Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چرا به محض خوردن پروژسترون ب خونریزی شدید افتادم؟
سلام من قاعدگی های نامنظم و طولانی مدت داشتم به پزشک مراجعه کردم و با توجه ب سونوگرافی هیچ مشکلی در رحمم نبود دکتر برام پروژسترون نوشت ک مصرف کنم که دفعه ی بعدی ک پریود شدم آزمایش هورمون بدم اما با خوردن اولین دونه از پروژسترون خونریزی شدید گرفتم آیا طبیعیه؟تا کی ادامه داره؟اگر قطع نشد چی؟
- مصرف قرص سیبل در پریودی
سلام من از روز اول پریودم قرص سیبلو شروع به مصرف کردم میخواستم بدونم وقتی از روز اول شروع میکنیم به خوردن تا چند روز پریودی ادامه داره؟ یعنی همون هفت روزه تمومه و یا نه چون سیبل مصرف میکنم سه چهار روز دیگه پریودی تموم میشه؟ ممنون
- سلام خسته نباشید من مجردم بعد مشکل جابجایایی مایع ازاد در لگن داارم و از اون موقع خیلی شکل جلو تغیر کردع متونه بخاطر اون باشع
- پریود نشدم
سلام ۱۵ آبان که روز اول پریودم بود پریود نشدم و چند قطره خون قهوه ای اومد روز دومم همین طور یکشنبه ۱۸ آبان هنوز پریود نشدم علتش چیه؟
- بارداری
سلام مجدد در مورد سوال قبلی آیا باید در مدت بارداری مدارک پزشکی را برای شما بفرستم یا اینکه فقط یک هفته مانده به زایمان رشت بیام ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- چکاپ اچ پی وی
سلام برای اچ پی وی اگر دهانه رحم نشانه ظاهری نداشته باشه و پاپ اسمیر هم منفی باشه بازم نیاز به کلپوسکوپی هست؟
- ترشح قهوه ای پستان
با سلام.2 سال از قطع شیر دهیم میگذره از پستان چپم وقتی فشار میدهم ترشح قهوه ای بیرون می آید. بعضی اوقات خودم به اندازه یه قطره خیسی روی پیراهنم سمت چپ حساس میکنم و در پستان چپم کیست 1و نیم میل و چند کیست ریز هم دارم.فقط یه ده روز مانده به زمان پریودیهام درد و سنگینی و احساس سفتی در سینه چپ دارم و پریود که میشم درد و سفتی برطرف میشه و راحت میشم باید چه کار کنم نگرانم. 34 سال سن و یه بچه دارم. راهنماییم کنید ممنون
- زگیل دهان
سلام وقتتون بخیر ببخشید سوزش دهان و لب میتونه از علایم زگیل دهان باشه؟ من یک بار یک سال پیش رابطه دهانی داشتم...
- لکه بینی بعد از پریودی
سلام خسته نباشید من همیشه ۷ روز پریودیم طول میکشه دو روز اخر لکه بینی دارم این ماه اقدام داشتم بعد از ۷ روز پریودیم ک تموم شد باز دو روز بعدش لکه بینی دارم علتش چیه؟؟ روز ۶ پریودیمم رابطه داشتم
- یک
یک ناحیه اکوژن6*4 در رحم ب نفع پولیپ دیده میشود یعنی چی؟
- کورپوس لوتئوم
سلام ۱۹ سالمه سونو دادم زده تخمدان چپ کورپوس لوتئوم با قصر ۲۶ mm رویت شد مشکل حاد هست یا نه؟؟ چکار باید کرد؟
- سلام وققتون بخیر من از روز ۵ قاعدگی قرص سبیل رو شروع کردم ولی پریودم روز دهمش هست قطع نشده
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
سلام خسته نباشید من پریودم دوره اول ۱۰ روز عقب افتاد و دوره دوم ۳ هفته. سونو رحم و تخمدان و ازمایش،lh , fsh انجام دادم همه خوب بودن مشکلی نداشتم دکتر قرص دوفامد ۱۰ میلی ۱۰ شب تجویز کردن که من روز ۹ پریود شدم. خونریزی تا ۲ روز اول بسیار کم بود الان نزدیک ۶ روزه که خونریزی شدید دارم و دکتر قرص مفنامیک اسید رو تجویز کرد. ۴ تا ۸ ساعته خوردم کم شد ولی الان که اونواد دیشب قطع کردم دوباره شدید شده که مجبور شدم باز بخورم. الان باید همون مفنامیک اسید رو ادامه بدم یا داروی دیگزی پیشنهاد میکنین. ضمن اینکه من ریزش،موی شدید و خارش،وخشکی واژن احساس ضعف و خستگی زیاد بدخلقی دراشتم و احتمال میدم استروژنم پایین باشه ولی متاسفانه دکتر بدون اینکه ازمایش استروژن و پروژسترون از من بگیرن، داروی پروژسنرون برام تججویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید. سپاس
- از نظر محکم بودن
سلام خانوم دکتر سرکلاژ شیرودکار چون از بالا تر دوخته میشع محکم تر از مک دونالده؟
- تزریق واریوپپتیل
سلام من چون خونریزی شدید داشتم دکتر بهم سه تا واریوپپتیل داد میخوام بدون بعد زدن این آمپول احتمال باردارشدن هست و باید جلوگیری انجام بشه یا خیر .ممنون
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- درد شدید پریود
سلام دکتر وقت به خیر. ددر سوال قبلی عرض کردم که "28 ساله و مجردم، پریودهای منظم دارم (سیکل 30 روز) ولی با درد بسیار بسیار زیاد و همراه با نفخ شدید شکم در شب اول. دردم به اندازه ای شدید هست که به تهوع می افتم، حتما باید چندتا مسکن بخورم و از کیسه آب گرم استفاده کنم. آزمایش و سونوی روز 14 ام انجام دادم و مشکلی نداشتم." فرمودید "درصورتیکه آزمابش و سونوگرافی شما نرمال باشد،تحت درمان قرار گیربد."
قبلا سه ماه قرص ال دی استفاده کردم ولی تاثیری نداشت. ممنون می شم اگر نحوه درمان رو بفرمایید - ویروس
سلام خسته نباشید خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی بازهم ویروسش در بدن میمونه ؟ و آیا توی آزمایش های ازدواج مشخص میشه این موضوع که طرف قبلا دچار زگیل بوده یا همین الان دچار زگیل هست؟و یا توی آزمایش های مربوط به حاملگی این موضوع مشخص میشه ؟
- من کیست داشتم رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
سلام ببخشید در سونوگرافی اینو نوشته تجمع فلوئیدblood بمقدار اندک در رحم دیده میشود یعنی چی من نامزدم خیلی میترسم توروخدا کمکم کنین
- گرگرفتگی بعداز امپول لروپرمر
سلام وقت بخیر خدا قوت خانم دکتر عزیز بنده سه ماه ۲۷ روزه امپول لروپرومر زدم یعنی از۱۷ بهمن زدم تا ۱۴ فروردین بخاطر لخته خون می دیدم دیگه پریود نشدم. بدنم عرق میکنه گرگرفتگی دارم شبا سرم داغ میشه میترسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم تشکر ازشما


