Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تغییر جواب پاتولوژی
received specimen in formalin consists of multiple fragments of creamy rubbery tissue m: 2X 1.5X 1 cm, labeled as right vocal cord.
- قرص
سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم که خانم ها هم میتونن از قرض داپوکستین که برای عذر میخوام زود انزالی آقایان هست استفاده کنن.اگر استفاده بشه عوارض چیه عوارض داره.ممنون از زحماتتون
- قرص جلوگیری
سلام سنم ۳۵ ساله دوتا فرزند دارم همیشه از کاندوم استفاده میکنم ولی این دوماه آخر احساس میکنم به کاندوم حساسیت دارم عفونت قارچی درست کرد سوزش وخارج گرفتم تا دو ماه دیگه هم به کودکم شیر میدم بعد دوسالش تمامه میشه یه قرص کم عوارض بهم معرفی کنید
- مایع در کاومته آندومتر
سلام من دخترم و هیچ رابطه نداشتم تو سنوگرافیم مایع در کاومته آندومتر ديده شده نشانه چیه بنظرتون کیست هم دارم
- تزریق واکسن گارداسیل
آیا تزریق واکسن گارداسیل بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر تاثیری در قدرت باروری مرد و زن دارد؟
- تنبلی تخمدان
سلام من دکتر برام قرص مدروفم تجویز کردن و گتن از شب چهاردم تا ده شب بخورم یه دوره خوردم ولی تو این ماه من اول اذر پریود شدم و ششم پاک شدم ولی امروز متدجه شدم خونریزی دارم الان باید قرص و چطوری بخورم ممنون میشم جواب بدید
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص لتروزل باکلومیفن واسه تنبلی تخمدان مصرف کردم الان ۱۶روزازپاکی ام میگذره دردشدیدکمرباشکم دارم احتمال داره من پریودبشم سینه هام هم دردمیکنه
- فیبروم
سلام علت درد خفیف و وجود مانعی زیر شکم در زمان پریود و بعدش چی میتونه باشه؟این دفعه پریود شدم درد خفیف زیر شکم و انگار یه چیزی زیر شکمم مانع هستش علتش چی هستش؟فیبروم خارج از رحم هم دارم .میتونی علتش فیبروم باشه؟
- تغییر پریودی
سلام خانم دکتر سونوگرافی رحم و ضمایم رحم دارای ابعاد پارانشیم نرمال میباشد ضخامت آندومتر 10م.م اندازهگیری شد حدود منظم دارد در کاویته رحم مایع دیده نشد تخمدانها ابعاد نرمال و نمای PCOدارند آیا ب نظرتون این سونوگرافی جوابش چیه؟!
- پریودی نامنظم
سلام من ۳۰سالمه،عادت ماهانه منظم ندارم درحددویاسه روزعقب جلوانداختن،اما اینبارده روز،زودتر پریودشدم دلیلش چی میتونه باشه،استرس هم نداشتم
- سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
- ساختار اندام تناسلی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر راستش من از زمانی که یادم میاد بین کلیتوریس و اون پوستی که روی کلیتوریس رو میپوشونه یک سوراخ دارم. میخواستم ببینم این حالت طبیعیه؟
- هایمن
سلام خانم دکتر خیلی نگران هستم خودارضایی به صورت فشار دادن پاها بهم باعث پارگی پرده میشه؟اخه حس فشار زیادی حس میشه خیلی نگرانم
- بارداری
۳۲ سالمه،یک سال اقدام به بارداری کردم خودم و شوهرم سالم هستیم طبق ازمایشات پزشک. نباید قرصی مصرف کنم برای باردار شدن؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر برام قرص سیبل رو تجویز کردن من رنگ سفید و کرم رنگ رو ب ترتیب مصرف نکردم از یک بسته سه عدد مونده بود ک پریود شدم الان باید مصرف کنم اون سه دونه رو یا خیر
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت خانم دکتر میبخشید من روز شنبه مزاحمتون شدم به اسم یاسمن محمدی شما فرمودید که من زگیل در قسمت دهنه رحم دارم من عقدم و عروسی نکردم و پرده بکارتم هنوز هست من بابت این مزاحم شده بودم که احساس میکردم در قسمت دیواره های واژه جوش هستش اما شما فرمودید اون نیست بلکه زگیله راستیش یه کرم دادید من الان نمیدونم دقیق اون زگیل کجاست آیا رنگ زگیل فرق میکنه؟ باید دوباره بیام مطب ؟ ممنون میشم جواب بدید
- تخمدان پلی کیستیک
باسلام خسته نباشیدازاینکه به سوالاتمون جواب میدین من درروزششم پریودسونوانجام دادم بشرح زیر,ابعادرحم33×69م م ودرحدطبیعی ورتروورسه واکوی میومتریکنواخت است ضخامت اندومتر6ودرحدنرمال,اکوی اندومترغیریکنواخت ولی پولیث واضحدیده نمیشود,تخمدانها حاوی فولیکول ریزمتعدد4تا6م م بانمای pco,خانم دکتربنظرتون من بااین وضعیت بصورت طبیعی بامصرف دارومیتونم باردارشم چون بامصرف یکدوره گونال اف جواب نگرفتم خیلی افسرده شدم درضمن سی سالمه دوساله که جلوگیری ندارم ببخشیدطولانی شدبازم متشکرم
- کانون اکوژن
در جواب سونوی من نوشته کانون اکوژن به قطر ۱۰ در ۴ که بدون عروق خونی و به نفع clot گزارش شده این بعنی چی ؟ نگرانم تا دکتر برم خطرناکه ؟
- زگیل تناسلی
سلام خانوم دکتر من ۱ساله ازدواج کردم چند روز پیش که رابطه جنسی داشتم خونریزی خفیفی داشتم که رفتم دکتر گفتن که عفونت قارچی دارم و دهانه رحمم زخم هست که بهم پماد میکوزین دادن بعد از چند روز به دلیل سوزش شدید پماد عوض کردم و میکونازول گرفتم الان بین واژن و مقعدم متوجه یک دونه برجسته شدم که سرش سفیده و دست میزنم درد میگیره..احتمال زگیل هست؟؟
- شیردهی
شیر زیادی دارم برای پایان شیردهی به کودک ۲ساله ام دو قرص نیم کابرلین به صورت نصفه تا۴شب خوردم اما بعد دوروز از اتمام قرصها دوباره شیر تو سینم جمع شده خیلی درد دارم لطفا کمکم کنید


