Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خون ریزی در اثر ضربه خوردن ب کمر
سلام خانوم دکتر من دیروز با برادرم درگیر شدم لگد های محکمی ب کمرم زد و امروز دیدم ک خون ریزی دارم با اینکه هنوز ب وقت پریودیم مونده علتش چیه شدم
- پریود نشدن
سلام خانوم من ۱۰ماهه پریود نشده دکتر بردم درست نشد داروهای گیاهی استفاده کرد درست نشد لطفاً جواب بدین که چیکار کنیم درد زده به پشتش
- دیدن روده اکوژن
سلام من توی هفته ۱۶ بارداری سنو دادم گفتند که روده اکوژن آیا مشکل جدی هست
- کیست تخمدان
سلام کیست یونی لوکولار دارای جدار نازک و محتوای اکو فری به دیامتر ۳۰ میلی متر در تخمدان راست خطرناک است یا خیر
- علت لاغری
سلام وقت بخیر آیا تنبلی تخمدان و ادنوم هیپوفیز و بالا پایین شدن پرولاکتین میتواند باعث لاغری شود؟ بخصوص تنبلی تخمدان؟؟من خانومی ۲۳ ساله با وزن ۴۱ هستم.
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- علت غددلنفاوی
باسلام. من سونوگرافی سینه انجام دادم. سوزش زیربغل داشتم. توس نومن این نوشته بود. دولنف نود Oval shape باهیلوم اکوژن باsad:5mmدرفضای آگزیلاری چپ رویت شدکهsignificant نمی باشد. آزیااین خطرناکه. نیازبه درمان داره. آیابادارورفع میشه. ممنون میشم جواب موبدی خیلی نگرانم.
- زنان
پماد کلوتریمازول رو با کپسول پروواژ استفاده کنیم خطر نداره؟؟؟
- hpv
- پریود نشدن بعداز قرص تنسی
سلام وقت بخیر ماه قبل روز اخر پریودی، رابطه محافظت نشده داشتم و منی داخل منی ریخته شده بعد نیم ساعت دو قرص تنسی 75%نولژیل بطور همزمان خورده شده. 5روز بعد سه روز خونریزی زیاد بود و تمام. الان بعداز مصرف قرص 38 گذشته ولی پریود نشدم علت چیه؟ تست ببیبی زدم منفی بود
- واژن
سلام خانم دکتر من عفونت واژنم ندارم ولی بیشتر وقتا واژنم ی بویی میده هرچقدرم میشورم نمیره چیکار کنم بوی واژنم خوب شه
- درباره خونریزی و قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من حدود دو هفته پیش دل درد و خونریزی داشتم و رفتم دکتر گفتن کیست سه سانتی داری و دارو دادن بهد خوردن دارو تا سه روز خوب شده بودم و خونریزی نداشتم بعدش با همسرم نزدیکی داشتم و بعد از اون خونریزی ام شروع شد و بازم رفتم دکتر و گفتن کیست برطرف شده و دیگه نداری و بهم قرص مدروکسی پروژسترون دادن ولی من هنوز خونریزی دارم و خوب نشدم میخواستم بدونم آیا قرص رو بخورم با نه چیکار کنم خونریزی ام خوب بشه
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۲۳ سالمه و مجرد هستم و رابطه جنسی ندارم قدم ۱۷۰ و وزنم ۵۸ ۱۰ ماه پیش سونوگرافی و ازمایش هورمون دادم و هیچ مشکلی نداشتم و دکتر گفتند که سنتون کمه و نمیشه نظر خاصی داد و روی لایف استایلم کار کنم پریودهام نامنظم و در بازه ۳۰ تا ۴۳ روزه هست ترتیب پریود سه ماه گذشته ام ۳۱ ۳۷ ۴۲ روزه بوده حدود یک ماهه آموزش شنا رو شروع کردم و الان روز ۴۵ ام هستم اما پریود نشدم حدود یک هفته است که کمر درد د ناحیه دنبالچه دارم و در بازه های کوتاه دل درد در ناحیه رحم دارم همچنین ران پاهام درد میکنه که حالیه یا برای شناست یا همراه علائم دیگه است عموما هم پریودم با کمردرد از دو سه روز قبل شروع میشه و با درد شکمی خون ریزی ام شروع میشه حالیه هم نمیدونم چیکار کنم کمردرد واقعا اذیتم میکنه و زندگی تحصیلی و شغلیم مختل شده پیشاپیش از راهنمایی تون سپاسگزارم
- کلسیفیه رحم
سلام وقت بخیر خانمی ۳۰ ساله هستم در سونوگرافی من ضخامت آندومتر ۸ میلیمتر هست و اکوی غیر یکنواخت...دو کانون کلسیفیه هم در دیواره خلفی دیده شده....آیا خطرناکه و نوعی سرطان به حساب میاد؟؟؟؟
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- 11
سلام من سزارین کردم الان سه ما شده بعد یک هفته ای میاد که خود به خود بخیم درد شدید و تیر هم میکشه باید چکار کنم
- حجم سینه و باسن
سلام روز خوش چه قرصی رو برای افزایش سایز سینه پیشنهاد میکنید لطفا جواب بدید ؟؟؟؟
- سونوگرافی
برای اندومتر میشه از طریق شکم سونوگرافی بشم چون من تازه ازدواج کردم و وضعیتم طوری نیست که واژینال انجام بدم ایا از طریق سونوگرافی شکمی میتوانند اندومترم را بررسی کنند لطفا زود جواب بدین ممنونم
- بکارت
سوال خسته نباشید آیا پاره شدن فورشت در هایمن ارتجاعی مهم است یان؟
- کیست تخمدان
با سلام و وقت بخیر
من ۳۲ سالمه و مجرد هستم و چندین سال که بیماری تخمدان پلی کیستیک یا pco رو دارم که باعث پرمویی و پریود های نامنظم شده. چندین دوره تحت درمان قرار گرفتم که آخرین بار دکتر بهم یه بسته قرص سپترون کامپاند و سه بسته سپترون استات و اسپرونولاکتون و متفیدکس ۵۰۰ تجویز کرد که به مدت ۳ ماه مصرف کردم ولی الان لکه بینی دارم و پریود هام بازم نامنظمه و مشکل پرمویی م حل نشده. باید مصرف قرص سپترون کامپاند ادامه بدم؟ اگه بله باید از روز چند قاعدگی بخورم؟


