Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من کیست های ریز تخمدان دارم و ایا میتونم ورزش کنم؟ حرکات کششی انجام بدم؟ ۲۰ سالمه برای بلند شدن قد ورزش میکنم فقط یکم زیر شکمم درد میگیره ایا خطرناک؟ میتونم ورزش کنم یا خیر کیست ها نمیترکن یوقت؟
- بارداری
سلام وقت بخیر .من کیست تخمدان دارم و بدون قرص پریود نمیشم والان قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم تا پریود بشه حالا برای بارداری باید قرص را قطع کنم یا همچنان ادامه بدم؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.خراش در پرده بکارت یعنی چه؟. ایا پارگی بکارت با خراش فرق دارد؟.در چه مواردی خراش به وجود می اید؟؟.
- سزارین
بعدازدوسالجای سزارین وکمرم درد میکنه
- برآمدگی و سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام چند وقت پیش که حموم بودم دقیقا در ناحیه کلیتوریس متوجه وجود یه چیزی به اندازه سر انگشت شدم که به رنگ قهوهای بود من درش آوردم و واقعا نمیدونم اون چی بود و دلیل بوجود اومدنش چی بود این موضوع خیلی باعث نگرانیم شده. جدیداً وقتی دوباره اون ناحیه رو نگاه میکنم تا ببینم هنوز چنین چیزی هست یا نه متوجه شدم که ناحیه خارجی کلیتوریس، سمت چپ یه برآمدگی هست که من راجع بهش تحقیق کردم شکل زگیل تناسلی نبود. ممنون میشم اگه بگید مشکل چیه و آیا چیز نگران کنندهای است؟ ممکنه به علت خودارضایی زیاد چنین چیزی بوجود اومده باشه؟ من ۱۶ سالمه و تا الان رابطه جنسی نداشتم..
- پریود نشدم
سلام من تنبلی تخمدان دارم و چندماهه قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم اما این ماه بعد از قطع قرص پریود نشدم و مجبور شدم بعد از ۸ روز دوباره قرص رو ادانه بدم الان ۱۷ روز گذشته و نشدمم در سونوگزافی هم درتخمدان راستم فولیکول دیده شده
- عفونت در بارداری
سلام 2ماه باردارم ازشیاف هم استفاده میکنم حالاخارش بیرون واژن گرفتم چیکارکنم
- قرص اورژانسی
باسلام خسته نباشید من شوهرم بعداز شیش ماه نزدیکی داشتیم سه روز پریودیم تموم شده بود هفت ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان دل درد دارم بنظرتون باردار شدم
- مصرف پماد
سلام.من در اقدام به بارداری دچار عفونت شدم دکتر بهم گفت پماد کلیندامایسین استفاده کنم.یک بار ساعتی بعد از مصرف پماد نزدیکی داشتم.یک بار هم یک شب بعد از پایان دارو نزدیکی داشتم. و یک شب هم دو روز بعد از پایان دارو نزدیکی داشتم.(نزدیکی جهت بارداری) آیا مصرف دارو روی باردار شدن اثر دارد؟
- غدد مونتگوری
سلام و وقت بخیر. دختر مجرد ۳۳ ساله هستم نوک پستان من جوش های زیادی داره اما ترشحات نداره چطور از بین ؟ باتشکر
- آندومتریوز
سلام حدودا پارسال فهمیدم روی جدار شمکم یه آندومتر دارم اندازه گردوتصمیم گرفتم هم لیپو ابدو کنم هم آندومترو در بیارم لاپاراسکوپی هم فرستادم جوابش خوب بود اما بعد از گذشت ۷الی۸ماه همون علائم که قبلا آندومتر داشتم پیدا کردم رفتم سونوگرافی و ام آرآی آزمایشهای زیادی همدادم که گفتن سرطانی نیست ولی اندازه یا لپه هست اونم دوتا الان دوهای هست که قرص وروژست میخورم ولی یک هفته مونده قرصم تموم بشه لکه بینی و کمی درد پرسودی دارم نمیدونم قرص و ادامه بدم یا نه اینم بگم من قرص رو سر تایم مشخص نمیخورم عز ساعت ۹شب تا ۱۲تو این چند ساعت ولی حتما میخورم دلیل لکه بینیم برای این نیست تروخدا درمانش چیه ویش هر دکتری میرم یه چیزی میگه من قصد بارداری دارم آیا امکانش هست درمان بشم وباردار؟ من مشکل زخم معده وشقاق هم دارم معدم خیلی نفخ میکنه آیا به آندومترم ربط دار این مشکل؟
- پریود دردناک
سلام خسته نباشید من این ماه لتروزول فولیک اسید و پودر فرتی بیوتیک مصرف کردم روز ۹ سیکل دو فولیکول ۱۵و۱۹ داشتم اندومترم نازک بود چند ماهه نازک شده ۳ میلی بود از همون روز استرادیول و آسپرین داد بهم سیکلام ۳۲ روزه است روز ۲۵ سیکلم خیلی کم لک خون دیدم همون روز تموم شد تا روزی که پری شدم خونریزی چند ماهه کم شده ولی دو روز اول وحشتناک درد داشتم تا حالا اینجوری نبودم خون میبینم ولی بیشتر ترشحات سیاه رنگه خون نیست امروز روز سوممه خیلی کم شده خیلی نگران میشه راهنماییم کنید چرا یه لک دیدم نکنه کیست دارم
- درهفته۱۵میشهکورتاژکردچونمن۲تاسزارینداشتم
۲تاسزارینداشتموازسقططبیعیمیترسموجنینفوتکردهلطفاکمکمکنید
- عمل
خانم دکتر کدوم بیمارستان های رشت عمل انجام میدن ؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر...من هفته های اول بارداری هستم خاستم بدونم کاپوچینو برای جنین مضره؟
- سلام من ترنسم از این قضیه ناراحتم چیکار کنم
- معاینه بکارت
سلام من ۴سال پیش رفتم پیشه ماما معاینم کرد گفت خراش داری به مرورزمان خراشه ازبین میره ۲۳سالم بود.بعده ۲سال باز رفتم معاینه دکتر گفت خراشی وجود نداره امایه تیکه خون هست
- عمل هیستروسکوپی
هزینه عمل هیستروسکوپی فقط با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟ در کدام بیمارستان ها ی رشت این جراحی را انجام می دهید؟ بیمار چند شب نیاز است در بیمارستان بستری شود؟
- واژن کودک
با سلام دخترم ۷ سالشه متوجه شدم کمی خط واژنش بستی از دکتر اطفال پرسیدم گفتند پماد استروژن بزنم تا باز بشه نظر شما در این باره میخواستم ایا ضرری نداره اگر بزنم چند شب و ایا بده داخل رحمتش طوری نیست من خیلی نگرانم لطفا مرا از نگرانی در بیاورید در نوزادی دکتر اطفال با دست بازش کرد ولی انگار دوباره چسبیده با تشکر از شما دکتر عزیز
- نحوه سقط
سلام الان بیست روزهکه سقط کردم ولی خونریزی دارم برای قط خونریزی میتونم از قرص ال دی استفاده کنم


