متردتیدازول و اموکسی سیلین بخوریم واسه بچه مشکلی پیش نمیاد؟
- عفونت
سلام من دائم ترشحات سبز رنگ دارم چندوقت پیش متخصص هم رفتم قرص مترونیدازول داد دوعددی خوردم تا یک هفته حالا ترشحاتم کم شده اما بعداز نزدیکی تا یک روز یه دفه ازم میریزه نمیدونم چیکار کنم ۲۷سالمه دوتا بچه سزارینی هم دارم
- عفونت واژن
با سلام من ۱۹سالم هست و مجردم. مدت طولانی هستش (یک سال شایدم بیشتر)که واژنم به شدت بوی بدی میده ترشحاتم طبیعیه و خارش و سوزش هم ندارم. ولی بوی نامطبوع واژنم به حدی هست ک واقعا اذیت میشم حتی دوساعت بعد ازاینکه از حموم خارج میشم لباس زیرم بوی ب شدت بدی میده. متاسفانه تا الان روم نشده این مووضوع رو به کسی بگم.حتما باید به پزشک مراجعه کنم یا راه دیگری هم هست؟ و اینکه درصورت مراجعه حتما باید معاینه بشم؟ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانم
- پرده بکارت
سلام من آب با فشارر زیاد وقتی ک تو دسشویی بودم مثل اینکه هوا تویه شلنگ بوده برخورد کرد با داخل واژنم و خون اومد ایا پرده بکارتم پاره شده
- سلام آیا اگه مردی مشکل داشته باشه ۲میلیون اسپرم آیا می تونه ای وی اف کنه جواب میده بنظرتون وهزینه چند هست
- هیستروسکوپی
با سلام آیا دکتر یا مرکز خاصی در رشت وجود داره که بدون آسیب به هایمن بتونه پولیپ رو به وسیله هیستروسکوپ خارج کنه(برای ویرجین ها)؟
- لکه بینی در بارداری در هفته ۱۰
- سونو
سلام. کانون اکوژن در کاویته رحم و کورپوس لوتیوم درتخمدان به چه معنیه ؟


