Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست مغز جنین واکوژن روده
سلام آیا با نرمال بودن همه ی آزمایشات و سونوی غربالگری اول و با نرمال بودن اکوی قلب جنین آیا با داشتن اکوژن روده و کیست مغز در ۱۹ هفته برای جنین خطرناک است یا در سونو های بعدی رفع میشود
- لکه بینی بعد از مصرف قرص دروسبلا
سلام من یک هفته از پریودم گذشته ولی لکه بینی داشتم بعد از پریودمرفتمدکتر زنان بهم قرص دروسبلا دادن ولی سه تاش خوردمولی لکه بینی هنوز خوب نشده علت چیه؟آیا از عوارض قرصه؟تا چند روز بعداز مصرف قرصا لکه بینی برطرف میشه؟
- آمپول سینال اف
سلام خدمت متخصص محترم تخمدان من پلی کیستیک هستند و باردار نمیشم دکتر برام ۵ روز ، روزی ۳تا لترزول و آمپول سینال اف دو بار ۷۵ واحد تجویز کردن میخواستم بپرسم بعد از مصرف این دارو ها کی باید برم برای سونوگرافی تا ببینند دارو تاثیر داشته یا نه ، دکترم هیچی در مورد مراجعه مجدد بهم نگفتن آیا نیاز هست برم سونو یا منتظر پریود بعدی باشم ؟
- Ivf
سلام خسته نباسید قبل از انجام ای وی اف چه آزمایشاتی لازمه انجام بشه؟ آیا با اسپرم بی حرکت میشه ای وی اف انجام داد؟
- سلام خانمم خونریزی رحم داشت دکتر براش امپول واریو پپتیل نوشت حالا خونریزیش زیاد شده راهنمایم کنید ممنون میشم
- بارداری
من دوبار سقط داشتم یکبار هفته پنج قلبش تشکیل نشد و اینبار هفته نهم قلبش وایساده دلیلش چی هست و باید چه ازمایشاتی و چه پیگیری هایی انجام بدم؟
- عفونت
سلام خانم دکتر عزیزم وقت بخیر خسته نباشید🌹 خانم دکتر سوالی داشتم خدمتتون من هفته ۲۴بارداری هستم چند وقته ببخشید اینو میگم اما بخاطر این موضوع خیلی استرس دارم و ۲،۳ روزه شدید شده که در مدفوع کرمک مشاهده میکنم و مقعدم شب و اوایل صبح به شدت میخواره و کرمک ازش خارج میشه شب تا صبح چند بار شستشو با صابون میدم چون حتی وارد واژن میشن و ایجاد سوزش و خارش میکنن و خیلی چندش آوره، خیلی ناراحتم من باید چیکار کنم آیا به جنین آسیب میرسه با وجود این شرایط؟ به دارو خواصی باید استفاده کنم؟ برای مداوا باید پیش شما بیام یا چه دکتری معرفی میکنید برم؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام ۲۰ سالمه 16شهریور پریود شدم ۱۵ مهر پریود شدم آبان پریود نشدم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون نوشت ۳ آذر مدروکسی پروژسترن مصرف کردم ۹ آذر پریود شدم الان ۲۲ آذر باز پریود شدم علتش چیه؟
- درمان بااووبوست
سلام من برای تنبلی تخمدانم ودوره های نامنظم والبته ناباروری دکترم قرص دوفاستون واووبوست مصرف میکنم ولی قرص اووبوست رویک روزدرمیان میخورم به نظرتون جواب میده اخه توگوگل سرچ کردم همه بیش ازیکی درروزمیخورن
- نازایی
با سلام،٨ ماه پيش تو سونوگرافي مشخص شد pco هستم در صورتي كه قبلا اين مشكل رو نداشتم و سونوگرافي هام نرمال بود،آزمايشاي تيروئيد و هورموني هم نرمال هستن،هميشه پريودام منظم بوده حتي بعده كيست.براي بارداري ٣دوره كلوميفن مصرف كردم كه فوليكول بالغ داشتم،اين ماه دكتر استراحت دادن كه الان٤٤روزه پريود نشدم،آزمايش بتاي بارداري هم منفي بود،ميخواستم ببينم چون اين ماه دارو مصرف نكردم اينطور شده يا مشكل ديگه اي هست؟
- سلام من باردارم ۶هفتهوسهروز رفتم سونو گفتن که فقط ساک هست و جنین و کیسه زرده رویت نشده چقدر احتمالش هست که پوچ باشه
- روش استفاده از دروسبلا
کیست دارم 2 سانت قرص دروسبلا برام تجویز کردن ولیمن پریود نشدم که استفاده کنم ایا میشه همینجوری استفاده کنم
- لوپرومر
سلام خانم دکتر من آمپول لوپرومر یک ماهه تزریق کردم تا چند ماه از پریود جلوگیری میکنه؟ ممنون
- فیبروم
سلام خسته نباشید خانوم دکتر درد شدید لگن میتونه از فیبروم خارج از رحم باشه؟هزینه عمل لاپاراسکوپی فیبروم چند هستش؟کدوم بیمارستان؟
- سلام ببخشیدمن فیبرم ومیوم دارم بیمارستان که شما بیمارتون روعمل میکنین کدوم ببمارستان هست وایا بیمه اتیه سازان شامل حالش میشه ممنون میشم جواب بدین
درکدوم بیمارستان خصوصی عمل برداشتن رحم وتخمدان وفیبروم انجام میدین ومن بیمه تکمیلی اتیه سازان هستم ایا بابیمه اتیه طرف قراردادهستین یانه ممنون میشم به دوتا سوال بنده جواب بدین
- سوال اورژانسی لطفا زودتر پاسخ دهید
سلام خانم دکتر (قرص ایتراکونازول ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت / کرم دالاواگ سی هر شب ) همزمان میشه مصرف کرد؟ دکتر تجویز کرده سوالم این است که آیا این دوتا رو باهم باید مصرف کنم یا اول کرم رو مصرف کنم تموم بشه بعد قرص رو شروع کنم؟ ممنون از پاسخگویی شما
- سلام غده ی ادنوم در هیپوفیز را همه دارند یا بخاطر پرولاکتین که وقتی میره بالا این غده در هیپوفیز در میاد؟
- سلام دخترم ۴ سالشه عفونت ادراری داره رفتیم سونوگرافی میگن اینترنال اکو خفیف داره یعنی چی؟
- نحوه مصرف دوفاستون
با سلام من دچار کیست تخمدان و تنبلی تخمدان هستم و پریود نمیشم دکتر بهم قرص دوفاستون دادن تریقه مصرفش رو یادم رفته و نمیدونم چطوری باید مصرفش کنم
- ضخامت آندومتر
در سونو ضخامت آندومتر ۱۳ تصویر یک اکوژن که با کالرداپلر دارای واسکولاریتی بوده وهیپرپلازی پولیپ را مطرح میکند اکوی میومتر غیر یکنواخت بوده و میوم ساب سروزال


