Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کانون اکوژن در رحم بل ضخامت 6م
کانون اکوژن خطی در رحم (کلسیمفیکاسیون و با اکوهای مربوط به گاز) درمانش چیه؟ درد زیادی رو سه ماه داره تحمل میکنه و 60سالشه
- سوال از دکتر خوب
جواب پاتولوژی اینه لطفا تفسیر کنید جواب را برام ممنون Endometrial curettingالبب and endocervical biobsy shows: a( glandular hayperplasia,simple type b( spongisis of exocervix )
- با عرض سلام خدمت خانم دکتر عزیز من مهر سال ۹۷ متاسفانه حاملگی خارج از رحم داشتم لاپراسکوپی شدم لوله سمت چپم برداشته شد الان قصد بارداری دارم چه اقداماتی قبلش لازمه انجام بدم داروی خاصی لازم نیست بخورم غیر از فولیک اسید در ضمن ۳۵ سالمه
- کیست بزرگ در بارداری
سلام من نه هفته باردارم و یه کیست ۱۵ در ۸ سانت دارم که فاقد solid component و احتمالا یا جسم زرده یا اندرومتریوما میخواستم بدونم با کیست به این بزرگی باید چیکار کنم که به بارداریم اسیب نرسونه
- درد در ناحیه زیرشکم سمت راست
س.دوماهه سزارین شدم.در ناحیه سمت راست شکمم درد دارم
- سونو بارداری
سلام وقت بخیر توسونو من نوشته فاصله لبه تحتانی جفت ازint.os 6mmاست وهماتوم ساب کوریونیک به ابعاد ۵۸*۴۸*۲۰درمجاورت قدامی فوندال ساک بارداری مشهود است این یعنی چی لطفا جواب بدین
- سوزش وگرگرفتگی آلت تناسلی
سلام خانم دکتر من دختر مجردم سوزش وگرگرفتگی واژن داشتم پزشک برام پماد تریامسینولون ا ن ا ن تجویز کرد سه روز استفاده کردم بهتر شدم میخواستم بدونم تا چند روز استفاده کنم
- بارداری
باسلام من در ماه هفتم و هفته 30 بارداری ام.دو سه هفته اس که دفع ام به شکل اسهال هستش.میخاستم بدونم مشکلی داره؟باید چیکارکنم؟بعضی مواقع روغن زیتون هم میخورم.با تشکر از شما.
- سلام ایا قرص ژینوفیلوس برای درمان سوزش وخارش قسمت بیرونی واژن مناسبه؟
- زنان
سلام ایا پماد کورتام یا همون کلوبتازول را در بارداری میتوان استفاده کرد ممنون .
- سلام ببخشیدعوارض دکاپپتیل ۱۱،۲۵کی ازبین میرودوتا چندماه چرید نمیشم من ۵۱سالم هستش وبعداز سهروز ازتزریق دچاربی قرعری وتپش قلب شدم وبعداز یک ماه ونیم دوباره دچار بیقراری بی اشتهایی وعلایم افسردگی شدم تورو خدا بگین چه کار کنم
- کیست تخمدان چپ
سلام خسته نباشید.من یک کیست به ابعاد۱۹×۳۰ با جدار نازک فاقد septaیا دبری در دخل سمت چپ تخمدان دارم.ایا این کیست برای انتقال جنین مشکل ایجاد میکند؟ممنون از پاسخگوییتون
- قرص دروسبلین
سلام من وقتی قرص زده بارداری میخورم بعد چند ساعت حالت تهوع دارم
- سلام من دوماه پریود نشودم حلا لک قهوهای روشن میبینم
سلام من دوماه پریود نشوم امروز لک دیدم به رنگ قهوه ای روشن
- بلوغ زودرس تزریق آمپول واریوپپتیل۳/۷۵باعث نازایی میشه
دختر من ده ساله است با وزن ۳۶ و قد ۱۴۰. از ۸ سالگی به دلیل بلوغ زودرس با تشخیص متخصص آمپول دیفرلین تزریق شده ولی روند رشد قدی کند شده و شدیدا افزایش اشتها و ولع خوردن پیدا کرده و وزن روبه افزایش ناگهانی رفت چون خیلی لاغر بود، این علائم به خاطر دیفرلین هست؟
- بارداری مولار
سلام من بارداری مولار داشتم کورتاژ کردم چهار هفته بعد از عمل آزمایش بتا دادم خیلی خوب کاهش داشت اما هفته چهارم ۵۰تا افزایش داشت میخواستم راهنماییم کنید این میتونه نشانه وی باشه
- سقط جنین
سلام من دوبارسقط داشتم و الان یک ماهه ک سقط کردم و کورتاژ شدم به متخصص مراجعه کردم برای درمان سقط مکرر و ایشون گفتن ک رحمت ورم کرده بااینکه الان من یک ماهه ک سقط کردم ورمم چیز عادیه ؟
- آزمایش پرولاکتین
وقت بخیر من ۲۲ سال سن دارم . دوسال پیش آزمایش پرولاکتین دادم ۲۸ بود ولی یادم نیست رنج آزمایشگاه چند بود و ام ار ای دادم و ادنوم هیپوفیز داشتم، هیچ دارویی مصرف نکردم و دیگ پیگیر نشدم بعد دو سال آزمایش پرولاکتین دادم این جواب آزمایش پرولاکتین بالاس یا نرمال؟ Prolactin:530 mIU/L ELISA pre meno pauasal:118_555 Post menopauasal::33_413
- بارداری
سلام خانم دكتر در هفته هاي ٣٣به بعد ميشه دمنوش يا هفته اي ١بار كافي خورد
- سوال مهم
سلام بالای مثانه انگار که یه لولس که التهاب داره و خارش داره و حس خیسی دارم. علت چیست؟ ترشحاتم مشکلی نداره ایا عفونت لوله رحم است؟


